logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Amazon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 317
Nowe osoby w zespole 19 Południka

Zespół agencji 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.

21.10.2021 | przeczytano: 131 razy

Grow Now, agencja specjalizująca się we wprowadzaniu marek na marketplace’y należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z liderem na rynku producentów i sprzedawców tkanin - firmą Fabb. Grow Now zajmie się strategią sprzedaży i rozwoju Fabb na polskich i zagranicznych platformach zakupowych.

08.10.2021 | przeczytano: 278 razy
E-commerce i DTG z Aeoon w parze

Rynek produktów personalizowanych od 1,5 roku rośnie w niespotykanym wcześniej tempie. Daje to napęd dla nowych i już istniejących e-commerców, czy to prowadzonych pod własną marką, czy w oparciu o marketplace. Rośnie również zapotrzebowanie dużych graczy na fulfilment, co jest okazją dla polskich firm, które mogą wciąż konkurować z zachodnioeuropejskimi kosztami pracy, przy zachowaniu rozsądnych cen usług spedycji cross border i krótkim czasie dostawy. We wspomniany trend wzrostowy wpisuje się również rynek produktów drukowanych na gotowych tekstyliach, typu koszulki, torby, bluzy itp.

30.09.2021 | przeczytano: 407 razy
Ruszyła, 10 jubileuszowa edycja kampanii Dotykam = Wygrywam

W gronie ambasadorów niosących biusto-pozytywne przesłanie kampanii znaleźli się m.in.: Beata Sadowska, Daria Widawska, Ela Romanowska, Daniel Józek – Qczaj, Natalia Przybysz, Anna Karwan, Paulina Smaszcz, Aleksandra Kisio, Małgorzata Ohme, Justyna Szyc-Nagłowska, Anna Iberszer, Karolina Szostak, Kinga Zawodnik, Anna Gzyra, Anna Męczyńska, Paulina Koziejowska, Lidia Kalita, Karolina Cwalina-Stępniak czy Siostry ADiHD.Głównym celem kampanii jest promowanie zdrowia piersi poprzez edukację w obszarze samobadania i noszenia dobrze dobranego biustonosza. Kampania potrwa od 1 do 31 października a wesprzeć ją może każdy. Pierwszy sposób wsparcia to przekazanie zużytych biustonoszy do tzw. reCYClingu, który odbywać siębędzie w ponad 170 sklepach brafittingowych w całej Polsce (lista punktów znajduje się nawww.dotykamwygrywam.pl).W ramach wsparcia można też zakupić #BIUSTOmydło, czyli tegoroczną cegiełkę kampanii. Jubileuszowa edycja DOTYKAM=WYGRYWAM połączona będzie także z inauguracją #BIUSTOapki - uzbierane w ciągu ostatnich lat w ramach kampanii środki pozwoliły na stworzenie przez Fundację Wsparcie na Starcie bezpłatnej, biustopozytywnej aplikacji dla nastolatek, wspierającej je w budowaniu zdrowych nawyków dbania o piersi od najmłodszych lat. Już od 24 września każdy będzie mógł ją zainstalować bezpłatnie na swoim telefonie.

27.09.2021 | przeczytano: 200 razy
Facebook otwiera centrum obsługi MŚP na Europę Środkowo-Wschodnią w Gdańsku

Społecznościowy gigant otworzył swoje centrum operacyjne w Oliwie. W pierwszym okresie stworzonych zostało 80 miejsc, a do 2023 roku zespół rozszerzy się do 500 osób. Oddział zajmować się będzie wsparciem firm z sektora MŚP w zakresie ich kampanii promocyjnych na Facebooku i aplikacjach z nim powiązanych.

27.09.2021 | przeczytano: 252 razy

Gospodarka azjatycka zdecydowanie stawia na e-commerce. Do Chin czy Japonii doszlusowują kraje Azji Południowo-Wschodniej, które były do tej pory w cieniu kontynentalnych liderów. Do końca roku już prawie 80% konsumentów zrobi tam zakupy przez internet. Co to oznacza dla Polski? Giganci azjatyccy rosną w siłę, więc mają więcej środków na ekspansję. Już jesienią na polskim rynku zadebiutuje platforma Shopee, która zaoferuje polskim kupującym darmowe przesyłki.

27.09.2021 | przeczytano: 94 razy
Maciej Suchecki dołącza do zespołu Grow Now

Do Grow Now (Group One), agencji specjalizującej się we wprowadzaniu marek na globalne marketplace’y, dołącza Maciej Suchecki. Maciej objął funkcję Marketplace Growth Specialist.

22.09.2021 | przeczytano: 371 razy

Profilaktyka, zdrowe nawyki żywieniowe, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i bliskich – wszystko to, niezależnie od warunków, w jakich funkcjonujemy, powinno być jak najwyżej na liście priorytetów odpowiedzialnego człowieka. Mimo tego w 2020 r. na każde 100 tysięcy Polek ok. 41 umarło na nowotwór piersi. I choć leczenie tej choroby jest skuteczne, często jest ona diagnozowana zbyt późno, aby zostać w pełni wyleczona. Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom Wyborcza.pl rozpoczyna akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy redakcja planuje serię spotkań – pierwsze odbędzie się już w tę sobotę, 18 września br. w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach.  

15.09.2021 | przeczytano: 139 razy

W ofercie PLAY NOW TV pojawiło się nowe rozwiązanie dla osób, które chcą sprawdzić możliwości telewizji Play. Pakiet Start oferuje ponad 30 podstawowych kanałów o różnorodnej tematyce. Usługa Start dostępna jest w ofercie z PLAY NOW TV BOX dla nowych klientów w atrakcyjnej cenie – już od 10 zł miesięcznie.

08.09.2021 | przeczytano: 181 razy

Opracowany właśnie przez firmę Medallia – zajmującą się m.in. analizą i doskonaleniem zakupowych doświadczeń klientów – raport The Future of Retail Consumer Behavior nakreśla trendy, które kształtować będą oblicze branży retail w najbliższej przyszłości. Przedstawiając jednocześnie, które branże wciąż unoszą się na wywołanej przez pandemię fali wzrostu, a które przestały zyskiwać.

02.09.2021 | przeczytano: 234 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 317)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764