logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Black Friday: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 133
Pomimo zmiany prawa, rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time

W listopadzie rozgłośnie radiowe nie nadawały więcej reklam w pasmach najwyższej słuchalności, mimo że nowe prawo na to zezwala. Rozkład reklam w ciągu doby w listopadzie 2021 roku nie zmienił się znacząco ani rok do roku ani w porównaniu do października.

12.01.2022 | przeczytano: 125 razy
„Holiday Trends Report” - co czeka commerce nie tylko w grudniu?

Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Sylwester - grudzień to tradycyjnie okres wzmożonych zakupów. I pomimo tego, że sprzedaż tradycyjna wciąż jest kluczowa dla wiodących producentów, a sklepy fizyczne odgrywają ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów, to handel online rośnie i rósł będzie. Szacunki mówią globalnie o rynku wartym ponad 5 bilionów dolarów w 2022 roku1. Jest zatem o co się bić, szczególnie dla firm o zasięgu międzynarodowym. VMLY&R Commerce w najnowszym opracowaniu "Holiday Trends Report" udowadnia, że commerce to coś więcej niż tylko transakcja - to interakcja między markami a konsumentami.

29.12.2021 | przeczytano: 190 razy

Gwiazdka coraz bliżej i przed nami szczyt zakupowej gorączki. A gdzie udamy się w tym roku po prezenty? Wbrew trendom występującym w pandemii i ocenom ekspertów, nie kupujemy tylko w sieci. Galerie handlowe również czeka szturm, co było już widać na koniec listopada z okazji Black Friday i sezonowych wyprzedaży. Potwierdzają to dane AdColony[1], według których 70% konsumentów regionu EMEA świąteczne prezenty zamierza kupić zarówno przez Internet, jak i stacjonarnie. Jednak nawet ci, którzy wybiorą się do galerii i supermarketów, nie wyobrażają sobie „świątecznego maratonu” bez swoich smartfonów – 74% konsumentów uważa, że powinno mieć ze sobą telefon podczas robienia zakupów[2]. To, że poziom digitalizacji naszego społeczeństwa w ostatnich latach wzrósł (m.in. za sprawą pandemii), nie budzi wątpliwości. Sprawia jednak, że wśród sprzedawców z branży wzrasta lęk związany z wyparciem handlu tradycyjnego przez e-commerce. Paradoksalnie jednak świat IT i nowoczesnych technologii może pomóc markom prowadzącym sprzedaż w kanałach tradycyjnych w walce o klienta. Zyskają na tym również konsumenci – sprzedaż „hybrydowa” jest odpowiedzią na ich potrzeby A.D. 2022. Przykładem firmy doskonale rozumiejącej zarówno wyzwania branży retail, jak i wymagania konsumentów, jest start-up ATS Technology oferujący nowy model sprzedaży: Ultra Convenience.

15.12.2021 | przeczytano: 394 razy
Polacy odwrócili się od sklepów z RTV i AGD w Black Friday

Placówki największych w Polsce sieci z RTV i AGD odnotowały w Black Friday o 43% mniejszy ruch niż w 2019 roku, czyli przed pandemią. I odwiedziło je o blisko 45% mniej klientów. Te wyniki są lepsze niż w 2020 roku, gdy spadki w relacji rocznej wyniosły 61% i prawie 59%. Jednak, według ekspertów, sytuacja jest poważna. Co prawda w porównaniu z ub.r. w tym roku nieco więcej osób pojawiło się w kilku różnych sklepach, ale było ich mniej niż dwa lata temu. Widać też, że już drugi rok z rzędu klienci rezygnują z piątkowych wizyt na rzecz sobotnich odwiedzin. Dzięki temu unikają tłumów, a ruch w ramach Black Week zaczyna rozkładać się dość równomiernie. I akurat to jest pozytywnym zjawiskiem.

13.12.2021 | przeczytano: 207 razy
Święta w Google - kiedy, jak i czego szukają Polacy?

Rok temu wyraźny wzrost świątecznych wyszukiwań w Google rozpoczął się w ostatnim tygodniu października 2020 r. i trwał do połowy grudnia. Najszybciej rosnącą na popularności kategorią była elektronika, zaś przepisów na potrawy świąteczne szukaliśmy o 30% częściej. Czy trendy z 2020 roku utrzymają się także obecnie? Jakie kategorie są szczególnie popularne w wyszukiwarce w okresie świątecznym?

09.12.2021 | przeczytano: 318 razy
50 Czarnych Piątków w roku

Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.

03.12.2021 | przeczytano: 251 razy

Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i sobotę – efekt Black Friday jest zauważalny. Co ciekawe, szczególnie wysoki jest on w grupie użytkowników kart Santander Bank Polska w wieku od 13 do 18 lat – oni wydali o 13,4% więcej niż tydzień wcześniej.

03.12.2021 | przeczytano: 199 razy
Black Friday a koszty firmowe – na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak rozliczyć zakupy dokonane w czasie Black Friday oraz Cyber Monday i maksymalnie dużo z nich odzyskać? Jak zaliczyć majątek prywatny do kosztów firmowych? Na te i inne pytania związane z nadchodzącymi wyprzedażami odpowiadają eksperci z firmy inFakt.

26.11.2021 | przeczytano: 479 razy

SMSAPI, marka zajmująca się masowymi wysyłkami wiadomości tekstowych odnotowała w tym tygodniu rekordowe zainteresowanie swoim narzędziem. W Czarny Piątek najchętniej korzystają z niego sklepy stacjonarne i internetowe, widząc w SMS-ach skuteczny sposób przypominanie klientom o specjalnych rabatach. Rosnące zainteresowanie sprzedawców działaniami promocyjnymi, sugeruje, że sprzedaż podczas Black Week i Black Friday będzie tym roku rekordowo wysoka.

26.11.2021 | przeczytano: 362 razy
Wola Park w Black Friday zachęca klientów do zrównoważonej konsumpcji kampanią „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”

Wola Park od lat udowadnia, że działalność centrum handlowego może iść w parze z namawianiem klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji. Z okazji tegorocznego Black Friday Wola Park uruchamia drugą edycję kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, a podczas niej m.in. wyprzedaż garażową, warsztaty z renowacji butów z WoshWosh, czy zbiórkę używanej odzieży we współpracy z Ubrania Do Oddania, z której dochód zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Ocalenie.

24.11.2021 | przeczytano: 294 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 133)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764