logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Awin: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Euvic Media rozbudowuje zespół

UrszulaSkrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance). Powiększające się struktury firmy są częścią strategicznego rozwoju i rozrastającego się portfolio agencji w ciągu ostatnich kilku miesięcy 2022 roku.

21.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 1416 razy

Ömer Aras objął funkcję Business Development Director CEE RTB House, firmie specjalizującej się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu.

16.11.2018 | Z rynku | przeczytano: 590 razy
Afiliacja: Branża warta 12 miliardów euro rocznie

Kanał, który stanowił prawie 10% globalnego ecommerce w 2016 roku. Przez ostatnie 20 lat, branża afiliacji stała się nieodłączną częścią współczesnego mixu marketingowego. A biorąc pod uwagę, że sklepy inwestują w niego 12 miliardów euro rocznie, tym bardziej jest to branża warta uwagi.

26.04.2018 | Z rynku | przeczytano: 836 razy
9 sposobów na organiczne zwiększenie zasięgu w social mediach

Marketing afiliacyjny nigdy nie spoczywa na laurach, dla Twojego biznesu ważne jest abyś był zawsze o jeden krok do przodu. 2018 to rok płatnej reklamy w mediach społecznościowych, ale zwiększanie zasięgu organicznego nigdy nie powinno być niedoceniane.

22.03.2018 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1696 razy

Awin - sieć reklamy efektywnościowej, podsumowała mijający rok, identyfikując najważniejsze wydarzenia, a jednocześnie wskazując na zmiany w ramach własnej struktury. Rok 2017 obfitował dla marki w znaczące zmiany, których celem była unifikacja działań na poszczególnych rynkach oraz budowanie globalnej sieci i pozycji lidera.

21.12.2017 | Świat mediów | przeczytano: 937 razy
Przedświąteczne zakupy w sieci

Planowanie Świąt sprawia, że grudzień pochłania większy niż przeciętny miesięczny budżet i znacznie aktywizuje nas jako nabywców. Nieodłącznym elementem przygotowań jest bowiem zakup prezentów dla bliskich i znajomych. Biegamy po galeriach i supermarketach, ale też coraz częściej szukamy podarunków w sieci. Z obserwacji Awin, sieci reklamy efektywnościowej, która działa z ponad 6000 reklamodawców i ponad 100 000 aktywnych wydawców z całego świata wynika, że coraz częściej zakupy robimy z wyprzedzeniem, a nie na „ostatnią chwilę”.

12.12.2017 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 748 razy

Ostatni piątek na całym świecie zdominował Black Friday, a więc jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlu elektronicznego. Łowcy okazji mieli okazję skorzystać z wielu dedykowanych temu wydarzeniu ofert promocyjnych. Awin, sieć reklamy efektywnościowej, która działając z ponad 6000 reklamodawców i ponad 100 000 aktywnych wydawców z całego świata, na bieżąco analizował tegoroczne wyniki, które potwierdzają wzrost znaczenia tego wydarzenia i wzrost poziomu sprzedaży generowanej w Black Friday z roku na rok.

28.11.2017 | Z rynku | przeczytano: 649 razy

Wprowadzenie przez Apple systemu ograniczającego możliwość śledzenia działań użytkowników online (ITP) wywołało panikę w branży reklamowej. Pojawiło się wiele pytań, jaki wpływ na dotychczasowe działania branży afiliacyjnej będzie mieć taka blokada. Ocenił to Awin, analizując dane z globalnego handlu z łącznie 5.9 miliona transakcji.

17.11.2017 | Świat mediów | przeczytano: 1000 razy

Black Friday to dzień, który w coraz większym stopniu wpisuje się w przyzwyczajenia klientów szukających okazji i promocyjnych ofert. Pierwotnie kojarzony z działaniami w sklepach stacjonarnych, od kilku lat przenosi się do sieci i w tym momencie jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlu elektronicznego. Analiza danych dotyczących Czarnego Piątku, a także towarzyszącego mu Cyber Poniedziałku, może być niezwykle interesująca dla firm-reklamodawców, którzy chcą silniej zaistnieć na rynku i osiągnąć odpowiednie wyniki sprzedaży. Co warto wiedzieć, aby jak najlepiej przygotować się do tego dnia?

09.11.2017 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 870 razy
Sukces Awin na International Performance Marketing Awards

Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, otrzymał nagrody w czterech kategoriach konkursu International Performance Marketing Awards i został uznany za najlepszą sieć międzynarodową. Wyróżnienie trafiło także do polskiego oddziału kierującego działaniami w regionie Europy Wschodniej.

24.10.2017 | Świat mediów | przeczytano: 852 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764