logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Brother: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 215

- Współczesne firmy muszą wziąć odpowiedzialność za ratowanie środowiska naturalnego. Brother realizuje tę ideę już od 20 lat – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Marketing Coordinator w firmie Brother Polska – Przerzucanie ciężaru walki ze zmianami klimatu i wyniszczeniem środowiska na klientów to błędna i krótkowzroczna strategia. Dlatego aktywnie prowadzimy działania w ramach programu Brother Earth, który pomaga rozwiązywać problemy środowiska zarówno globalnie jak i lokalnie.

03.07.2019 | przeczytano: 171 razy

Usługi YSoft SafeQ Integrated Print Management i Document Capture Solution są teraz zintegrowane z urządzeniami wielofunkcyjnymi Brother.

18.06.2019 | przeczytano: 229 razy

Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.

14.06.2019 | przeczytano: 128 razy
3 argumenty za wymianą drukarki biurowej

Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.

12.06.2019 | przeczytano: 310 razy
Isobar Polska wyodrębnia dział Business Developmentu

Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.

20.05.2019 | przeczytano: 236 razy

Od czasu wynalezienia ruchomych czcionek przez Gutenberga historia druku to historia ciągłych innowacji. Z czasem technologia stawała się bardziej precyzyjna, tańsza i coraz powszechniejsza. Prawdziwą rewolucję przyniosły lata 90, kiedy to drukarki i skanery masowo trafiły na nasze biurka. Od tamtego czasu innowacyjność jednak nie słabnie, a sektor co roku zaskakuje użytkowników nowymi rozwiązaniami. Czego możemy oczekiwać w przyszłości od dobrze nam znanych skanerów i drukarek?

23.04.2019 | przeczytano: 379 razy
„Europa da się lubić – 15 lat później” – nowy rozrywkowy program TVP2

15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej to doskonała okazja do świętowania. Już 27 kwietnia na antenie TVP2 zagości show, nawiązujące do uwielbianego przez widzów, bijącego rekordy popularności, rozrywkowego programu „Europa da się lubić”, który w odświeżonej formie poprowadzi Monika Zamachowska.

19.04.2019 | przeczytano: 380 razy
2,23 mln widzów debiutu „Big Brothera”

W niedzielę, 17 marca, na antenę TVN7, po 18 latach od pierwszej polskiej edycji, powrócił program „Big Brother”. Odcinek na żywo, którego gospodarzami byli Agnieszka Woźniak-Starak i Bartek Jędrzejak zgromadził przed telewizorami 2,23 mln widzów, a stacja odnotowała najwyższą oglądalność w historii kanału.

27.03.2019 | przeczytano: 159 razy

W erze rosnącego zagrożenia cyberatakami firmy stają się coraz bardziej świadome konieczności inwestowania w odpowiednie zabezpieczenia sieci. Wycieki danych przestały być domeną działów informatycznych, a związane z nimi straty zmusiły korporacje do bardzo poważnego traktowania kwestii cyberbezpieczeństwa. Przy projektowaniu systemów zabezpieczeń firmy niestety często bagatelizują zagrożenia związane z bezpieczeństwem druku.

26.03.2019 | przeczytano: 185 razy

Drukarka i skaner są nadal koniecznymi elementami wyposażenia 99 proc. biur. Co więcej, ich eksploatacja rośnie z roku na rok, a blisko dwie trzecie firm twierdzi, że bez możliwości drukowania nie mieliby możliwości prowadzenia działalności.

21.03.2019 | przeczytano: 150 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 215)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764