logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Advanced Communication: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Business Communication & Research Group wspólnie z Blackwolf

Agencja Business Communication & Research Group (dawniej Advanced Communication) specjalizująca się w komunikacji i analizach rynków nieruchomości i finansowych zdecydowała o partnerstwie ze specjalistami ze śląskiej firmy Black Wolf dostarczającej kompleksowych usług z zakresu komunikacji w Internecie, aby odpowiedzieć na zmieniające się rynkowe uwarunkowania i dostarczać rozwiązań maksymalizujących zasięgi klientów w globalnej sieci.

17.09.2021 | przeczytano: 802 razy
Komunikacja B2C a B2B: podstawowe różnice

Rzadko w Polsce możemy zaobserwować stanowiska dedykowane komunikacji B2B. Rolę specjalistów w tym zakresie pełnią działy sprzedaży i w wybranych organizacjach komórki korporacyjne. Wzrost konkurencyjności na rynku zaowocuje jednak wyodrębnieniem w większym stopniu niż obecnie specjalizacji w kontekście komunikacji biznesowej, których rolą będzie budowa świadomości produktów, usług lub możliwości wśród profesjonalnych społeczności. Czym różni się komunikacja B2B od B2C i dlaczego wymaga osobnej specjalizacji?

05.08.2020 | przeczytano: 1763 razy
Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów

- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych klientów. Konieczna jest więc budowa świadomości nowej marki wśród ściśle zdefiniowanych grup docelowych. Obejmuje to szereg czynności związanych z tworzeniem marki, budową systemu identyfikacji wizualnej, tworzeniem wartości firmy i z odpowiednią ich komunikacją. Dla start-upów bardzo istotna jest również cena stąd zasadniczym elementem naszej oferty jest niski poziom kosztów dla takich podmiotów – dodaje Robert Borowicz.

14.07.2020 | przeczytano: 845 razy
Premiera ASX 2017 jedną z dwóch najlepszych imprez 2016 roku

Premierowa prezentacja nowego Mitsubishi ASX 2017, która 14 grudnia 2016 roku zgromadziła ponad 100 dziennikarzy, zdobyła II miejsce w konkursie TOP EVENT 2016. Jury doceniło innowacyjne podejście do organizacji konferencji prasowej, podczas której odbył się z rekordowy pokaz filmu w technologii Virtual Reality.

01.02.2017 | przeczytano: 548 razy
Premiera Mitsubishi ASX 2017 w wirtualnej rzeczywistości

Aż 100 urządzeń Samsung Gear VR jednocześnie wykorzystali uczestnicy podczas premiery Mitsubishi ASX 2017. Dzięki tej technologii dziennikarze odbyli wirtualną podróż prezentowanym modelem samochodu. Konferencja prasowa odbyła się 14 grudnia 2016 w przestrzeni BABKA do wynajęcia w Warszawie. Projekt został zrealizowany przez agencję Advanced Communication.

21.12.2016 | przeczytano: 932 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Firma Christie + Co będzie wspierana przez Advanced Communication w obszarze komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu public relations oraz marketingu relacji.

20.07.2015 | przeczytano: 764 razy
Marketing relacji: skuteczna budowa przewag konkurencyjnych

Marketing relacji jest sposobem na efektywną realizację biznesowych celów i ograniczenie ryzyka. Stanowi odpowiedź na zmieniające się warunki rynkowe i wymagania konsumentów. Marketing relacji umożliwia budowę lojalnej grupy klientów, pozyskanie i utrzymanie wartościowych biznesowych partnerów lub też budowę koalicji organizacji wspólnie realizujących zamierzone działania.

07.07.2015 | przeczytano: 1185 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764