logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CEM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży

Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.

28.11.2023 | przeczytano: 430 razy (komentarzy: 12)
Odsłonięcie muralu Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” oraz burmistrz Grzegorz Pietruczuk wraz z Radą i Zarządem Dzielnicy Bielany 27 października 2023 r. o godzinie 13:00 uroczyście odsłonili mural autorstwa Wojciecha Brewki upamiętniający 25-lecie działalności Fundacji. Dzieło powstało na elewacji budynku mieszczącego się przy ul. Stefana Żeromskiego 19 w Warszawie.

31.10.2023 | przeczytano: 446 razy
Na jakie kwestie prawne muszą zwrócić uwagę przedsiębiorcy odtwarzający muzykę w celach komercyjnych

Odkryj tajemnicę, która przemawia zarówno do twoich uszu, jak i twojego portfela. Muzyka w biznesie to nie tylko przyjemność, to także kwestia prawna, która może wpłynąć na przyszłość twojej firmy. W naszym artykule zgłębiamy świat licencjonowania muzyki, z naciskiem na to, co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, aby uniknąć fałszywych nut i kłopotliwych kar.

29.09.2023 | przeczytano: 775 razy
Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w dziale Consumer Brands firmy Henkel Polska

Z dniem 1 września 2023 r. Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. Jest to nowo utworzone stanowisko, które swoim zakresem odpowiedzialności obejmie całe portfolio marek kosmetycznych i detergentów w dziale Henkel Consumer Brands, który powstał z początkiem 2023 roku. Gawlas-Wilińska będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej oraz za dział digital marketingu. Do jej obowiązków będzie również należeć planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu.

14.09.2023 | przeczytano: 364 razy
AI może zdominować tworzenie muzyki na potrzeby komercyjne

Platformy, na których dzięki algorytmom każdy może stworzyć ścieżkę dźwiękową, zyskują dużą popularność. Sztuczna inteligencja może tym samym niedługo zdominować rynek muzyki komercyjnej, np. reklamowej, a w przyszłości wkroczy też do branży artystycznej – oceniają eksperci Dyspensa.AI. Niekoniecznie musi to oznaczać zagrożenie dla artystów i twórców, ale z pewnością zmieni to charakter ich dotychczasowej pracy. Rozwój sztucznej inteligencji w tym obszarze niesie ze sobą wiele wyzwań, w tym związanych z prawem autorskim i tantiemami.

04.08.2023 | przeczytano: 999 razy (komentarzy: 11)
Joanna Okła na czele Essencemediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy

Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, staje na czele EssenceMediacom jako Interim CEO. Przejmuje rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.

09.02.2023 | przeczytano: 724 razy
Essencemediacom formalnie rozpoczyna działalność

EssenceMediacom – najmłodsza i największa agencja GroupM – formalnie rozpoczyna dziś działalność. Jej ambicją jest tworzenie przełomowych rozwiązań marketingowych dla obsługiwanych klientów, poprzez wychodzenie poza utarte schematy w zakresie mediów, kreacji, innowacji i analityki.

01.02.2023 | przeczytano: 522 razy
Polaków Świąteczne Rozmowy 2022

W Boże Narodzenie 2022 najchętniej będziemy chcieli porozmawiać z bliskimi o hobby, pasjach i zainteresowaniach. Natomiast najbardziej unikanymi przez Polaków tematami będą choroby i zdrowotne dolegliwości, polityka oraz gospodarka. Przy świątecznym stole najchętniej porozmawialibyśmy z Robertem Lewandowskim, Donaldem Tuskiem i Igą Świątek. Prawie 3⁄4 Polaków zamierza świąteczne życzenia złożyć osobiście, a jedynie 4% nie zrobi tego w tym roku w ogóle. Na 2023 rok życzymy sobie przede wszystkim roku bez wizyty u lekarza i podwyżki większej niż inflacja – to wnioski z badania zrealizowanego w ramach wspólnego projektu SW Research Agencji Badań Rynku i agencji Noise PR.

21.12.2022 | przeczytano: 611 razy
Kolejne firmy inwestują w maszyny fleksograficzne DCM Usimeca

Kompaktowe maszyny fleksograficzne produkowane przez DCM Usimeca cieszą się coraz większą popularnością wśród polskich przedsiębiorstw, zajmujących się produkcją opakowań kartonowych, toreb papierowych czy kopert. Jak podaje ich wyłączny przedstawiciel w naszym kraju – firma System P – w ostatnich 16 miesiącach do Polski dostarczono w sumie siedem maszyn serii IM183, we wszystkich oferowanych konfiguracjach (od 1 do 3 zespołów drukujących). Piotr Skłodowski – właściciel przedsiębiorstwa zapowiada kolejne wdrożenia, realizowane w ślad za prowadzonymi obecnie rozmowami handlowymi.

11.05.2021 | przeczytano: 836 razy
Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

- Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019 roku do 14.5 miliarda dolarów w 2024 roku, a średnioroczny wzrost wyniesie 13.3% - wynika z danych firmy badawczej MarketsandMarkets. Tak olbrzymie zapotrzebowanie na rozwiązania Customer Experience i Customer Engagement wynika przede wszystkim z tęsknoty klientów za spersonalizowanym doświadczeniem zakupowym – twierdzi Małgorzata Gawrysiak, General Manager w Genesys Polska, firmie będącej jednym z globalnych liderów rynku Customer Experience i Customer Engagement.

12.11.2020 | przeczytano: 1310 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764