logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Black Friday: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60
W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.

21.01.2019 | przeczytano: 190 razy

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że wbrew intensywnej komunikacji marketingowej klientom mogło być ciężko znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione. Najatrakcyjniejsze oferty znaleźć można było przede wszystkim kupując gry komputerowe i smartfony.

18.01.2019 | przeczytano: 272 razy
Listopad pod znakiem e-commerce

Black Friday i Cyber Monday wpłynęły na zainteresowanie witrynami ecommerce szczególnie wśród kobiet. Najstarsi internauci coraz chętniej korzystają z sieci za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w listopadzie 2018, dowiesz się z analizy Gemiusa.

21.12.2018 | przeczytano: 557 razy
Najgorętsze zakupowe serwisy na przełomie listopada i grudnia

Black Friday, Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy – w przeciągu ostatniego miesiąca internauci mieli wiele okazji do zrobienia tańszych zakupów online. Takim aktywnościom zdecydowanie sprzyjał miniony już okres mikołajkowy i zbliżający się okres świąteczny. Które z serwisów zakupowych były przez użytkowników najczęściej odwiedzane? Odpowiedź przynosi badanie Gemius/PBI.

19.12.2018 | przeczytano: 386 razy

Za nami Black Friday – jeden z najważniejszych dni w branży e-commerce. Nie jest to jednak koniec ,,boomu” w tym sektorze, przed nami Święta Bożego Narodzenia, czyli największy sezon zakupowy w roku. Według analizy RTB House aktywność konsumentów w internecie jest największa w pierwszej połowie grudnia, a także dzień po świętach Bożego Narodzenia.

18.12.2018 | przeczytano: 200 razy

Do Wigilii Bożego Narodzenia pozostał już tylko tydzień. Ten czas spotkań z rodziną i długich rozmów przy suto zastawionym stole poprzedzają intensywne przygotowania oraz godziny spędzone na poszukiwaniu odpowiedniego prezentu, który znajdzie się pod choinką. Jak wynika z danych Deloitte, przeciętna polska rodzina wyda w tegoroczne Święta średnio 1168 zł. Największą część tej kwoty Polacy przeznaczą na prezenty, co dla branży retail oznacza ogromną szansę na zwiększenie zysków. W walce o klienta kluczowe znaczenie ma umiejętna analiza jego świątecznych nawyków zakupowych.

17.12.2018 | przeczytano: 188 razy
Rok w wyszukiwarce Google: 2018

Ile palców ma koń, ile kosztuje szczepionka na odrę i co to jest RRSO? Odpowiedzi między innymi na te pytania szukaliście w wyszukiwarce Google w mijającym roku. Wśród haseł zyskujących najbardziej na popularności znalazły się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, Avicii i wybory samorządowe. Jakie inne tematy zwróciły Waszą uwagę w 2018 roku?

14.12.2018 | przeczytano: 242 razy
Coraz bliżej święta – jakie prezenty chcemy znaleźć pod choinką

Grudzień - czas przygotowań i celebracji świąt Bożego Narodzenia, a co za tym idzie także wielkich zakupów. W tym czasie Polacy zdecydowanie więcej wydają na jedzenie, wyjazdy, usługi, a nade wszystko na prezenty. Czym obdarowujemy bliskich i co sami chcielibyśmy znaleźć pod choinką? Komputronik zdradza aktualne hity zakupowe i podpowiada, jakie prezenty na pewno ucieszą obdarowanych.

13.12.2018 | przeczytano: 230 razy
Skuteczne kampanie retargetingowe - wskazówki przed sezonem świątecznych zakupów

Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday  sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie czterokrotnie wyższa niż w ciągu przeciętnego tygodnia zakupowego (375 względem 100 indeksowanych sprzedaży w tygodniu referencyjnym),  w grudniu wciąż pozostaje na wyższym poziomie  niż zwykle. Według danych Criteo Seasonal Sales Dashboard 13.12.2017 roku odnotowano największy wzrost do 240 indeksowanych sprzedaży w grudniu.

11.12.2018 | przeczytano: 310 razy
Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich

Dla branży kurierskiej i e-commerce grudzień to najgorętszy okres w roku. Sezon zakupów przedświątecznych zaczął się już podczas wyprzedaży w Black Friday, kiedy zakupy zrobiło nawet 7 mln Polaków. Liczba nadawanych paczek rośnie nawet o 40 proc. w porównaniu do normalnych okresów w roku, a 80 proc. świątecznych zamówień zostaje złożonych w ostatnich dwóch tygodniach przed Wigilią. Pracę DHL Parcel w tegorocznym okresie przedświątecznym usprawni nowo otwarte centrum logistyczne w podwarszawskim Emilianowie.

10.12.2018 | przeczytano: 225 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764