logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Colliers: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
W 2025 roku handel tradycyjny i elektroniczny osiągną w Europie równowagę

W najnowszym raporcie dotyczącym regionu EMEA pt. “The Retail Rollercoaster” (Handlowy rollercoaster) eksperci Colliers International przewidują, że minie kolejnych siedem lat, zanim branże handlu tradycyjnego i elektronicznego osiągną w Europie równowagę.

22.11.2018 | przeczytano: 472 razy
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej?

Według opublikowanego przez Colliers International raportu dotyczącego sektora logistycznego i handlowego pt. „Survival of the fittest” („Przetrwają najsilniejsi”) odpowiedź na tytułowe pytanie brzmi „nie”. W krótkiej i średniej perspektywie sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny mogą nadal koegzystować w regionie CEE-6.

24.10.2018 | przeczytano: 376 razy
Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię dla austria.info

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.

14.09.2016 | przeczytano: 357 razy
Biuro Podróży Reklamy z kampanią dla Fyrklövern

Agencja Biuro Podróży Reklamy podjęła współpracę z Fyrklövern. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej produkty marki wśród polskich użytkowniczek internetu.

23.09.2015 | przeczytano: 1861 razy
Estetyka miasta: Miastomovie w Poznaniu

Kto powinien decydować o kształcie i wyglądzie szyldów, tablic i neonów? Jak zarządzać reklamą zewnętrzną, aby ulice miasta pozostały estetyczne, a firmy skutecznie mogły się reklamować? Jaką rolę pełnią centra handlowe i rzeki w kształtowaniu miasta?

15.05.2015 | przeczytano: 1041 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764