logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Amazon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 294

Rob Tarkoff, szef działu Oracle Advertising and Customer Experience

10.06.2021 | przeczytano: 183 razy
Ciasteczka z krótkim terminem przydatności do użycia

Mimo że wszyscy spodziewali się, iż prędzej czy później Google zdecyduje się zakręcić słoik z ciasteczkami, zapowiedź giganta z 2019 roku i tak zaskoczyła rynek. Dla przypomnienia: zmiany w podejściu do prywatności w sieci zostały wymuszone pośrednio przez regulacje prawne dotyczące przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu takich informacji. Safari i Firefox już dawno ograniczyły możliwość korzystania z 3rd party cookies (specjalnych kodów, które pozwalają „obserwować” zachowanie użytkownika w internecie i na tej podstawie go sprofilować). Znalezienie się Chrome w tym zestawieniu było więc naturalne. Tyle, że odejście tej przeglądarki od popularnych ciasteczek będzie miało dużo bardziej znaczący wpływ na funkcjonowanie świata digitalu. Chrome jest bowiem niekwestionowanym liderem wśród przeglądarek (prawie 65-proc. udział w rynku[1]), także tych na urządzeniach mobilnych (ok. 63%[2]).

09.06.2021 | przeczytano: 178 razy
Tomasz Kwiatkowski na czele działu e-commerce w Grupie Komunikacja Plus

Tomasz Kwiatkowski został Head of E-commerce w Proomni, agencji digital marketingowej należącej do Grupy Komunikacja Plus (GK+). Będzie odpowiedzialny za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na Amazon oraz na sklepach własnych klientów. Jednocześnie będzie współpracował z pozostałymi spółkami GK+, tworząc kompletną ofertę sprzedaży w sieci na wszystkich dostępnych marketplace’ach.

01.06.2021 | przeczytano: 208 razy

Wyeliminowanie śledzących nasz każdy ruch w internecie ciasteczek ma zagwarantować użytkownikom więcej anonimowości w sieci. Jednak Google kończąc erę “cookies” robi wiele, żeby jeszcze bardziej zmonopolizować rynek reklam. Wydawcy medialni mają jednak sporo do zaoferowania potencjalnym reklamodawcom. Dane użytkowników bez potrzeby zbierania okruszków z ciasteczek.

27.05.2021 | przeczytano: 166 razy

W Australii coraz więcej koncernów medialnych dochodzi do porozumienia z Google i Facebookiem w sprawie opłat za udostępnianie treści. To pokłosie przyjętej tam ustawy, która początkowo była nie do zaakceptowania dla “Big Tech”, a Facebook posunął się do blokady treści na Antypodach. Google i Facebook nie płacąc za treści jeszcze bardziej odjeżdżają technologicznie konkurencji, ale już nawet administracja Joe Bidena, coraz mniej przychylnie patrzy na zachłanność gigantów.

21.05.2021 | przeczytano: 380 razy (komentarzy: 24)
Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?

Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy Zachodniej zwracają też produkty do sklepów. Czym jeszcze się różnimy od internetowych klientów z innych krajów?

20.05.2021 | przeczytano: 152 razy

Według badań MacKinsey, 3/4 filmów i seriali oglądanych na Netfliksie odtwarzanych jest po pokazaniu widzowi rekomendacji, że ta pozycja mu się spodoba. Za sugestiami stoi algorytm machine learning, analizujący jego wybory i gust. Podobnie jest w Amazonie, gdzie podpowiedzi sztucznej inteligencji generują aż 35 proc. zakupów. Teraz podobną technologię dostało ponad 15 tys. polskich sprzedawców internetowych na platformie Shoper.

18.05.2021 | przeczytano: 351 razy
Heidelberg Wallbox coraz popularniejszy

Na rynku niemieckim Heidelberg jest w gronie odnoszących największe sukcesy dostawców rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię produkcyjną do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.

14.05.2021 | przeczytano: 238 razy

Europejczycy nie tylko zwiększyli liczbę e-zakupów, ale obiecują, że nawet po zakończeniu pandemii nie zrezygnują ze swoich nowych nawyków. Po pokonaniu COVID-19, 9 na 10 osób pozostanie przy zakupach online, wynika z raportu specjalnego McKinsey.

14.05.2021 | przeczytano: 187 razy
Wzmocnienia w Grupie Komunikacja Plus

Z początkiem kwietnia Anna Simon (Drewniak) została nowym Managing Director Komunikcji+PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Simon jest odpowiedzialna za  bieżące zarządzanie i rozwój trzech obszarów merytorycznych agencji: komunikacji korporacyjnej, Social Media i Tech&Consumer. Anna Knowska, wcześniej zarządzająca pionem PR w grupie, awansowała na Group Consulting Director i zajmie się m.in. standardami Client Services oraz opieką nad strategicznymi projektami zintegrowanymi GK+.

10.05.2021 | przeczytano: 264 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 294)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764