logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Candidate Experience: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5

Ruszyła kolejna edycja programu szkoleniowo-stażowego One School kierowanego do przedstawicieli generacji Z. To już trzecia odsłona cyklu, tym razem uzupełniona o kilka nowych ścieżek skupionych wokół technologii i analityki. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca. W ramach One School uczestnicy powalczą o pracę w agencjach Value Media, Mediaplus, SalesTube i Grow Now należących do Group One.

12.04.2023 | przeczytano: 498 razy
Agnieszka Skowrońska w Man On The Moon

Do zespołu Man on the Moon – agencji konsultingu w obszarze HR – dołączyła Agnieszka Skowrońska, obejmując stanowisko Recruitment Managera.

15.01.2020 | przeczytano: 984 razy

Candidate Experience to pojęcie od wielu lat znane w branży HR, z powodzeniem wykorzystywane jest przy budowaniu wizerunku marek. Dlatego też w sytuacji silnej pozycji kandydata na runku pracy, stale wzrasta świadomość konieczności zadbania o obszar employer brandingowy firmy, który zaczyna się już na etapie zamieszczenia ogłoszenia o pracę. Jak wygląda Candidate Experience budowany przy współpracy z agencją doradztwa personalnego? Na to pytanie odpowiada Magdalena Kamińska, Finance & Professional Services Recruitment Manager w People.

07.06.2019 | przeczytano: 565 razy
Mcdonald’s z nagrodą Employer Branding Star

Regularne badanie doświadczeń kandydatów biorących udział w rekrutacji. Przeszkolenie osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań rekrutacyjnych we wszystkich (ponad 400!) restauracjach sieci. Całkowita zmiana materiałów rekrutacyjnych i dopasowanie działań komunikacyjnych do oczekiwań różnorodnych kandydatów. Formularz umożliwiający złożenie aplikacji w zaledwie 30 sekund. To tylko niektóre elementy działań McDonald’s docenione w kategorii Najlepsza Kampania Candidate Experience przez jury konkursu Employer Branding Stars.

12.10.2018 | przeczytano: 1354 razy

Tej wiosny portal Pracuj.pl przeprowadził ogólnopolską kampanię pod hasłem Moda na HR. Akcja skupiała się wokół czterech obszarów kompetencyjnych, za które na co dzień odpowiadają specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi - rekrutacji, nowoczesnych narzędzi HR, wizerunku oraz rozwoju. Kampanii towarzyszyły także liczne wydarzenia i konkursy.

28.07.2014 | przeczytano: 1382 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764