logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Bartłomiej Foszer: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Marka Emolium z kampanią w aplikacji Preglife

Emolium, marka tworząca specjalistyczne kosmetyki do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała rozpoczęła współpracę z Preglife, aplikacją edukacyjną skierowaną do przyszłych oraz obecnych mam. Kampania ma na celu rozwianie wątpliwości i mitów dotyczących emolientów oraz podkreślenie ich znaczenia w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.

02.03.2024 | przeczytano: 428 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pomelo Catering partnerem KTS Weszło i Projekt Warszawa

Catering dietetyczny Pomelo, rozszerza swoje działania w obszarze marketingu sportowego, angażując się w strategiczne partnerstwo z KTS Weszło i Projekt Warszawa. Inicjatywa ta jest spójna z filozofią marki, która powstała się jako catering dedykowany głównie sportowcom.

24.01.2024 | przeczytano: 356 razy
Catering Pomelo z kampanią o dietetycznych wpadach

Catering dietetyczny Pomelo wystartował z nową kampanią, która z humorem ukazuje konsekwencje nieprawidłowych wyborów żywieniowych. Głosu w kampanii użyczył Arkadiusz Jakubik.

25.10.2023 | przeczytano: 654 razy
Praktyczny poradnik jak stworzyć skuteczne video do kampanii performance wg Bartłomieja Foszer

W performance marketingu chodzi o to, żeby wyróżnić się spośród innych marek. Na portalach społecznościowych pojawiają nam się dziennie setki różnych reklam. Jak przykuć uwagę użytkowników? Liczy się pomysł, kreatywność, dostosowanie do medium i wiele innych zmiennych. Mocno wierzę, że znacznie więcej można osiągnąć tworząc angażujące wideo zamiast używać statycznych grafik. W tym artykule przedstawię ogólne zasady tworzenia video na potrzeby kampanii performance jednocześnie analizując zmienne w zależności od miejsca, w którym emitujemy reklamę.

13.05.2021 | przeczytano: 955 razy
Podcast jako narzędzie komunikacji marki

Jak wynika z danych udostępnionych przez Spotify - Polska znalazła się na liście dziesięciu najszybciej rozwijających się rynków podcastowych na świecie, a w pierwszym półroczu 2020 roku wysłuchano ponad 300 proc. więcej godzin podcastów niż w tym samym okresie w ubiegłym roku. Na całym świecie zaobserwowano wzrost odtwarzania internetowych audycji o 42 proc., a w Europie o 53 proc. Nie dziwi więc nikogo fakt, że coraz więcej marek decyduje się wykorzystać ten kanał i poprzez niego docierać do  potencjalnych, nowych  klientów.  

29.04.2021 | przeczytano: 1583 razy
Rusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”

Kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej.

14.03.2019 | przeczytano: 784 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764