logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Brave Brain: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16

Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż nie znajdziemy za Ciebie jednego, sprawdzonego przepisu na sukces, to podsuniemy Ci kilka jakościowych składników od najlepszych speców z branży marketingowej. WhitePress w swoim najnowszym, bezpłatnym e-booku z poradami na start, podzielił się kluczowymi wnioskami z raportu „Polskie agencje digital marketingowe. Kompetencje, finanse, wyzwania” na temat kondycji branży marketingowej i zebrał wiele praktycznych tipów i case’ów od 40 specjalistów i właścicieli czołowych agencji w Polsce, m.in.: Tigers, Green Parrot czy FoxStrategy.

15.12.2022 | przeczytano: 962 razy
Tysiąc krów Johna Bow, czyli prawdziwa historia o brandingu

Co wspólnego mają cowboy’e z brandingiem? Jak krowy mogą zbudować markę? Dowiesz się tego z filmu przygotowanego przez agencję BRAND SO ON, dawniej BRAVE BRAIN, która właśnie przy okazji swojego rebrandingu przygotowała krótki film o istocie brandu – Opowieść o Johnie Bow.

03.10.2022 | przeczytano: 746 razy
Awans i nowa wnuczka w dziale obsługi klienta agencji Dziadek do orzechów

Z początkiem roku w krakowskiej agencji Dziadek do orzechów nastąpiły zmiany w dziale client service. Do zespołu dołączyła Karolina Michalcewicz, a Weronika Pala awansowała na wyższe stanowisko. Obie zmiany mają związek z rozwojem agencji i pozyskaniem nowych klientów.

16.02.2022 | przeczytano: 778 razy
Domosonda – kampania, w której liczy się insight

Bezpośredni wgląd w opinie potencjalnych klientów pozwala na pełne zrozumienie ich potrzeb, zachowań oraz preferencji zakupowych. Doskonale wie o tym firma APRO Investment, która uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli.

08.02.2022 | przeczytano: 714 razy
Kampania marki Verbena

Trzeba mieć w życiu C! Tak właśnie brzmi hasło nowej kampanii marki Verbena, przygotowanej przez krakowską agencję brandingową Brave Brain. Akcja promuje przede wszystkim cukierki, wzbogacone o witaminę C, choć w portfolio produktów marki Verbena znajdują się również ciasteczka o oryginalnej, ziołowo-owocowej recepturze.

01.03.2021 | przeczytano: 578 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
#Siejdobro z marką Verbena

Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.

20.10.2020 | przeczytano: 1673 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Krupa i Barański zasilają zespół Schulz brand friendly

Schulz brand friendly nie zwalnia tempa w dobie kryzysu koronawirusa, a wręcz znacznie przyspiesza i powiększa kadrę. Do działu client service dołącza Martyna Krupa, a do kreacji Szczepan Barański. Agencja uruchamia jeszcze 6 nowych rekrutacji: do działu kreacji oraz na stanowisko social media group head.

30.04.2020 | przeczytano: 1022 razy
Eskadra z nową head of business development

Wraz z początkiem czerwca, do zespołu Eskadry dołączyła Joanna Kamycka. W agencji objęła stanowisko head of business development.

19.06.2019 | przeczytano: 668 razy
Kolejny etap kampanii informacyjno-edukacyjnej klinik Optegra

„Okulary robią krecią robotę!” – tak brzmi hasło kolejnej odsłony kampanii informacyjno-edukacyjnej klinik okulistycznych OPTEGRA. Akcja ma za zadanie wpłynąć na wzrost świadomości pacjentów w zakresie nowoczesnych metod laserowej korekcji wzroku.

04.12.2018 | przeczytano: 433 razy
Sokoli wzrok w Kampanii edukacyjnej klinik Optegra

Międzynarodowa sieć klinik chirurgii okulistycznej Optegra rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną – „Przejdź na sokoli wzrok”. Akcja ma podnieść świadomość zdrowotną pacjentów w zakresie nowoczesnych metod korekcji wzroku.

20.08.2018 | przeczytano: 642 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764