Już w 2021 roku Newzoo[1] w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie jednym z wiodących kierunków w najbliższych latach. Najnowsze dane zebrane przez J.P.Morgan[2] wskazują na rosnące możliwości dla rozwoju metaversum i inwestycji w tym świecie. Co roku 54 miliardów dolarów wydawanych jest na dobra wirtualne, w tym „skórki” (dzięki nim gracz może dostosować swoje wyposażenie w rozgrywce) i dodatkowe życia, czyli blisko 2 razy więcej niż na muzykę. Około 60 miliardów wiadomości wysyłanych jest dziennie w grze Roblox. Gra Second Life osiągnęła około 650 milionów dolarów PKB, a w 2020 roku 80 milionów dolarów zostało wypłacone rezydentom gry na różnego rodzaju wirtualne dobra i usługi. Republic Realm nabyło parcelę w grze Decentraland za 913 tysięcy dolarów i tworzy tam dzielnicę handlową inspirowaną japońską dzielnicą Harajuku. Zatem, czym jest metaverse i dlaczego marketerzy powinni tam kierować swoje działania? Na te i inne pytania odpowiadają eksperci z Mobiem Polska.
20.04.2022 | przeczytano: 896 razyInspiracje modowe, wiele praktycznych porad dotyczących zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe, a wszystko to w oryginalnej stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka. Czytelnicy mają też możliwość zagrania w grę online, w której zdobyte punkty trafiają do aplikacji lojalnościowej.
28.07.2021 | przeczytano: 1016 razyGaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. Tworzenie aktywacji wokół transmisji esportowych, współprace z gamingowymi influencerami czy dedykowane formaty są dość znaną i bardzo skuteczną metodą łączenia marek z gamingiem. Jednak, by dotrzeć prezycyjnie do społeczności i zintegrować się z nią, warto starać się osiągnąć złoty środek we współpracy na linii marka vs świat gier - czyli pojawić się w samej grze.
25.02.2021 | przeczytano: 1481 razyStowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej informuje, że XLI Poligraficzne Konfrontacje zaplanowane na 28 lutego 2019 r. odbędą się w innym terminie: 26 marca 2019 r. Za zmianę terminu serdecznie przepraszamy.
22.02.2019 | przeczytano: 1249 razyNiedawno informowaliśmy o „reaktywacji” Kombi - polskiego systemu składu tekstu firmy 3n. Jego historia splata się z historią rynku komputerowego w Polsce, ilustrując etapy jego rozwoju poczynając od końca lat 80-tych. Dziś mało kto pamięta, że to nie komputery PC i system Windows, ale 16-bitowe Atari typowane były wówczas na przyszłościową platformę sprzętową, która zawładnie branżą nie tylko graficzną (Atari ST bywa używane przez muzyków do dzisiaj...).
02.06.2018 | przeczytano: 3291 razyOd Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywacji „Kombi”, którymi autor pakietu chciałby podzielić się z nami.
26.05.2018 | przeczytano: 2599 razyWydawało się, że Mario Balotelli przejdzie do historii tegorocznych mistrzostw Euro 2012 dzięki dwóm bramkom zdobytym w meczu włoskiej reprezentacji z drużyną z Niemiec. Tymczasem internet huczy od teorii na temat rzekomej kryptoreklamy, jakiej piłkarz miał dopuścić się po zdobyciu drugiej bramki, kiedy zdjął koszulkę prezentując na plecach trzy charakterystyczne, pionowe plastry, kojarzone przez internautów z logo Adidas.
30.06.2012 | przeczytano: 2715 razy (komentarzy: 5)Lektura kolejnych rozdziałów Elementarza* sprowadziła mnie na kolana i w tej pozycji pozostawiwszy, zawlekła skruszonego, przed kratki typograficznego konfesjonału. I tak nie jest najgorzej. Równie dobrze mogłem zamiast przed, trafić za kratki odnośnego alcatras, bowiem w świetle nauk Bringhursta, ogrom win moich wydaje się być niezmierzony.
02.06.2012 | przeczytano: 3352 razyKomputery marki Commodore Amiga pojawiły się ponownie na rynku. Po bankructwie Commodore w 1994 roku można znów kupić komputer oznaczony logo AMIGA. Na nowym produkcie jest umieszczone wielkie logo marki Amiga. La Amiga to po hiszpańsku "przyjaciółka".
29.03.2012 | przeczytano: 3321 razy (komentarzy: 2)1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 9) |