logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Clipatize: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Clipatize z nową strategią marki, brandingiem i ofertą

Clipatize, obecna na rynku od 2012 roku polska agencja marketingu B2B, ogłasza wprowadzenie nowej strategii marki, identyfikacji wizualnej oraz struktury oferowanych usług. Powodem zmiany jest potrzeba odzwierciedlenia nabytych w ostatnich latach kompetencji i doświadczenia w tożsamości oraz komunikacji marki.

09.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 300 razy
Konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trwa rejestracja

Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.

19.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 437 razy
Maciej Sobieszek awansuje w strukturach Dentsu Polska

Maciej Sobieszek nowym Media Strategy Directorem w pionie Media & Performance dentsu Polska. Wraz z objęciem nowego stanowiska będzie odpowiedzialny za wsparcie kluczowych klientów agencji oraz rozwój rozwiązań digitalowych.

01.02.2023 | Personalia | przeczytano: 786 razy

Marketing miejsc to działania realizowane przez wiele miejscowości w Polsce i za granicą. Często strategie te obejmują duże wydarzenia, wiele miast prowadzi równolegle działania nakierowane na pozyskiwanie inwestycji zagranicznych oraz kapitału finansowego i intelektualnego. Jedną z najaktywniejszych na tym polu miejscowości w Polsce jest Wrocław, który od lat stawia na rozwój sektora IT, także w obszarze sztucznej inteligencji.

13.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 467 razy

Clipatize, agencja marketingu B2B, zajmuje się przygotowaniem kampanii wprowadzającej na rynek nowy bezprzewodowy ultrasonograf Vscan Air™ wyprodukowany przez GE Healthcare. Komunikacja zaprojektowana przez Clipatize  skierowana jest do ekspertów branży medycznej i obejmuje budowanie świadomości produktu przez działania content marketingowe prowadzone w obszarze regionu EMEA.

21.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 321 razy

Clipatize zajmuje się przygotowaniem animacji 21 lekcji do aplikacji Prosoma. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji rozwiązanie wspiera terapię osób chorych na nowotwory, pomagając im w walce ze stresem, lękiem i depresją. Produkt polskiej  firmy pomaga pacjentom odzyskać kontrolę nad emocjami, zmniejszyć poziom lęku, co przekłada się na poprawę jakości życia pacjenta, a przez to zwiększa szansę na skuteczne leczenie. Prosoma planuje także wdrożenie drugiej aplikacji, która będzie pomagać w radzeniu sobie ze stresem i problemami, jakie niesie ze sobą lockdown i wirus Covid19. Clipatize zajmie się przygotowaniem treści wideo także w drugim projekcie Prosomy.

31.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 425 razy

Clipatize, agencja marketingu B2B, wspierająca klientów w Europie i na Bliskim Wschodzie, rozpoczęła współpracę z Reynaers Aluminum, belgijskim producentem systemów aluminiowych do stolarki okienno-drzwiowej. Agencja jest odpowiedzialna za działania marketingowe  i PR-owe na polskim rynku.

05.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 434 razy

Działania marketingowe są jednym z istotnych czynników wpływających na wynik finansowy firmy. Jednak mało kto otwarcie mówi o wydatkach na te działania -  jakie budżet mają sens, jaka powinna być relacja wydatków mediowych do wynagrodzenia agencji?

03.03.2021 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 577 razy

98 proc. sektora komunikacji marketingowej w Polsce to mikrofirmy, które również ucierpiały na spowolnieniu gospodarczym spowodowanym pandemią. Według raportu PFR epidemia i kryzys nią wywołany jest poważnym wyzwaniem dla sektora komunikacji marketingowej, ponieważ firmy korzystające z usług agencji marketingowych czy PR zmniejszyły lub wstrzymały zaplanowane działania.

24.02.2021 | Wywiady i opinie | przeczytano: 538 razy (komentarzy: 1)

W 2020 roku koronawirus przyczynił się do dużego wzrostu aktywności online oraz aktywizacji nowych grup użytkowników. Z tego względu w krótkim czasie branża e-commerce odnotowała bardzo dobre wyniki, jakie analitycy przewidywali dopiero po 2022 roku. W efekcie, przeniesienie aktywności do sieci wymusiło na firmach cyfrową transformację, również w branżach, które do tej pory nie miały styczności z tego typu działaniami. Firmy zaczęły intensywną promocję swoich produktów i usług w sieci, co zapoczątkowało ogromne zmiany na rynku reklamowym.

02.02.2021 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 542 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764