logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Brother: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 267

Bank Credit Agricole wraz z agencją Just dostał nagrodę w konkursie niezależnej kreacji Kreatura oraz Złoty Miecz Klubu Twórców Reklamy. Obie nagrody za utwór „Sailing”, nagrany przez Dawida Podsiadło, Aleksandra Świerkota i Julię Pietruchę, który bank wykorzystuje w swoich reklamach.

10.12.2021 | przeczytano: 278 razy
Jakub Macyszyn awansował w agencji Good One PR

W październiku br. w agencji Good One PR na stanowisko PR Account Executive awansował Jakub Macyszyn.

29.11.2021 | przeczytano: 241 razy
Drukarka laserowa czy atramentowa

Elektroniczne wersje wielu dokumentów to z pewnością duża wygoda w obecnej sytuacji – szczególnie gdy praca hybrydowa oraz wykonywanie służbowych obowiązków na odległość z dowolnej lokalizacji zyskuje na popularności. Należy jednak pamiętać, że wiele z nich nadal musi posiadać swoje papierowe odpowiedniki. Pomimo nieustającego procesu cyfryzacji, jednym z podstawowych urządzeń biurowych nadal jest drukarka. Dlatego tak ważne jest dobranie urządzenia drukującego do indywidualnych potrzeb. Bardzo ciężko jest jednoznacznie wskazać, jaki typ drukarki jest dedykowanym rozwiązaniem do biura czy mieszkania. Zarówno modele atramentowe, jak i laserowe mają swoje grono zwolenników, ponieważ w dużym stopniu ich wybór uzależniony jest od sposobu wykorzystania i wymagań dotyczących drukowanych materiałów. Oba typy urządzeń drukujących mogą dostarczać wydruki wysokiej jakości przy zachowaniu optymalnych kosztów eksploatacji.

24.11.2021 | przeczytano: 480 razy

Każdego dnia na całym świecie ogląda się około miliarda godzin filmów publikowanych na YouTube [1]. W Polsce oglądalność filmów w serwisie generuje znaczne przychody dla twórców YouTube i innych firm (np. zajmujących się dźwiękiem, montażem, usługami itp.), co z kolei wspiera działalność gospodarczą i miejsca pracy w ich łańcuchach dostaw oraz w całej gospodarce. Oxford Economics szacuje, że w 2020 roku YouTube wniósł do polskiego PKB około 98 milionów euro oraz stworzył 11 tysięcy odpowiedników pełnoetatowych miejsc pracy.

22.11.2021 | przeczytano: 241 razy
W życiu liczy się „być” czy „mieć”? Dorociński w kampanii Santander Bank

Odkładanie pieniędzy nie zawsze jest proste, jednak przychodzi łatwiej, jeśli mamy jakiś konkretny cel. W nowej kampanii reklamowej Santander Bank Polska zachęca Polaków do sprytnego oszczędzania na swoje marzenia – łatwo i bez wyrzeczeń.

18.10.2021 | przeczytano: 312 razy

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, przedłuża współpracę z Polską Ligą Siatkówki.

28.09.2021 | przeczytano: 304 razy

Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców internetowych w Polsce. Menagerką Juszes została Justyna Zawadzka – Team Leaderka w Glow by LifeTube.

24.09.2021 | przeczytano: 224 razy

W obronie stacji TVN 28 lipca 2021 r. powstał list otwarty, pod którym podpisało się do tej pory ponad 200 dziennikarzy, w tym redaktorzy naczelni "Gazety Wyborczej", "Newsweeka", "Polityki", OKO.press, "Press" oraz "Rzeczpospolitej".

30.07.2021 | przeczytano: 731 razy

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A., będzie również wspierać  letnie rozgrywki PreZero Grand Prix PLS. To kolejne rozszerzenie współpracy PLS S.A. ze znaną światową marką, która była też partnerem marcowego turnieju finałowego TAURON Pucharu Polski.

26.07.2021 | przeczytano: 373 razy

Do grona klientów Good One PR dołącza Foods Brothers. Po trzymiesięcznej współpracy projektowej, dystrybutor wegańskiej żywności powierzył agencji stałą obsługę w zakresie public relations na polskim rynku.

01.07.2021 | przeczytano: 198 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 267)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764