logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Brother: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 222
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów

Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.

16.10.2019 | przeczytano: 151 razy

Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019.

10.10.2019 | przeczytano: 195 razy
Big Brother Arena w każdą niedzielę w TVN7

TVN7 podjęło decyzję o zmianie emisji programu Big Brother Arena. Od 29 września odcinek na żywo emitowany będzie w każdą niedzielę o godzinie 20:00 na antenie TVN7.

27.09.2019 | przeczytano: 161 razy
Brother: błyskawiczny i wygodny druk etykiet oraz oznaczeń

Brother wprowadza na rynek nową serię kompaktowych drukarek termicznych TD-4D. Urządzenia umożliwiają szybkie drukowanie trwałych etykiet i oznaczeń towarów. Charakteryzują się m.in. przeprojektowanym podajnikiem, wydającym etykiety wydrukiem do góry, a nie do dołu, oraz wydajniejszym i szybszym modułem drukującym, który nie wymaga chłodzenia.

11.09.2019 | przeczytano: 100 razy

Brother P-touch to seria łatwych w użyciu przemysłowych drukarek etykiet, skierowanych między innymi do elektryków i instalatorów infrastruktury technicznej. Urządzenia będą sprzedawane w promocyjnych cenach na stoisku Brother na targach Energetab, odbywających się w Bielsku-Białej w dniach 17-19 września 2019 r. Drukarka PT-E110VP dostępna będzie w cenie 99 zł, a drukarki PT-E300VP i PT-E550WVP odpowiednio w cenach 299 zł i 549 zł.

09.09.2019 | przeczytano: 138 razy
30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers

Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.

23.08.2019 | przeczytano: 302 razy

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Brother – światowym dostawcą i producentem drukarek, rozwiązań dla biznesu i domu, w tym urządzeń elektronicznych oraz maszyn do szycia. Do działań agencji należeć będzie zarządzanie kanałami social media marki na kilkunastu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej.

12.08.2019 | przeczytano: 125 razy

- Współczesne firmy muszą wziąć odpowiedzialność za ratowanie środowiska naturalnego. Brother realizuje tę ideę już od 20 lat – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Marketing Coordinator w firmie Brother Polska – Przerzucanie ciężaru walki ze zmianami klimatu i wyniszczeniem środowiska na klientów to błędna i krótkowzroczna strategia. Dlatego aktywnie prowadzimy działania w ramach programu Brother Earth, który pomaga rozwiązywać problemy środowiska zarówno globalnie jak i lokalnie.

03.07.2019 | przeczytano: 194 razy

Usługi YSoft SafeQ Integrated Print Management i Document Capture Solution są teraz zintegrowane z urządzeniami wielofunkcyjnymi Brother.

18.06.2019 | przeczytano: 265 razy

Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.

14.06.2019 | przeczytano: 140 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 222)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764