logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CEDC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 61
Rewolucje kadrowe w Green Parrot w 2021 roku

Na 13. urodziny firmy zespół agencji digitalowej Green Parrot w ostatnim kwartale powiększył  się o 11 nowych specjalistów. Seniorzy z długoletnim stażem awansują. Trwają kolejne rekrutacje. Cała struktura firmy przechodzi istną (r)ewolucję. To wszystko efekt długofalowej strategii rozwoju, jaką przyjęli partnerzy zarządzający Szymon Paroszkiewicz i Jarosław Stolarek.

25.05.2021 | przeczytano: 335 razy
Sponsoring sportowy – legendarne współprace i miliardowe wydatki

Kiedy w 1928 roku Coca-Cola dostarczając napoje dla amerykańskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Amsterdamie zamieściła przy tym swoje reklamy, być może jeszcze nieświadomie rozpoczęła erę sponsoringu w sporcie. Pół wieku później ten sposób reklamowania wkroczył na stadiony w USA i Europie Zachodniej, a potem dotarł również do środowisk klubowych w Polsce.[1] Według najnowszego raportu Sports Sponsorship Investment[2] wydatki firm na reklamę i marketing sportowy na 2020 rok były szacowane na 48 miliardów dolarów. A w ciągu pięciu ostatnich lat wzrosły o około 20 proc. Liczby te zweryfikowała pandemia i mocno ograniczyła dotychczasowe działania globalnych marek, ale czy całkowicie? Jakie branże wydają najwięcej na sponsoring sportowy i z którymi legendarnymi klubami współpracują? Jakie trendy zdominują ten sektor w kolejnym pandemicznym roku?

19.04.2021 | przeczytano: 709 razy
Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska z początkiem kwietnia br. weszły do zarządu Walk PR, spółki specjalizującej się w działaniach public relations należącej do Grupy Walk. W ramach trzyosobowego zarządu, z Agnieszką Bacińską, CEO Walk PR, będą odpowiadać za rozwój spółki w obszarach Corporate PR oraz Brand PR.

07.04.2021 | przeczytano: 427 razy
More Communications Agency dla Casillero Del Diablo

15 lutego wystartował konkurs konsumencki „Spotkanie Legend” organizowany przez markę Casillero Del Diablo z portfolio CEDC International we współpracy z Manchester United Ltd. Za koncepcję oraz całościową realizację projektu odpowiada more communications agency.

26.03.2021 | przeczytano: 280 razy

Agencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną whiskey Tullamore D.E.W. Dystrybutorem znanej marki alkoholowej jest CEDC, jeden z wiodących producentów i dystrybutorów alkoholu w Polsce.

26.03.2021 | przeczytano: 208 razy

Globalna marka alkoholi premium, William Grant & Sons, rozszerza działalność marketingową w Polsce w ramach strategii rozwoju luksusowych marek Glenfiddich i The Balvenie. Celem decyzji biznesowej jest również zwiększenie współpracy z wieloletnim partnerem – CEDC (Central European Distribution Corporation) – w zakresie wspierania marek z szerszego portfolio produktów firmy obejmującego Grant's i Tullamore D.E.W.

14.12.2020 | przeczytano: 364 razy
Wydawnictwo Kukbuk zakłada Kuk.studio

Wydawnictwo KUKBUK, wydawca magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK oraz platformy on-line kukbuk.pl tworzy nowy kolektyw kreatywny KUK.STUDIO, firmę wyspecjalizowaną w produkcji treści o tematyce food&lifestyle. Jej zespół tworzą zarówno osoby zaangażowane w kierowanie wydawnictwem, jak również stali współpracownicy, styliści, fotografowie i uznani influencerzy.

14.12.2020 | przeczytano: 354 razy
„12 świątecznych powodów, by świat poczekał” – kampania marki Grant’s

Celebrowanie nawet najmniejszego sukcesu smakuje najlepiej, gdy można podzielić się nim z bliskimi. Szczególnie w te Święta ważna jest obecność tych, którzy są dla nas najważniejsi. Mimo, że z niektórymi nie zobaczymy się twarzą w twarz, ich wsparcie też będzie odczuwalne. W końcu razem udaje się osiągnąć znacznie więcej. Chcąc podkreślić znaczenie wspólnoty w życiu każdego, a także zachęcić do zatrzymania się i pozwolenia sobie na chwilę wytchnienia, marka Grant’s przygotowała niezwykłą kampanię.

10.12.2020 | przeczytano: 624 razy
Peppermint powered by Quad wspiera aktywację marki Grant’s

Zespół agencji odpowiada za wsparcie aktywacji konsumenckiej „Niewypowiedziane dziękuję”. W ramach działań promujących aktywację agencja przygotowała stronę konkursową oraz key visuale wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych.

13.10.2020 | przeczytano: 359 razy
Twardoch, Damięcki i Fisz uwiecznili podziękowania na opakowaniach whisky Grant's

Szczepan Twardoch, Mateusz Damięcki oraz Fisz – trzy różne osobowości, które połączyła jedna idea. Postanowili sięgnąć do zakamarków swojej pamięci i odnaleźć bohaterów epizodów ze swojego życia – wyjątkowych ludzi, którzy odkryli przed nimi nieznany wcześniej świat. Wówczas nie zakończyli tych historii. Dlatego dzisiaj powrócili do nich, by powiedzieć DZIĘKUJĘ – słowo, którego zabrakło lata temu. Podziękowania te uwiecznili na opakowaniach trzech, limitowanych whisky Grant’s – Grant’s 12 YO, Grant’s Smoky i Grant’s 8 YO Sherry Cask Finish*. Teraz, dzięki platformie #NiewypowiedzianeDziekuje, swoje podziękowania może wyrazić każdy z nas.

17.09.2020 | przeczytano: 1050 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 61)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764