logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Beemail: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Złote zasady e-mail marketingu

Profesjonalnie przeprowadzona kampania mailingowa może pozwolić nam osiągnąć wysokie wyniki sprzedażowe. Trzeba jednak uważać, gdyż błędy, jakie popełniają przy wysyłkach marketerzy często wiele kosztują i zamiast angażować, odciągają uwagę. Jakie zasady należy wdrożyć w działania, aby zyskać a nie stracić?

16.05.2017 | przeczytano: 690 razy
E-mail marketing w startupie – jak robić to dobrze?

Startupy, szczególnie w momencie wejścia na rynek, z uwagą liczą wydatki w niemal każdym obszarze działalności. Cięcie kosztów nie omija również marketingu, który w początkowej fazie najczęściej prowadzony jest przez samego szefa spółki. Działaniem wymagającym stosunkowo małej inwestycji na starcie jest m.in. e-mail marketing. Jeśli dodatkowo wdrożymy w życie kilka wskazówek, na efekty nie będziemy musieli długo czekać.

21.04.2017 | przeczytano: 532 razy
Dobry mailing nie rdzewieje

Informacje o darmowej dostawie, zniżkach czy czyszczeniu magazynów nie robią już na nas takiego wrażenia jak kiedyś. Co zrobić, żeby nasza oferta spotkała się z zainteresowaniem? Oto przykłady mailingów, które najlepiej trafiają do subskrybentów.

10.04.2017 | przeczytano: 602 razy
Płeć ma znaczenie – czyli o newsletterach dla kobiet i mężczyzn

Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn to dwie daty, które wielu marketerów skrzętnie oznacza w swoich kalendarzach z dużym wyprzedzeniem. Wraz z początkiem marca na skrzynki pocztowe klientów spływają różnorodne, często dosyć oryginalne, wiadomości  i kreacje. Sprawdźmy, jak dokładnie są one konstruowane i jakie znaczenie odgrywa w ich przypadku płeć odbiorcy.

07.03.2017 | przeczytano: 1393 razy
Walentynki – jak rozkochać odbiorców newslettera?

W tym roku kampanie e-mail marketingowe związane z Walentynkami można zaobserwować od początku stycznia. Po bardzo mocnym i pracowitym okresie świątecznym, Sylwestrze oraz Nowym Roku, marketerzy wykorzystują do sprzedaży każdą okazję, którą jest niewątpliwie święto zakochanych.

13.02.2017 | przeczytano: 1548 razy
Nowe narzędzie od Beemail

Beemail - platforma mailingowa dla e-commerce udostępniła nowe narzędzie - kreator do tworzenia newsletterów.

25.01.2017 | przeczytano: 792 razy
Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta

W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego „jestestwa” jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale także – jak podejmuje decyzje. Kluczowe jest gdzie szuka informacji o produkcie oraz w jaki sposób finalizuje transakcję.

09.01.2017 | przeczytano: 677 razy

Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów z firm marketingowych.

03.01.2017 | przeczytano: 1167 razy
Cyber Monday czyli e – commersowy Czarny Piątek

Z końcem roku każdy sklep przygotowuje sezonową wyprzedaż produktów. Nie wszyscy jednak marzą aby uczestniczyć w przepychankach i walce o najtańszy produkt. Z pomocą przychodzi Cyber Monday – wielkie święto sklepów internetowych.

21.11.2016 | przeczytano: 764 razy
Wysyłasz newsletter? Strzeż się tych błędów

E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz z rozwojem technologii, a co za tym idzie urządzeń mobilnych, mailingi stały się dość popularnym sposobem na pozyskanie klienta, co niekoniecznie przekłada się na ich jakość. Oto pięć częstych błędów popełnianych przy planowaniu wysyłki.

24.10.2016 | przeczytano: 860 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764