logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Amica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 101

Jak dzielić się domowymi obowiązkami, gdy nasze mieszkania zamieniają się w biura do pracy zdalnej lub nauki online? W natłoku spraw i niekończącej się listy zadań, marka Amica wraz z Fundacją Share the Care rusza z kampanią “Wspólny dom = wspólne obowiązki”. Akcja zachęca do odpowiedzialnego dzielenia się domowymi pracami, by móc wspólnie cieszyć się czasem wolnym i pielęgnować więzi rodzinne.

15.04.2021 | przeczytano: 101 razy
„Pora na parę!” – rusza nowa kampania produktowa

„Pora na parę!” to nowa kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych i w digitalu.

31.03.2021 | przeczytano: 182 razy

1 marca dyrektor generalny hiszpańskiej spółki Electrodomesticos Iberia, należącej do Grupy Amica i operującej na półwyspie iberyjskim pod marką FAGOR, Vicente Sanchez podpisał umowę sponsorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich - Atletico Madryt. Oficjalnie więc Grupa Amica stała się partnerem żeńskiej drużyny piłki nożnej Atletico. Kontrakt będzie obowiązywać do końca sezonu 2023-2024.

05.03.2021 | przeczytano: 194 razy
Studium przypadku kampani Brandlift dla marki Amica

Marka Amica, producent artykułów gospodarstwa domowego, dołączyła do portfolio klientów BrandLift. Celem przeprowadzonej dla niej kampanii była promocja odkurzacza pionowego ułatwiającego codzienne domowe porządki. Jak się okazało, wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania.

20.01.2021 | przeczytano: 477 razy
Value Media z obsługą Amica na Ukrainie

Agencja mediowa Value Media (Group One) realizuje kampanię na rynku ukraińskim dla marki Hansa, której właścicielem jest Amica. Działania są prowadzone we wsparciu lokalnej agencji Mediaplus Ukraina i obejmują emisję spotów video, reklam display, SEM i social media. Obie spółki, Value Media i Mediaplus Ukraina, należą do jednej sieci Serviceplan International.

22.12.2020 | przeczytano: 377 razy

Agencja mediowa Value Media, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na obsługę mediową marki Amica. Value Media będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i TV dla marki Amica. Zespołem dedykowanym do obsługi klienta kieruje Michał Kwit, Communications Director & Clients Operations.

02.12.2020 | przeczytano: 241 razy
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa

Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników sprzętu AGD.

18.09.2020 | przeczytano: 534 razy
Od kryzysu do sukcesu w 8 godzin

Błędów nie popełnia tylko ten, który nic nie robi. Marka Amica wykorzystała w najnowszej kreacji promującej pralki parowe motyw noszenia chusty, ukazany jako idealny sposób na wykonywanie obowiązków domowych z dzieckiem. Zabieg okazał się jednak niefortunny, ponieważ na zdjęciu przedstawiono nieprawidłowy sposób chustowania niemowlaka. Nie uszło to uwadze matek i środowiska chustowego. W kanałach social media producenta sprzętu AGD powstał kryzys. Amica, dzięki szczerej komunikacji z konsumentami, pokazała jak wzorcowo wyjść z trudnej sytuacji wizerunkowej.

08.09.2020 | przeczytano: 936 razy
C108 i Szut Szut Studio twórcami spotu wizerunkowego Amica

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Amica „Razem każdego dnia”, której głównym narzędziem jest spot 30’’ (do TV) oraz 45’’ (do digital).

29.07.2020 | przeczytano: 920 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 1906 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 101)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764