logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CX: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 291
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2

Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, jak również będzie pracował z Grupą Altavia na innych rynkach europejskich, w celu optymalizacji procesów współpracy w ramach Grupy.

09.06.2025 | Personalia | przeczytano: 155 razy
Heidelberg Cartonmaster CX 145: arkuszowa maszyna offsetowa VLF dla sektora opakowań

Sektor opakowań rozwija się silnie od ponad dekady i ten trend się utrzymuje. Ponadprzeciętny roczny wzrost dotyczy w szczególności przemysłowej, wielkoseryjnej produkcji pudełek składanych do pakowania żywności, napojów i opakowań konsumenckich, przy czym kluczową rolę odgrywają maszyny offsetowe arkuszowe o bardzo dużym formacie (VLF, 105 cm × 145 cm). Właśnie dlatego i z okazji jubileuszu 175.-lecia, HEIDELBERG dodaje do swojego portfolio maszynę Cartonmaster CX 145 w formacie klasy 6 dla drukarń opakowaniowych.

08.06.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 180 razy
AI ożywia kampanie w Galerii Jurajskiej

Od teraz sztuczna inteligencja będzie wspierać Galerię Jurajską nie tylko w tworzeniu bohaterów i światów kolejnych kampanii, ale także w… ich ożywianiu. Obiekt z portfolio GTC SA wykonuje kolejny odważny krok w komunikacji i stawia na jeszcze szersze wykorzystanie potencjału AI. Pomoże w tym nowy partner.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 396 razy
VML Poland tworzy dział Digital, Commerce & Content

VML Poland tworzy nową jednostkę biznesową – Digital, Commerce & Content – która łączy skalowalną produkcję masowych treści digital i commerce z zaawansowanymi rozwiązaniami wspierającymi handel cyfrowy.

20.03.2025 | Personalia | przeczytano: 282 razy
Total Media Group zmienia nazwę na Mediaplus UK

Total Media Group, agencja mediowa z Wielkiej Brytani specjalizująca się w planowaniu behawioralnym, zmienia nazwę na Mediaplus UK. To kolejny krok w kierunku pełnej integracji z Mediaplus Group, która przejęła Total Media Group w 2024 roku. Jednocześnie rozpoczyna się nowy etap współpracy w ramach Serviceplan Group, który umożliwia dalszą ekspansję i rozwój na rynkach międzynarodowych.

06.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 300 razy
Love, Chuck: kampania marki Converse

Kampania “Love, Chuck” łączy globalny rozmach z lokalnymi historiami i doświadczeniami, aby opowiedzieć historię Chucka na całym świecie. W kampanię zaangażowani będą ambasadorzy marki, m.in. ogromnie popularni w Polsce Charli XCX i Tyler, the Creator. “Love, Chuck” będzie mieć także swoją polską, wyjątkową odsłonę.

03.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 423 razy
Rynek CXM zwielokrotni wartość w najbliższej dekadzie

Globalny rynek zarządzania doświadczeniami klienta (Customer Experience Management, CXM) czeka spektakularny wzrost. Według raportu HTF Market Research*, wartość rynku ma wzrosnąć z 18 miliardów dolarów w 2024 roku do 34 miliardów dolarów w 2032 roku, przy średniorocznej stopie wzrostu (CAGR) wynoszącej 11,4%. Jeszcze bardziej optymistyczne prognozy przedstawia Precedence Research**, przewidując wzrost do 63,8 miliardów dolarów do 2034 roku, przy CAGR na poziomie 15,2%.

26.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 437 razy
Speedmaster CX 75 w drukarni DTL

W Drukarni DTL w Porąbce k/Bielska-Białej pracę rozpoczęła nowa offsetowa maszyna arkuszowa Speedmaster CX 75-7+L UV firmy HEIDELBERG. Nowy Speedmaster CX 75 to siedmiokolorowa maszyna do druku jednostronnego oraz lakierowania UV w powiększonym formacie arkusza a605 x 750 mm. Dodatkowo DTL wzbogacił się o system zarządzania procesami produkcyjnymi Prinect Production Manager oraz informacji zarządczej MIS – Business Manager.

02.02.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 599 razy
FormUp świętuje 10-lecie

FormUp, agencja digital marketingu, świętuje w tym roku 10 lat obecności na rynku, jednocześnie wprowadzając znaczące zmiany w strategii i pozycjonowaniu marki. Nowe hasło "Digital 360. Data & Sales Driven" odzwierciedla ewolucję firmy w kierunku kompleksowej agencji digital 360, przy jednoczesnym zachowaniu swojego kluczowego wyróżnika – działań opartych na danych i zorientowanych na wzrost sprzedaży.

31.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 618 razy
Pandora konsoliduje globalny budżet mediowy w dentsu

Marka przedłuża długoletnią współpracę z dentsu w zakresie transformacji marketingowej do 2026 roku.

28.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 742 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 291)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764