Internet od wielu lat jest miejscem, w którym spotykają się wzajemne potrzeby konsumentów oraz firm poszukujących nowych odbiorców. Obecnie w internecie można znaleźć wszystko – dotyczy to nie tylko osób szukających informacji o produktach lub usługach, których potrzebują, ale to także miejsce, w którym marki znajdują swoich klientów. To przestrzeń, w której konsument jest bardzo blisko z marką i wystarczy wyciągnąć rękę, aby go pozyskać. Jak zatem skutecznie dotrzeć do klienta i zachęcić go do zakupu radzi Karol Kotowski z warszawskiej agencji Content Organica.
05.02.2018 | przeczytano: 1025 razy (komentarzy: 2)Gala Luksusowa Marka Roku 2017 już za nami. Janów Podlaski po raz kolejny zamienił się w stolicę biznesu. W jednym miejscu spotkali się liderzy polskiego i zagranicznego rynku. Wśród wyróżnionych przedsiębiorstw nie mogło zabraknąć przedstawicieli warszawskich firm, wśród nich pojawiła się m.in. agencja Content Organica, która tworzy skuteczną reklamę w Internecie.
08.01.2018 | przeczytano: 595 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |