logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Amica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 138
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development

Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.

22.02.2024 | przeczytano: 567 razy
Anna Kolasińska dołącza do Luckyyou

Anna Kolasińska, do niedawna Account Managerka w agencji Q&A Comms, dołącza do LUCKYYOU w roli Project Managerki.

19.02.2024 | przeczytano: 447 razy
Amica angażuje klientów w marketing rekomendacji

Grupa Amica uruchamia akcję promocyjną dla klientów. Wystarczy wystawić ocenę zakupionego produktu i cieszyć się kodem zniżkowym w wysokości -20% na małe AGD. Opinie mogą pokazać potencjalnym klientom, jak w praktyce sprawdzają się sprzęty Amica.

22.12.2023 | przeczytano: 659 razy
ESG w praktyce: Amica przerabia zużyte bannery reklamowe

Grupa Amica w ramach swoich działań w dziedzinie zrównoważonego rozwoju zdecydowała się na upcycling bannerów reklamowych, które zamiast trafić do utylizacji, zostały przerobione na funkcjonalne popularne torby - nerki. To pierwsza tego typu inicjatywa producenta sprzętu AGD i jak podkreślają przedstawiciele organizacji z pewnością nie ostatnia.

15.12.2023 | przeczytano: 679 razy
Potrójna oszczędność hasłem kampanii eko-zmywarek Amica

Amica rusza z nową kampanią EKO-zmywarek, która będzie koncentrowała się na oszczędności i ekologii. Celem działań jest uświadomienie odbiorcom, że odpowiednie rozwiązania technologiczne i funkcje urządzeń mogą nie tylko poprawić los planety, lecz także pozytywnie wpłynąć na domowy budżet.

06.11.2023 | przeczytano: 423 razy
Nowy Manager ds. PR Grupy Amica

Eliza Orepiuk-Szymura została nowym Menedżerem ds. Public Relations Grupy Amica, gdzie odpowiada za zapewnienie spójnej komunikacji zewnętrznej, w tym za relacje z mediami i inwestorami oraz działania wizerunkowe.

07.10.2023 | przeczytano: 364 razy
Kampania nowych płyt indukcyjnych 3.0 od Amica

Grupa Amica wprowadziła na rynek przełomową linię płyt indukcyjnych z technologią HobControl Pro. Inteligentny algorytm, stanowiący podstawę działania precyzyjnych programów temperaturowych, sprawia, że potrawy nie kipią, nie przypalają się i nie trzeba ich mieszać! Kampania „Genialny Karol” ma jasny przekaz: gotując z nową płytą indukcyjną Amica nic nie jest kwestią przypadku. Zawsze możesz być pewien doskonałych efektów.

12.09.2023 | przeczytano: 525 razy

Agencja marketingowa LUCKYYOU przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

04.09.2023 | przeczytano: 437 razy
Amica startuje z promocją „Zestawy chodzą parami”

Grupa Amica przygotowała akcję promocyjną „Zestawy chodzą parami”. Klienci, którzy między 17 lipca a 31 października br. zdecydują się na zakup jednego z zestawów promocyjnych urządzeń do zabudowy, mają szansę odebrać nagrodę w postaci ekspresu lub odkurzacza marki.

17.07.2023 | przeczytano: 499 razy
Altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie

Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko Account Manager, a Karolina Skutnik - Account Executive.

15.03.2023 | przeczytano: 694 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 138)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764