logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Cyber Monday: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.

21.01.2019 | przeczytano: 212 razy
Listopad pod znakiem e-commerce

Black Friday i Cyber Monday wpłynęły na zainteresowanie witrynami ecommerce szczególnie wśród kobiet. Najstarsi internauci coraz chętniej korzystają z sieci za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w listopadzie 2018, dowiesz się z analizy Gemiusa.

21.12.2018 | przeczytano: 584 razy
Najgorętsze zakupowe serwisy na przełomie listopada i grudnia

Black Friday, Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy – w przeciągu ostatniego miesiąca internauci mieli wiele okazji do zrobienia tańszych zakupów online. Takim aktywnościom zdecydowanie sprzyjał miniony już okres mikołajkowy i zbliżający się okres świąteczny. Które z serwisów zakupowych były przez użytkowników najczęściej odwiedzane? Odpowiedź przynosi badanie Gemius/PBI.

19.12.2018 | przeczytano: 427 razy

Do Wigilii Bożego Narodzenia pozostał już tylko tydzień. Ten czas spotkań z rodziną i długich rozmów przy suto zastawionym stole poprzedzają intensywne przygotowania oraz godziny spędzone na poszukiwaniu odpowiedniego prezentu, który znajdzie się pod choinką. Jak wynika z danych Deloitte, przeciętna polska rodzina wyda w tegoroczne Święta średnio 1168 zł. Największą część tej kwoty Polacy przeznaczą na prezenty, co dla branży retail oznacza ogromną szansę na zwiększenie zysków. W walce o klienta kluczowe znaczenie ma umiejętna analiza jego świątecznych nawyków zakupowych.

17.12.2018 | przeczytano: 230 razy
Rozpoczął się gorący okres dla e-sklepów i firm kurierskich

Dla branży kurierskiej i e-commerce grudzień to najgorętszy okres w roku. Sezon zakupów przedświątecznych zaczął się już podczas wyprzedaży w Black Friday, kiedy zakupy zrobiło nawet 7 mln Polaków. Liczba nadawanych paczek rośnie nawet o 40 proc. w porównaniu do normalnych okresów w roku, a 80 proc. świątecznych zamówień zostaje złożonych w ostatnich dwóch tygodniach przed Wigilią. Pracę DHL Parcel w tegorocznym okresie przedświątecznym usprawni nowo otwarte centrum logistyczne w podwarszawskim Emilianowie.

10.12.2018 | przeczytano: 249 razy

Różnice w cenach produktów, które najczęściej wybieramy na prezenty sięgają nawet kilkudziesięciu procent

07.12.2018 | przeczytano: 367 razy
Rekordowy Black Friday w Komputronik

Jak podaje KPMG niemal połowa Polaków wstrzymuje się z zakupami czekając na wyprzedaże i obniżki cenowe. Co więcej, 47% ankietowanych najchętniej skorzystałoby z promocji właśnie na Black Friday. Dane zebrane przez Komputronik z tegorocznej edycji Czarnego Piątku potwierdzają te statystyki. W piątek 23 listopada sklep internetowy marki odwiedziła rekordowa liczba osób i o ponad 20% większa niż tego samego dnia w roku ubiegłym!

28.11.2018 | przeczytano: 224 razy
„Festiwal wyprzedaży” 2018 w Aliexpress - dane z badania Gemius/PBI

Podczas gdy Polacy 11 listopada świętowali 100-lecie niepodległości, Chińczycy już po raz kolejny obchodzili Dzień Singla. Z okazji tego święta, chińskie sklepy przygotowują dla klientów wiele promocji – nie inaczej było w tym roku. Jedna z największych platform e-commerce, AliExpress przygotowała święto wyprzedaży – Global Shopping Festival, podczas którego wiele produktów można było kupić nawet o 50% taniej.  

28.11.2018 | przeczytano: 320 razy

W tym roku ci, którzy w Black Friday zdecydowali się upolować tanie bilety nie pomylili się. Niektóre linie lotnicze w tym m.in. niskobudżetowe  zredukowały ceny tak bardzo, że na całkiem dalekich trasach bilet można było kupić już za 10-15 euro, a Skyscanner przeżywał oblężenie, odnotowując ponad 56% wzrost wyszukiwań w porównaniu z 2017 rokiem. Jakie kierunki Polacy najczęściej wyszukiwali?

26.11.2018 | przeczytano: 343 razy

Black Friday to najważniejszy dzień w roku w branży e-commerce. Trend został zapoczątkowany w USA z okazji Dnia Dziękczynienia. Szaleństwo wyprzedaży szybko rozprzestrzeniło się również na rynki europejskie, gdzie Black Friday jest wstępem do świątecznego sezonu zakupowego. Agnieszka Gilewska – Head of Account Management Poland w RTB House, wyjaśnia jak zaplanować działania reklamowe, aby w pełni wykorzystać potencjał świątecznego sezonu.

26.11.2018 | przeczytano: 437 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764