logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Commplace: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
B2B w internecie. Co zrobić, aby być widocznym?

Do 2025 r. 75% globalnej siły roboczej będą stanowić millenialsi*. Wzrost liczby pracowników myślących „cyfrowo”, zmienił bieg tradycyjnych zakupów B2B. Mimo to, nadal część przedsiębiorstw, działających w tym modelu, niewiele wie o możliwościach wykorzystania internetu w celach marketingowych. Tymczasem strategia marketingowa firmy z sektora B2B musi dziś uwzględniać działania w sieci jako obligatoryjne, a nie jako jedną z możliwych opcji.

17.01.2022 | przeczytano: 25 razy
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu strategii marketingowej w branży spożywczej?

Konsumenci sektora spożywczego są najtrudniejszą grupą docelową, narażoną na największą konkurencyjność w wyborach. Kluczem do zaistnienia na rynku i utrzymania stabilnej pozycji firmy jest strategia marketingowa produktu. Precyzyjne określenie jej celów i narzędzi realizacji pozwoli skutecznie zwiększyć zyski. Podpowiadamy, jaką strategię wybrać i na co zwrócić uwagę.

13.12.2021 | przeczytano: 456 razy
Strategia marketingowa produktów z branży IT – jak zwiększyć zysk?

Spójna i skuteczna strategia marketingowa produktów ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu marki na rynku. Także w sektorze IT. Określenie pozycji strategicznej firmy staje się prostsze, kiedy skorzystamy z konkretnych modeli i narzędzi strategicznych.

16.11.2021 | przeczytano: 478 razy
Strategia marketingowa firmy z branży eventowej w postcovidowej rzeczywistości

Jak wynika z raportu sporządzonego na zlecenie Stowarzyszenia Branży Eventowej, w 2020 roku aż 26,9% zrzeszonych przedsiębiorców musiało zawiesić swoją działalność. Tymczasem eventy stanowią dziś konkretne narzędzie biznesowe. Firmy, które specjalizują się w ich organizacji, odgrywają więc coraz większe znaczenie. Są wśród nich takie, które potrafią pozyskiwać 1500 zapytań rocznie w sprawie organizacji wesel i imprez firmowych o łącznej wartości 30 000 000 zł. Na czym więc powinna się opierać strategia marketingowa firmy z branży eventowej?

02.11.2021 | przeczytano: 461 razy
Efektywna strategia sprzedaży oparta o narzędzia marketingu online

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy w sieci pojawiło się 257 milionów nowych użytkowników. To oznacza 257 mln potencjalnych klientów. Internet nie tylko udostępnił firmom nowe kanały sprzedaży, ale przede wszystkim umożliwił prowadzenie nowych form komunikowania z potencjalnymi klientami. Efektywna strategia sprzedaży oparta jest obecnie głównie o narzędzia marketingu online. Klienci przestali tworzyć niewielkie rynki lokalne. Zaczęli być postrzegani jako wielki segment globalny. Pytanie, jak do niego dotrzeć?

25.10.2021 | przeczytano: 481 razy
Czy w planie strategicznym firm z sektora IT jest miejsce marketing online?

Jak pokazują dane firmy analitycznej Gartner, wartość światowego rynku IT w 2019 roku wynosiła ponad 2,4 bln dolarów. W latach 2012-19 rosła o 3,4% rocznie. A epidemia wcale nie spowolniła tego trendu. Sektor IT wciąż nie jest nasycony produktami i usługami, które wspierają pracę lub codzienne funkcjonowanie firm. Nie oznacza to jednak braku konkurencji w branży. Plan strategiczny to wyznaczenie celu, którego realizacja pozwoli walczyć o pozycję lidera w branży. Wdrożenie działań z obszaru marketingu internetowego z pewnością w tym pomoże.

18.10.2021 | przeczytano: 479 razy
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego

Jak wskazuje GUS - w Polsce mamy ponad 2 miliony firm rodzinnych. Generują ok. 8 milionów miejsc pracy, a ok. 60% z nich wysyła swoje produkty za granicę. Na rynku postrzegane mogą być przez pryzmat tradycji, stabilności, czy rzetelności. Czy na te aspekty warto jednak kłaść nacisk? W jaki sposób powinna być zbudowana strategia marketingowa przedsiębiorstwa rodzinnego?

13.09.2021 | przeczytano: 523 razy
Elementy strategii marketingowej. Czy pamiętałeś o wszystkich?

43% firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową z planem marketingowym. Czym zatem jest strategia? Jakie obszary obejmuje? Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy strategii marketingowej.

09.08.2021 | przeczytano: 725 razy
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo

Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.

10.07.2020 | przeczytano: 754 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Smaczna kampania reklamowa

Stworzyłeś świetny produkt. W teorii - idealnie wpasuje się w aktualny trend zdrowego stylu życia, fleksitarianizmu czy idei zero waste. Pozostało jedno - kampania reklamowa. Nie łatwo jednak przebić się z komunikatem przez szum medialny wokół, wyborów, świąt Wielkanocnych, czy jednoczesnych premier produktów konkurencji… W jaki sposób dotrzeć do odbiorców i zachęcić ich do spróbowania nowości? Podpowiadamy.

20.03.2020 | przeczytano: 488 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764