logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Cloud Technologies: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 70

Nie da się zrobić dwa razy dobrego pierwszego wrażenia - mówi stare powiedzenie. Jak pokazują statystyki, żeby to zrobić mamy mniej niż pół sekundy, dokładnie 400 milisekund. To tyle ile trwa mrugnięcie, które jest na wagę złota. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez międzynarodowe Stowarzyszenie Mobilnego Marketingu. Według ekspertów ze MMA, już po tak krótkim czasie ludzki mózg wie co mu się podoba, a co nie, podczas oglądania treści na ekranie telefonu komórkowego. Czy wobec tego w ogóle warto inwestować w reklamę online?

29.03.2019 | przeczytano: 141 razy

Świat online pełen jest śladów, cyfrowych oczywiście. Każde kliknięcie, czy przesunięcie to trop, który może pomóc odtworzyć przebieg wydarzeń. Jednak to zaledwie skrawek informacji - ale gdyby mieć ich kilka, albo kilkanaście, wówczas możemy rozwikłać zagadkę, zanim zrobią to inni. Niczym bohater książki Arthura Conana Doyle’a, dziś Sherlockiem Holmesem jest każdy marketer zbierający informacje. A tych wyraźnie przybywa, internauci rozsiewają je w każdym zakamarku internetu. W związku z tym rośnie również liczba źródeł, z których marketingowy detektyw korzysta. Dziś jest ich średnio aż o 60% więcej niż jeszcze dwa lata temu, podaje Salesforce.

21.03.2019 | przeczytano: 276 razy

Zamknij oczy i wyobraź sobie ekskluzywny butik, którego centralnym punktem jest twoja kanapa. Na półkach produkty z całego świata, które są dokładnie tym czego chcesz i są idealnie dopasowane do ciebie. Wszystko dostępne 24/7. Brzmi jak sen? Nie, to świat A.D. 2019. Rozszerzona rzeczywistość i big data odmienią sposób w jaki robimy i myślimy o zakupach. To napędzi koniunkturę sektora AR i VR, którego wartość w przyszłym roku ma przekroczyć 20 miliardów dolarów, podaje IDC. Głównym beneficjentem będzie branża ecommerce, która rozsmakowała się w nowoczesnych technologiach.

20.12.2018 | przeczytano: 306 razy

Czarny Piątek to dzień żałoby dla miliardów kart płatniczych na całym świecie. Dwudziestego trzeciego listopada zakupowe szaleństwo ogarnie cały świat, a co drugi klient planuje ominąć zatłoczone galerie handlowe i kupować online, podaje McKinsey. Kim jest internetowy łowca okazji? Na to pytanie odpowiedź znajdziemy w danych. Firma Cloud Technologies przeanalizowała kilkadziesiąt milionów anonimowych profili e-konsumentów, by sprawdzić czym się charakteryzują i czego szukają osoby polujące na wyprzedaże.

21.11.2018 | przeczytano: 247 razy

Neuronauka zmienia oblicze Big Data – wieszczą eksperci. Dzięki technologii dającej wgląd w świadomość człowieka, badacze danych zyskają dostęp do nowego rodzaju informacji. Wiedza o tym, co w danej chwili widzimy, myślimy, a nawet czujemy, na zawsze zmieni sposób w jaki firmy podejmują decyzje strategiczne. Na wieść o zdobyczach neuronauki zacierają ręce również marketerzy, dostrzegając w nich nowe możliwości targetowania reklam.

26.07.2018 | przeczytano: 665 razy

Obserwatorzy rynku nowych technologii przywykli już do tego, że największym rozgłosem cieszą się one we wczesnym okresie dojrzewania, kiedy ze świeczką w ręku należy szukać udanych implementacji i przemyślanych zastosowań. Podobny los spotkał analitykę Big Data, która doczekawszy się wielu udanych projektów zniknęła z nagłówków gazet, jednak w naszym życiu obecna jest jak nigdy dotąd – dyskretna i niezwykle skuteczna.

04.07.2018 | przeczytano: 742 razy

Wrocław otrzymał tytułu European Best Destination 2018 zostawiając w tyle Pragę, Paryż, Barcelonę i Amsterdam. Swój sukces miasto stu mostów w dużej mierze zawdzięcza analityce Big Data. Kampania wyświetlana w oparciu o profile behawioralne internautów przekonała do opowiedzenia się za Wrocławiem ponad 27,5 tys. osób, co stanowi 67 proc. wszystkich głosów oddanych w konkursie.

26.04.2018 | przeczytano: 578 razy

W Stanach Zjednoczonych, które wyznaczają światowe trendy na rynku reklamy internetowej, programmatic buying rozpycha się rękami i nogami. Już w tym roku aż 82,5 proc. reklam typu display kupionych będzie w tym zautomatyzowanym modelu – donosi serwis eMarketer. Również w Polsce zakup powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym bardzo szybko się rozwija. Do końca roku pochłonie on aż 193 mln dolarów. Oznacza to wzrost na poziomie 91,2 proc. rdr.

17.04.2018 | przeczytano: 346 razy

Cloud Technologies, dostawca danych o preferencjach i zainteresowaniach użytkowników Internetu potwierdza, że produkty i usługi oferowane na platformie OnAudience.com, należącej do spółki, są zgodne z unijnym rozporządzeniem RODO. Wiodąca kancelaria prawna EY Law przeprowadziła kompleksowy przegląd świadczonych przez Cloud Technologies usług i oferowanych produktów pod kątem wymogów RODO.

03.04.2018 | przeczytano: 477 razy

O tym, że Cloud Technologies analizuje aktywność internautów z niemal całego świata wiadomo nie od dziś. Jedna z największych hurtowni danych na świecie przetwarza już ponad 12 miliardów anonimowych profili internautów z 200 państw świata. Dane firmy Cloud Technologies zostały zweryfikowane i potwierdzone przez niezależną firmę badawczą Nielsen, za pomocą narzędzia Digital Ad Ratings, które stanowi rynkowy standard pomiaru widowni kampanii internetowych. DAR wykazał, że jakość danych polskiego lidera Big Data marketingu znacznie przewyższa średnią rynkową.

22.03.2018 | przeczytano: 439 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 70)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764