logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Big Data: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 164

Od czasu wynalezienia ruchomych czcionek przez Gutenberga historia druku to historia ciągłych innowacji. Z czasem technologia stawała się bardziej precyzyjna, tańsza i coraz powszechniejsza. Prawdziwą rewolucję przyniosły lata 90, kiedy to drukarki i skanery masowo trafiły na nasze biurka. Od tamtego czasu innowacyjność jednak nie słabnie, a sektor co roku zaskakuje użytkowników nowymi rozwiązaniami. Czego możemy oczekiwać w przyszłości od dobrze nam znanych skanerów i drukarek?

23.04.2019 | przeczytano: 326 razy

Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą, wraz z Movember Polska, w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiają do badania jąder! Akcja prowadzona jest poprzez nowatorską kampanię wykorzystującą dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv oraz emitowaną na ekranach digital firmy Screen Network.

12.04.2019 | przeczytano: 379 razy

Świat online pełen jest śladów, cyfrowych oczywiście. Każde kliknięcie, czy przesunięcie to trop, który może pomóc odtworzyć przebieg wydarzeń. Jednak to zaledwie skrawek informacji - ale gdyby mieć ich kilka, albo kilkanaście, wówczas możemy rozwikłać zagadkę, zanim zrobią to inni. Niczym bohater książki Arthura Conana Doyle’a, dziś Sherlockiem Holmesem jest każdy marketer zbierający informacje. A tych wyraźnie przybywa, internauci rozsiewają je w każdym zakamarku internetu. W związku z tym rośnie również liczba źródeł, z których marketingowy detektyw korzysta. Dziś jest ich średnio aż o 60% więcej niż jeszcze dwa lata temu, podaje Salesforce.

21.03.2019 | przeczytano: 305 razy
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.

18.03.2019 | przeczytano: 264 razy
Spotify: Trzy sposoby badania preferencji odbiorców

Już najbliższy poniedziałek – podobnie jak w każdy poniedziałek przed nim – ponad 100 milionów użytkowników Spotify znajdzie nową, świeżą playlistę, która czeka na nich pod nazwą “Odkryj w tym tygodniu”. Jest to niestandardowy miks złożony z 30 piosenek, których wcześniej nie słuchali, ale istnieje spora szansa na to, że je pokochają. Czy to magia? Nie, to algorytm sztucznej inteligencji.

16.03.2019 | przeczytano: 254 razy

12 i 13 marca, Senuto – kompleksowa platforma do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO będzie jednym z wystawców na Cloud Expo 2019, największym i najważniejszym wydarzeniu technologicznym w Wielkiej Brytanii.

04.03.2019 | przeczytano: 159 razy

GoldenLine, jeden z największych serwisów rekrutacyjnych w Polsce, „zatrudnił" sztuczną inteligencję. W najbliższych miesiącach działanie serwisu zaczną wspierać rozwiązania oparte na zaawansowanych narzędziach analizujących zachowania użytkowników, rozpoznających ich potrzeby, które tworzy firma Datumo, dostawca rozwiązań z zakresu Big Data i Business Intelligence.

25.01.2019 | przeczytano: 138 razy
Big Data nad Wisłą

Prawie 100 proc. dużych i średnich firm w Polsce przyznaje, że gromadzi dane. Ważniejsze jest jednak, że aż 60 proc. zapytanych deklaruje ich wykorzystanie w analityce biznesowej. Do stosowania rozwiązań z zakresu Big Data przyznaje się już jednak tylko – w zależności od wielkości – od 11 do 16 proc. rodzimych firm. Tak wynika z badania firm OVH i Intel. Co znaczące, spośród firm, które jeszcze nie korzystały z Big Data, po technologię tę zamierza w tym roku sięgnąć tylko 2 proc. przedsiębiorstw. Dlaczego?

21.01.2019 | przeczytano: 227 razy

Zamknij oczy i wyobraź sobie ekskluzywny butik, którego centralnym punktem jest twoja kanapa. Na półkach produkty z całego świata, które są dokładnie tym czego chcesz i są idealnie dopasowane do ciebie. Wszystko dostępne 24/7. Brzmi jak sen? Nie, to świat A.D. 2019. Rozszerzona rzeczywistość i big data odmienią sposób w jaki robimy i myślimy o zakupach. To napędzi koniunkturę sektora AR i VR, którego wartość w przyszłym roku ma przekroczyć 20 miliardów dolarów, podaje IDC. Głównym beneficjentem będzie branża ecommerce, która rozsmakowała się w nowoczesnych technologiach.

20.12.2018 | przeczytano: 321 razy

Zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu analityki danych w Polsce może wzrosnąć w przyszłym roku nawet o 25-30 proc. Głównymi czynnikami rozwoju „datyzacji” polskiego biznesu będą: rozwój chmury publicznej oraz zmiana świadomości przedsiębiorców, wynika z analizy firmy TogetherData. Wyzwaniem może być wieloźródłowość danych, albowiem polskie przedsiębiorstwa będą się gubić w kwestii systematycznej integracji informacji.

05.12.2018 | przeczytano: 205 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 164)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764