logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Criteo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 59
They.pl pierwszą agencją w Polsce ze statusem Criteo

Agencja digital marketingu They.pl otrzymała status partnera Criteo. Criteo Partners to nowa inicjatywa, która ma na celu pomaganie agencjom marketingu internetowego w rozwijaniu swojej działalności. They.pl to pierwsza firma w Polsce z takim statusem.

07.05.2020 | przeczytano: 155 razy

W związku z nabierającym tempa sezonem świątecznym specjaliści ds. marketingu zwiększają budżety reklamowe i próbują wyróżnić się na tle konkurencji na coraz bardziej innowacyjne sposoby. Jak wiadomo cena jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klienta, jednak z najnowszego badania Criteo wynika, że nie jest ona jedynym czynnikiem stymulującym sprzedaż w okresie świątecznym. Okazuje się, że wraz z rokiem 2020 wkraczamy w erę świadomego konsumenta.

27.11.2019 | przeczytano: 266 razy

Internetowa platforma reklamowa Criteo ogłosiła dziś nawiązanie globalnego partnerstwa z firmą Pixalate oferującą pierwsze na świecie międzyplatformowe rozwiązanie do wykrywania nadużyć w reklamach oraz zapobiegania im. W obliczu szerzącej się i trapiącej branżę reklamową plagi invalid traffic (IVT) firma Criteo poczyniła inwestycje, które pozwolą zapewnić dodatkowy poziom ochrony przed IVT oraz zasobami niskiej jakości. Partnerstwo z Pixalate pozwoli Criteo udoskonalić istniejący silnik do wykrywania IVT i pomóc w świadczeniu klientom usługi gwarantującej, że inventory kupowane w ich imieniu jest przeglądane przez rzeczywistych i świadomych użytkowników.

30.10.2019 | przeczytano: 266 razy

Nowe technologie często nazywa się rewolucyjnymi i przełomowymi dla danej branży. Reklamodawcy mają nieustannie do czynienia z różnego rodzaju innowacjami i muszą umieć rozpoznać wśród marketingowego żargonu nowości, które mogą zmienić zasady gry. Zaawansowane technologie, do których należy tzw. uczenie głębokie (ang. deep learning), są szczególnie trudne w ocenie. Romain Lerallut, dyrektor ds. inżynierii w Criteo, umieszcza tę technologię w szerszym kontekście i wyjaśnia jej znaczenie dla marketingu elektronicznego.

25.09.2019 | przeczytano: 254 razy

Publicis Groupe opublikowała raport poświęcony w całości zachowaniom konsumentom w e-commerce. Raport „(kręte) ścieżki konsumenta w e-commerce”, który powstał we współpracy z partnerami technologicznymi oraz sklepami internetowymi: Criteo, QuarticOn, Insider, SalesManago, Frisco.pl i Morele.net, zawiera rzeczywiste dane o behawiorystyce polskich e-konsumentów, w kluczowych kategoriach produktowych: health & beauty, sport & fashion, footwear, grocery, CPG i consumer electronic.

18.09.2019 | przeczytano: 217 razy
Pięć strategii zarządzania danymi, usprawniających kampanie marketingowe

Oto pięć głównych strategii zarządzania danymi według Murata Kalafata, dyrektora zarządzającego Criteo w regionie Europa Wschodnia, dzięki którym Twoje kampanie marketingowe będą pasmem sukcesów.

02.07.2019 | przeczytano: 316 razy
Pięć nowych powodów, dla których marki powinny mieć własną aplikację zakupową

Aplikacje mobilne są ważnym ogniwem między marką, a detalistami i konsumentami z uwagi na to, że są kompatybilne z danym systemem operacyjnym i bardziej funkcjonalne niż strony internetowe, a ponadto prezentują ofertę sklepu na ekranie smartfonu. Obok wygody obsługi i możliwości promowania wizerunku marki istnieją dodatkowe powody, dla których właściciele marek i detaliści powinni w przyszłości zwiększać sprzedaż, bazując na aplikacjach. Murat Kalafat, dyrektor zarządzający Criteo w regionie Europa Wschodnia, wskazuje pięć trendów rynkowych decydujących o tym, że tradycyjny sklep internetowy bazujący na przeglądarce przestaje wystarczać jako jedyny kanał sprzedaży mobilnej.

04.06.2019 | przeczytano: 348 razy
Criteo - nowoczesne technologie reklamowe 2019

Nowy raport Criteo zwraca uwagę marketerów z Europy Centralnej i Wschodniej na potencjał drzemiący w kampaniach ukierunkowanych na ponowne angażowanie użytkowników aplikacji.

27.02.2019 | przeczytano: 861 razy
Skuteczne kampanie retargetingowe - wskazówki przed sezonem świątecznych zakupów

Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday  sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie czterokrotnie wyższa niż w ciągu przeciętnego tygodnia zakupowego (375 względem 100 indeksowanych sprzedaży w tygodniu referencyjnym),  w grudniu wciąż pozostaje na wyższym poziomie  niż zwykle. Według danych Criteo Seasonal Sales Dashboard 13.12.2017 roku odnotowano największy wzrost do 240 indeksowanych sprzedaży w grudniu.

11.12.2018 | przeczytano: 404 razy

Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie czterokrotnie wyższa niż w ciągu przeciętnego tygodnia zakupowego (375 względem 100 indeksowanych sprzedaży w tygodniu referencyjnym),  w grudniu wciąż pozostaje na wyższym poziomie  niż zwykle. Według danych Criteo Seasonal Sales Dashboard 13.12.2017 roku odnotowano największy wzrost do 240 indeksowanych sprzedaży w grudniu.

20.11.2018 | przeczytano: 633 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 59)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764