logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

DOOH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 499
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024

W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.

18.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 78 razy
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media

RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu detalicznego.

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 188 razy
Galeria w Galerii: Zbiory MN w Warszawie na cyfrowych nośnikach iPoster

Ruszył projekt „Galeria w Galerii" – inicjatywa iPoster, właściciela największej sieci nośników DOOH w galeriach handlowych w Polsce, realizowana we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie. W jego ramach dzieła sztuki z muzealnych zbiorów pojawią się na cyfrowych ekranach iPoster w galeriach handlowych w całej Polsce. Celem projektu jest przybliżenie sztuki szerokiemu gronu odbiorców poprzez umieszczenie jej w przestrzeni publicznej, a także zachęcenie Polaków do częstszego odwiedzenia muzeów i galerii sztuki. W ubiegłym roku aż 62 proc. Polaków nie było w muzeum lub galerii sztuki ani razu albo odwiedziło je tylko raz.

12.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 219 razy
T-Mobile z nową kampanią Magenta Biznes

W T-Mobile #BurzymyBariery, aby zbliżać do siebie ludzi, ale pamiętamy przy tym, że czasami największe bariery to te, które mamy w naszych głowach. „Stolarka to nie biznes dla kobiet”, „Nikt nie przyjdzie do kawiarni na przedmieściach”, „Duże firmy Cię przebiją, nie masz skali” – to tylko niektóre ze zdań, jakie usłyszeli nasi klienci, rozważając otwarcie swoich biznesów. W najnowszej kampanii reklamowej Magenta Biznes, skierowanej do małych i średnich przedsiębiorców, pokazujemy prawdziwe historie klientów T-Mobile, którzy nie ulegli demotywującym sugestiom i przebojem weszli w świat biznesu.

10.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 289 razy
Pakietomat 2.0 – AMS rozwija SMART PACK

AMS rozwija Pakietomat 2.0 wprowadzając kolejne funkcjonalności, które usprawniają proces obsługi zakupu kampanii Out-of-Home – zarówno w segmencie klasycznym, jak i Digital OOH. Planowanie kampanii SMART PACK staje się jeszcze szybsze, łatwiejsze i wygodniejsze.

07.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 203 razy
Letnia kampania Sinsay autorstwa Havas PLAY

Sinsay zaprasza wszystkich do stworzenia własnej definicji lata – pełnego luzu, słońca i pozytywnej energii. Kampania „Poczuj lato, poczują swoją Aurę”, za której koncept oraz realizację odpowiada zespół Havas PLAY (Havas Media Network), zachęca nie tylko do marzeń o zbliżających się wakacjach, ale przeżywania tego czasu w swoim własnym stylu.

06.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 244 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Digital Out of Home na IAB HowTo 13 maja w Warszawie

Jeden z najbardziej dynamicznych rodzajów reklamy ostatnich lat – Digital Out Of Home. Dane napędzające kampanie, kulisy najciekawszych kreacji, trendy i innowacje z Polski i ze świata, skuteczne narzędzia – IAB HowTo wraca z kolejną edycją konferencji poświęconej medium cyfrowemu, które podbija ulice, galerie handlowe, lotniska i place miejskie. Marketerzy, mediaplannerzy, specjaliści komunikacji omnichannel dowiedzą się, jak w pełni wykorzystywać potencjał przestrzeni publicznych w kształtowaniu decyzji zakupowych. Konferencja IAB HowTo: Digital Out of Home już 13 maja w Warszawie.

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 504 razy
Mediapanel za marzec 2025 - Outdoor

Poniżej prezentujemy zagregowane miesięczne dane na temat reklamy zewnętrznej w Polsce. Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 487 razy
AI ożywia kampanie w Galerii Jurajskiej

Od teraz sztuczna inteligencja będzie wspierać Galerię Jurajską nie tylko w tworzeniu bohaterów i światów kolejnych kampanii, ale także w… ich ożywianiu. Obiekt z portfolio GTC SA wykonuje kolejny odważny krok w komunikacji i stawia na jeszcze szersze wykorzystanie potencjału AI. Pomoże w tym nowy partner.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 364 razy
VML z nową platformą komunikacyjną Kamis

Agencja VML stworzyła nową platformę komunikacyjną dla marki Kamis pod hasłem "Twórz dania, które Twoi bliscy pokochają". Lokalnej kampanii 360 towarzyszy m.in. spot TV. 

15.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 296 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/50 (artykułów: 499)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764