logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Apple: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 672

W piątek, 15 października 2021 r. ruszy nowy podcast "Warszawa nadaje", przygotowywany przez dziennikarzy "Gazety Stołecznej" i serwisu Warszawa.wyborcza.pl. W nowej audycji internetowej czytelnicy i czytelniczki "Wyborczej" będą mogli usłyszeć o tym, jak żyje się w największym polskim mieście - co się w nim zmienia, a co jeszcze wymaga zmian. W pierwszym odcinku podcastu, dostępnego m.in. na Wyborcza.pl i platformach, redakcja zaprosi wszystkich na wspólny spacer przez Nowy Świat, czyli jedną z najbardziej znanych ulic stolicy.

14.10.2021 | przeczytano: 85 razy
Looksoft Advertising partnerem Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki.

11.10.2021 | przeczytano: 146 razy

9 października 2021 r. ruszy nowy cykl w ramach podcastu Wyborcza.pl "8:10" - "Książki. Magazyn do słuchania". Złożą się na niego długie, niespieszne rozmowy Michała Nogasia z twórcami literatury, dostępne dla wszystkich internautów w serwisie i na platformach podcastowych w każdą sobotę. W pierwszym odcinku gościem Wyborcza.pl będzie Mariusz Szczygieł.

08.10.2021 | przeczytano: 178 razy

TikTok to efektywna platforma mediowa, która pozwala markom realizować swoje cele biznesowe i docierać do nowej, zaangażowanej grupy odbiorców. W ramach serii podcastów „Posłuchaj TikToka” polski zespół, wraz z klientami i twórcami, zaprezentuje reklamowe możliwości platformy i udowodni, że z powodzeniem może być wykorzystywana przez biznes. Cykl rozmów poprowadzi znany obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych – Artur Kurasiński. Pierwszy odcinek jest już dostępny w popularnych serwisach strumieniowych.

06.10.2021 | przeczytano: 235 razy
Kim jest HENRY, przedstawiciel nowej generacji konsumentów? [INFOGRAFIKA]

Coraz silniejszą grupą konsumentów, która wyrosła między generacją Z i Y stanowią w Polsce przedstawiciele pokolenia HENRY. Cenią sobie wygodne życie, aktywnie korzystają z gadżetów technologicznych, a w obszarze rozrywki poszukują adrenaliny. Chętnie kolekcjonują przeżycia. Kim jest w rzeczywistości polski HENRY, czyli z ang. High Earner Not Rich Yet, sprawdził serwis Prezentmarzeń, którego co drugi klient to przedstawiciel pokolenia „Henryków”.

06.10.2021 | przeczytano: 353 razy
Marki modowe dostrzegają potencjał Tiktoka

TikTok to efektywna platforma mediowa, która odpowiada na potrzeby każdego biznesu – bez względu na jego skalę czy obszar działania. Jej potencjał dostrzegają kolejne branże, w tym marki modowe. Jedną z nich jest CCC (@cccshoesbags), której filmy zostały wyświetlone w aplikacji już ponad 20 milionów razy. Zaangażowanie użytkowników platformy w treści fashion potwierdzają badania – 47% z nich uważa, że TikTok odgrywa ważną rolę w odkrywaniu i inspirowaniu do poszukiwania dodatkowych informacji o produktach modowych[1].

24.09.2021 | przeczytano: 413 razy
Radio Newonce przenosi się do Fabryki Norblina

Grupa mediowa Newonce Media, właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcja medium. Newonce Radio rozpocznie także współpracę z Fabryką Norblina przy współtworzeniu wybranych audycji.

21.09.2021 | przeczytano: 252 razy

TikTok zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Platforma udostępnia przestrzeń niekończącej się rozrywki, która pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań i preferencji. Rozpoczynająca się wkrótce najnowsza kampania marketingowa ma na celu pokazanie, że TikTok to efektywna platforma mediowa umożliwiająca skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami. Do kampanii zaangażowano dwie prężnie działające na TikToku marki – CCC i OnlyBio, a także Lenę Gryszko, która tworzy kulinarne treści na platformie.

16.09.2021 | przeczytano: 633 razy
Value Media z kampanią Back to School dla Ispot

Wystartowała wrześniowa kampania autoryzowanych salonów i serwisu Apple - iSpot. W związku z powrotem do szkół i na uczelnie, marka kieruje swoją komunikację głównie do uczniów i studentów. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Value Media we współpracy z agencja martech & e-commerce SalesTube.

02.09.2021 | przeczytano: 282 razy
Cezary Pazura nie może oderwać się od gry w reklamach Match Masters

Aktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore z Tel Avivu. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.

19.08.2021 | przeczytano: 455 razy
1 2 3
Strona 1/68 (artykułów: 672)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764