logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Customer Experience: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 158
Kampania Pepsi: Thirsty for more

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.

18.04.2024 | przeczytano: 132 razy
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia

W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w tym temacie zrobić więcej i to przy pełnym poparciu branży contact center.

03.04.2024 | przeczytano: 275 razy

Zajmująca się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej marka MediaMarkt mocno stawia na rozwój nowoczesnych rozwiązań e-commerce i w ostatnim czasie wprowadziła do swojego sklepu internetowego funkcję Retail Media. To innowacyjna forma sprzedaży, która umożliwia lepszą prezentację produktów, najczęściej poszukiwanych przez klientów.

25.03.2024 | przeczytano: 237 razy

Dla blisko 90% konsumentów atrakcyjne ceny mają duże znaczenie przy wyborze produktów. Dla co trzeciego z nas liczy się dbałość o środowisko naturalne. Czy dlatego firmy postawią w tym roku na AI, hiperpersonalizację marketingową i ofertową, ceny zmieniające się w zależności od klienta, proaktywne mapowanie ścieżek konsumentów w czasie rzeczywistym czy dostawy tego samego dnia? Jakich nowości i zmian możemy spodziewać się w obsłudze klientów w 2024 roku?

20.02.2024 | przeczytano: 642 razy
Pędzi 5G, więc łączmy się bardziej: kampania T-Mobile

Sieć zawodzi w najmniej oczekiwanym momencie? Czas pożegnać takie obawy, bo ruszyła sieć 5G Bardziej od T-Mobile. Wraz z nią wkraczamy w zupełnie nową rzeczywistość – nawet dziesięciokrotnie wyższych prędkości! O tym jest najnowsza kampania T-Mobile, w której niezwykły świat nabierających zawrotnego tempa technologicznych możliwości odkrywamy razem z Mery Spolsky – znaną artystką i bohaterką spotu. Po prostu… ściągaj, share’uj i żyj!

04.02.2024 | przeczytano: 538 razy
Madogz x AI. Kampania „Poczet Mebli Polskich” dla Alei Bielany

Centrum handlowe Aleja Bielany wystartowało z nową kampanią wspierającą sprzedaż w sektorze wnętrzarskim. Za ideę kreatywną kampanii „Poczet Mebli Polskich” odpowiada agencja MADOGZ. Do realizacji konceptu wykorzystano narzędzia AI takie jak Midjourney i Neural Filters. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła obejmują outdoor, radio i digital - w tym social media.

16.01.2024 | przeczytano: 485 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa strategia w Biurze Reklamy RAS Polska

Customer Experience to hasło przewodnie nowej strategii Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br. Jej fundamentem jest koncentracja na zrozumieniu realnych potrzeb Klientów i optymalizacja interakcji pomiędzy Klientami a Biurem Reklamy podczas całego procesu Customer Journey.

05.12.2023 | przeczytano: 446 razy
Niech nas dobra sieć łączy – świąteczna kampania T-Mobile

Święta to wyjątkowy i radosny czas, który chętnie spędzamy w gronie najbliższych. I chociaż takie spotkanie przynosi mnóstwo radości, to czasem zdarzają się niezręczne pytania od krewnych, które potrafią wprawić w zakłopotanie. A przecież tak niewiele potrzeba, by wspólnie przeżywać święta w dobrej atmosferze. Czasami wystarczy zacząć rozmowę od prostego pytania „Czy jesteś szczęśliwy”, by na twarzy bliskiej nam osoby pojawił się uśmiech.  W końcu najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa. I takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.

14.11.2023 | przeczytano: 529 razy
Raport: doświadczenie pozakupowe wyzwaniem dla e-sklepów w kategorii elektronika

Średnia ocena obsługi klienta w e-sklepach z elektroniką na etapie „przed zakupem” wynosi 82 proc., jednak w fazie pozakupowej scoring spada do poziomu zaledwie 38 proc. – pokazuje raport agencji komunikacji marketingowej dentsu Polska pod honorowym patronatem IAB Polska „Integrated Customer Experience - komunikacja na ścieżce konsumenta w sklepach internetowych z elektroniką”. W jego ramach agencja przebadała czołowe sklepy z tego segmentu w Polsce. Eksperci wskazują, że tak niski wynik negatywnie wpływa na proces lojalizacji klientów, a co za tym idzie – na przyszłą sprzedaż.

03.11.2023 | przeczytano: 561 razy
Polacy jak Amerykanie: nie wybaczają markom błędów

Amerykanie są gotowi porzucić markę nawet po jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta, ale jednocześnie równie chętnie stają się powtarzającymi klientami po pozytywnym doświadczeniu – to najważniejsze wnioski z niedawnego badania1 przeprowadzonego przez firmę badawczą OnePoll na zlecenie firmy TCN. Te wyniki pokazują dużą zbieżność z postawą polskich konsumentów, którzy w badaniach „Armatis Customer Experience Index”2 zadeklarowali, że nawet pojedyncze złe doświadczenie związane z marką może ich zniechęcić do ponownego zakupu, ale także, że są w stanie docenić marki z dobrą obsługą.

30.10.2023 | przeczytano: 573 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 158)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764