logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CNN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 145
Startuje platforma streamingowa Max

W serwisie Max dostępne będą treści od różnych dostawców usług medialnych, w tym katalog zupełnie nowych i jakościowych produkcji Max Original, bogata sekcja kultowych tytułów HBO Max, a także obszerna biblioteka TVN, Discovery oraz Eurosportu. Max oferuje udoskonaloną aplikację oraz nowe funkcje, zupełnie nowe produkcje i najlepszą rozrywkę w każdej kategorii tematycznej.

11.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 397 razy
Platforma Max startuje w czerwcu

Premiera serwisu streamingowego Max w Polsce nastąpi już w 11 czerwca 2024 r. W ramach jednej platformy użytkownicy będą mieli dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros., relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024, a także bogatej oferty produkcji lokalnych i najlepszej rozrywki z TVN. Dzięki ogromnej bibliotece programowej serwisu Max, każdy użytkownik znajdzie tu coś dla siebie. Wyczekiwany drugi sezon serialu „Ród Smoka” będzie mieć swoją premierę w serwisie Max już 17 czerwca.

07.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 466 razy
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.

Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą budowlano-architektoniczną, istotną rolę odegrał sektor tekstylny, a wraz z nim polscy eksperci i projektanci.

20.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 535 razy
Platforma streamingowa Max startuje w czerwcu

Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce już w czerwcu tego roku. Unikatowa platforma streamingowa  zaoferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych. 17 czerwca w serwisie premierę będzie mieć wyczekiwany drugi sezon serialu "Ród Smoka". Start serwisu Max w Polsce będzie największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. To także największa premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.

22.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 673 razy
Nowa odsłona podcastu Forbes Women

8 marca „Forbes Women Podcast” miał premierę w nowej odsłonie – z trzema prowadzącymi i w formie wideocastu. Nowe odcinki będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez Aleksandrę Karasińską, Katarzynę Gaweł i Dorotę Haller.

16.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 418 razy
Journey Journalism Bootcamp: nauka dziennikarstwa od najlepszych

Program Journey International Summer School jest dedykowany studentom dziennikarstwa z 14 krajów świata, w tym z Polski. Młodzi adepci dziennikarstwa będą mieli okazję uczyć się od prawdziwych elit międzynarodowych mediów oraz zdobyć praktyczne umiejętności przydatne w przyszłej karierze. Intensywny, 10-dniowy program odbędzie się w sierpniu 2024 roku w stolicy Czech Pradze. Wybrani kandydaci otrzymają pełne stypendium pokrywające koszty uczestnictwa w kursie.

25.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 314 razy
Polskie szkoły świętują Call to Earth Day z CNN

Szkoły i organizacje z Polski wzięły udział w trzeciej edycji Call to Earth Day, której finał miał miejsce 28 listopada. W tym dniu na całym świecie podjęto działania mające na celu podniesienie świadomości ekologicznej i zaangażowanie się w ochronę środowiska.

11.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 314 razy
Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.

28.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 623 razy
CNN, Call to Earth Day 2023: zderzenie dzikiej przyrody z urbanizacją

Już 28 listopada 2023 r. w ramach Call to Earth Day CNN po raz trzeci zaprasza do wspólnego celebrowania dnia naszej planety, której ochrona jest dzisiaj jednym z priorytetowych wyzwań ludzkości. Dzięki wsparciu szkół, osób prywatnych i organizacji na całym świecie oraz szerokiemu zasięgowi stacji, CNN w dniu finału akcji pragnie podnieść świadomość ekologiczną wśród globalnej społeczności swoich widzów oraz szerzyć wiedzę w zakresie ochrony przyrody.

07.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 403 razy
Emirates: podróże służbowe w kampanii z CNN

10 lipca na antenie CNN rusza nowa kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika – globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych.

10.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 436 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 145)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764