logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Criteo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 52
Badanie: Criteo - nowoczesne technologie reklamowe 2019

Nowy raport Criteo zwraca uwagę marketerów z Europy Centralnej i Wschodniej na potencjał drzemiący w kampaniach ukierunkowanych na ponowne angażowanie użytkowników aplikacji.

27.02.2019 | przeczytano: 261 razy
Skuteczne kampanie retargetingowe - wskazówki przed sezonem świątecznych zakupów

Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday  sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie czterokrotnie wyższa niż w ciągu przeciętnego tygodnia zakupowego (375 względem 100 indeksowanych sprzedaży w tygodniu referencyjnym),  w grudniu wciąż pozostaje na wyższym poziomie  niż zwykle. Według danych Criteo Seasonal Sales Dashboard 13.12.2017 roku odnotowano największy wzrost do 240 indeksowanych sprzedaży w grudniu.

11.12.2018 | przeczytano: 299 razy

Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie czterokrotnie wyższa niż w ciągu przeciętnego tygodnia zakupowego (375 względem 100 indeksowanych sprzedaży w tygodniu referencyjnym),  w grudniu wciąż pozostaje na wyższym poziomie  niż zwykle. Według danych Criteo Seasonal Sales Dashboard 13.12.2017 roku odnotowano największy wzrost do 240 indeksowanych sprzedaży w grudniu.

20.11.2018 | przeczytano: 451 razy

Criteo S.A., reklamowa platforma w otwartym Internecie, wedle najnowszego raportu IDC zdobyła pierwsze miejsce pod względem wielkości udziału w rynku AdTech w 2017 roku.  Raport IDC, Worldwide Digital Advertising Software Market Shares, 2017: Despite Intense M&A Activity, Still a Fragmented Market (September 2018), po raz pierwszy wskazuje wartość rynku oprogramowania reklamowego - 12,7 miliarda USD, który rok do roku rośnie w tempie 38%. Wedle raportu raport, Criteo zajmuje 1. miejsce na świecie z 7,4% udziałem w rynku.

04.10.2018 | przeczytano: 374 razy
Badanie: Nawyki zakupowe Pokolenia Z

Criteo, reklamowa platforma wyboru w otwartym internecie, opublikowała wnioski z raportu Gen Z opartego na Criteo Shopper Story. Gen Z to młodzi ludzie dorastający w świecie nowych technologii, którzy nie wyobrażają sobie życia bez komputera, smartphona czy internetu. W ostatnim czasie stali się jednym z najbardziej kluczowych zagadnień społecznych na całym świecie, w tym w Polsce, gdzie stanowią około 24% populacji kraju.

19.07.2018 | przeczytano: 712 razy
Co marki i sprzedawcy detaliczni muszą zrobić, żeby wygrać w handlu za pomocą aplikacji

Aplikacje do sprzedaży detalicznej zadomowiły się na dobre w smartfonach klientów. Podczas gdy jest jeszcze zbyt wcześnie na wycofanie się z mobilnych stron, znaczenie aplikacji jako części oferty omnichannel nie może być bagatelizowane, ponieważ mogą one stać się swego rodzaju kopalnią złota dla sprzedawców detalicznych. W świecie zdominowanym przez smartfony, w którym obecnie żyjemy i robimy zakupy, stanowią one o zapewnieniu dedykowanego, spersonalizowanego doświadczenia zakupowego.

21.06.2018 | przeczytano: 473 razy
Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

Warunki na światowych rynkach handlu detalicznego zmieniają się bardzo gwałtownie. Częściej niż kiedykolwiek wcześniej sprzedawcy i producenci są zmuszeni do porzucenia wypracowywanych latami modeli biznesowych i wdrażania nowych. Dobrym przykładem takiej zmiany może być wprowadzony niedawno w Polsce zakaz handlu w niedziele. Pomimo tego, że zakupy w sieci stały się integralną częścią zachowań konsumenckich Polaków, nadal wielu z nich lubi spędzać swój wolny czas w galeriach handlowych. Co więcej, przywykli do niemal nieograniczonego czasem dostępu do towarów i usług. Nowe prawo z pewnością doprowadzi w dłuższym okresie do zmian w ich przyzwyczajeniach zakupowych. Klienci zaczną szukać nowych, dogodnych sposób robienia zakupów w niedziele, a wtedy większość z nich trafi na rynek e-commerce. Już teraz, w Polsce, udział rynku handlu online w całym rynku handlu detalicznego szybko rośnie, z 3,7% w 2016 roku do 4,3% w roku 2017.

25.04.2018 | przeczytano: 669 razy
Criteo: Murata Kalafata dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej i Turcji

Criteo, firma technologiczna, ogłosiła strategiczną zmianę w managemencie firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Murat Kalafat obejmie rolę dyrektora zarządzającego i będzie odpowiedzialny za działalność firmy, między innymi, w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii i Turcji.

21.03.2018 | przeczytano: 394 razy
Criteo: 8 trendów, które zdominują rynek commerce marketingu w 2018 roku

Criteo prezentuje prognozy dla rynku marketingu handlowego. Krajobraz w branży handlowej zmienia się szybko i dynamicznie. Ogromna ilość danych na temat klientów pochodzących z transakcji online i offline stała się podstawowym zasobem dla marek i sprzedawców, który pozwala im zrozumieć i nawiązać kontakt ze współczesnym, „omnichannelowym” klientem. Bezpośrednie relacje, jakie firma Criteo nawiązała z ponad 17 000 reklamodawców i tysiącami wydawców pozwoliły jej wyciągnąć wnioski na temat sytuacji na rynku oraz kształtujących się na nim trendów. Poniżej zaprezentowane zostały te z nich, którym zdaniem firmy warto przyjrzeć się w 2018 roku:

04.01.2018 | przeczytano: 471 razy

Criteo, firma technologiczna zleciła IDC przeprowadzenie globalnego badania, którego celem było sprawdzenie obecnego i przyszłego wpływu wykorzystania technologii uczenia maszynowego na kreatywność w branży reklamowej. Wyniki badania zostały opublikowane w wydanym przez IDC raporcie zatytułowanycm: „Czy maszyny mogą być kreatywne? Jak technologia zmienia personalizację w marketingu i trafność reklamy”.

05.12.2017 | przeczytano: 424 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 52)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764