logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CD Projekt Red: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową

Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem, pozytywnie wpływając na rozpoznawalność marki GAMIVO oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników.

20.03.2023 | przeczytano: 551 razy
Platige Image: behind the scenes o zwiastunie „Company of Heroes 3”

Z okazji premiery kolejnej części „Company of Heroes” od Relic Entertainment, Inc., Platige Image przygotowało wideo zza kulis, w którym pokazuje jak wyglądała praca nad powstawaniem gry. W materiale zobaczymy m.in. jak wygląda praca reżysera z aktorami, wcielającymi się w postaci kultowej gry, a także będziemy mogli podejrzeć czym zajmują się specjaliści od produkcji i postprodukcji. Wkład w powstanie trailera do trzeciej odsłony gry Relic Entertainment mieli także specjaliści od VFX. Z ich wypowiedzi dowiemy się jak powstawały odwzorowania 3D legendarnych czołgów i samolotów, biorących udział w drugiej wojnie światowej.

03.03.2023 | przeczytano: 661 razy
Platige Image prezentuje live-action trailer do „Company of Heroes 3”

Platige Image przygotował zwiastun do najnowszej odsłony kultowej gry „Company of Heroes 3”. Oficjalna premiera live action trailera odbyła się na gali The Game Awards  2022 - najchętniej oglądanego rozdania nagród w branży gier.

12.12.2022 | przeczytano: 285 razy
Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel objęli rolę Partnerów w Monday Group

W monday group utworzona została nowa, strategiczna funkcja Partnerów, którą objęli Aleksandra Bobkowska oraz Krzysztof Rygiel. To kolejny krok w rozwoju agencji po tym, jak pod koniec ubiegłego roku przekształciła się ona w holding. W ramach grupy wyodrębnione zostały 3 nowe brandy: monday strategy, monday comms i monday digital.

31.01.2022 | przeczytano: 683 razy
Agencja Ancymony z kreacją kampanii OOH dla Oshee i CD Projekt Red

W efekcie współpracy nawiązanej pomiędzy OSHEE i CD PROJEKT RED, od września br. na rynku dostępne są napoje funkcjonalne sygnowane marką OSHEE Wiedźmin. Za przygotowanie kreacji kampanii OOH, która właśnie startuje, odpowiada agencja Ancymony.

20.10.2021 | przeczytano: 919 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rusza współpraca Oshee i CD Projekt Red

OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED, wprowadzając na rynek limitowaną serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Wiedźmin. Każdy z produktów będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej z uniwersum, które zyskało miliony fanów na całym świecie. Napoje trafią na półki sklepowe już we wrześniu. Dodatkowo, wprowadzeniu unikatowych produktów OSHEE będzie towarzyszyć zaplanowana od października kampania outdoorowa i digitalowa, oraz loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród.

02.09.2021 | przeczytano: 1468 razy
Httpool Polska rozpoczyna współpracę z agencją Łubudubu PR

Httpool Polska zostało nowym klientem ŁubuDubu PR. Agencja zajmie się przede wszystkim działaniami z zakresu media relations, mającymi na celu budowanie pozycji Httpool na polskim rynku. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

24.03.2021 | przeczytano: 732 razy
Play rozpoczyna współpracę z CD Projekt Red

Play i CD PROJEKT RED łączą siły. Nadchodzącej premierze gry Cyberpunk 2077 będą towarzyszyć liczne atrakcje przygotowane przez Play z myślą o fanach gry i nie tylko. Pierwszą z nich jest konkurs, a w nim do wygrania… własny mural na jednej z warszawskich kamienic.

09.11.2020 | przeczytano: 679 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.

04.08.2020 | przeczytano: 277 razy
Magazyn Brief prezentuje zestawienie 25/25 lat: Marki dla Polski

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”. Zestawienie prezentuje 75 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski. Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom zostaną rozdane wyróżnienia.

01.10.2014 | przeczytano: 837 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764