logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CX: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 270
Ewelina Czechowska awansuje w 180heartbeats + Jung von Matt

Ewelina Czechowska awansowała na stanowisko senior event manager w strukturach agencji 180heartbeats + Jung von Matt.

30.05.2024 | Personalia | przeczytano: 240 razy

Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco różni się od tego sprzed lat... Przeanalizujmy, czy NPS nadal jest skutecznym narzędziem do pomiaru lojalności i zadowolenia klientów. Odpowiedzi mogą zaskoczyć.

22.05.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 408 razy
Regulacje prawne jako wsparcie dla mediów w walce z pozwami typu SLAPP

W dniach 25-26 kwietnia w Warszawie odbyła się międzynarodowa konferencja o pozwach typu SLAPP, organizowana przez Agorę, ARTICLE 19 Europe, Helsińską Fundację Praw Człowieka, Prague Civil Society Center i Sieć Obywatelską Watchdog Polska. Organizatorzy wspólnie z zaproszonymi gośćmi rozmawiali o tym, jak położyć kres nękaniu osób działających w interesie publicznym. W konferencji wzięli udział przedstawiciele mediów – polskich i zagranicznych, a także organizacji pozarządowych i instytucji europejskich. Jednym z gości konferencji był również Minister Sprawiedliwości Adam Bodnar, który zapowiedział, jakie działania w sprawie przeciwdziałania SLAPP-om podejmie jego resort. 

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 561 razy
Praca całkowicie zdalna to mit? Chcemy pracować wyłącznie z domu?

Wszystko wskazuje na to, że koniec biur, który wieszczono podczas pandemii, w najbliższym czasie nam nie grozi. I to nie dlatego, że część pracodawców zakomunikowała pracownikom powrót do pracy stacjonarnej, ale dlatego, że ci wcale nie chcą z biur rezygnować – wynika z badań NTT DATA.

16.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 565 razy
Powerhouse VML - największa agencja kreatywna na świecie

Grupa WPP łączy kompetencje VMLY&R i Wunderman Thompson tworząc VML, największą agencję kreatywną na świecie i w Polsce.

11.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 966 razy
Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 

11.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 625 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Panasonic wprowadza AI do reklamy retail

Panasonic nawiązuje współpracę z wiodącym analitykiem danych handlowych ADEAL Systems, wykorzystując sztuczną inteligencję do tworzenia cyfrowej sygnalizacji w swoim innowacyjnym Centrum Doświadczeń Klienta (CXC)

26.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 672 razy
Epson SC-F2200 w Tulcia Sp. z o.o. - pierwsza instalacja w Polsce

Pierwsza instalacja drukarki Epson SC-F2200 w Polsce! Zapraszamy do obejrzenia wypowiedzi pani Emilii Bzdręga, założycielki Tulcia sp. z o.o.

26.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 1633 razy
Nowy raport Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”

PZU zaprezentował kolejną edycję raportu na temat doświadczeń klienta. Najnowsza odsłona, zatytułowana Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”, koncentruje się na technologiach wspierających trendy w CX, przytaczając przykłady konkretnych działań marek, które dzięki wykorzystaniu przełomowych narzędzi zrewolucjonizowały obszar obsługi klienta. Obok licznych omówień konkretnych przypadków, w raporcie zaprezentowano aktualne wyniki badań opinii konsumentów, głos ekspertów oraz wizję tego, jak rozwój technologii wpłynie na doświadczenia klientów w perspektywie 5, 10 i 15 lat.

19.10.2023 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 903 razy
IV edycja Warszawskiego Maratonu Fotograficznego: znamy 12 laureatów

16 października w Pałacu Kultury i Nauki odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy laureatów czwartej edycji Warszawskiego Maratonu Fotograficznego. W szranki konkursu stanęło ponad 500 uczestników. Fotografowie: amatorzy i profesjonaliści interpretowali 8 tematów – na wykonanie tego zadania mieli 8 godzin. Motywem przewodnim tej edycji były „Zmysły i uczucia”. Podczas gali odbył się wernisaż 3300 zdjęć konkursowych. Wyłoniono 12 laureatów nagród: ośmioro zwycięzców w każdej z ośmiu kategorii, nagrodę specjalną za portret oraz trzy nagrody główne za serię ośmiu zdjęć. Organizatorem wydarzenia jest Green Caffè Nero. Patronem honorowym wydarzenia jest Prezydent M. St. Warszawy.

18.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 1228 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 270)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764