logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

DSR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Brandlift realizuje kampanie dla Pepsi, Schogetten i Thomas

BrandLift – agencja influencer marketingu 4.0 realizuje nowe kampanie dla dużych brandów. Obecnie działa z takimi markami jak Pepsi, Schogetten czy Thomas. Współprace mają za zadanie promować produkty i angażować społeczność, ale przede wszystkim bazują na naturalności, uczuciu przyjemności i zadowoleniu. W działaniach uczestniczą zarówno makro, jak i mikro influencerzy.

12.06.2023 | przeczytano: 481 razy

Zamiast kilkudziesięciu CV i długich rozmów rekrutacyjnych – kilka kliknięć na ekranie smartfona. Agencja CDSR Communication przez pół roku wesprze działania promocyjne start-upu Fitjob, czyli innowacyjnej platformy rekrutacyjnej, która łączy studentów i pracodawców. Firma wygrała bezpłatną obsługę PR/marketing w prowadzonym przez CDSR konkursie The New PR: #Challenge-19.

22.10.2020 | przeczytano: 677 razy
Jak wygląda PR w dobie pandemii?

Według czerwcowego raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego Monitoring gospodarki cyfrowej, w czasie wiosennego zamrożenia gospodarki liczba aktywnych sklepów internetowych na jednej z platform e-commerce wzrosła o niemal 15 proc.[1] Zgodnie z informacjami przedstawionymi przez PWC, w obliczu kryzysu ponad 52 proc. polskich firm handlowych z sektora MŚP[2] zdecydowało się na zwiększenie lub podjęcie aktywności w internecie. – Nie mam wątpliwości, że nagły wymóg cyfryzacji usług zmieni polskie firmy na zawsze – komentuje Piotr Plak, ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej i prezes agencji CDSR Communication. – A jeśli coś stanowi trudność dla klientów, jest również wyzwaniem dla branży PR-u i marketingu – dodaje.

06.08.2020 | przeczytano: 1060 razy

29 maja 2019 roku CDSR Communication nawiązało współpracę z serwisem Gwarancje24.pl. Portal pozwala bezgotówkowo zakupić gwarancje wadialne właścicielom małych i średnich firm. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie Public Relations oraz Digital Marketingu.

29.05.2019 | przeczytano: 618 razy

Czy nowe technologie mogą zamienić się w sztukę? Co powstanie z syntezy muzyki, fotografii, instalacji wideo i technologii projekcyjnych, gdy siły połączą wybitni muzycy i artyści wizualni? Na te pytania postara się odpowiedzieć projekt „BMW Art Club. Przyszłość to sztuka”, którego partnerem technologicznym jest Canon. Podczas niezwykłego koncertu 27 października w katowickim NOSPR – po raz pierwszy na tak wielką skalę – wykorzystane zostaną nowoczesne projektory instalacyjne Canon.

19.09.2018 | przeczytano: 354 razy

Od ratyfikacji rozporządzenia Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych, miną w maju 24 miesiące. Z ich upływem nowe, kontrowersyjne prawo wejdzie w życie. Czy firmy faktycznie mają się czego obawiać? Część przedsiębiorców studzi emocje.

16.05.2018 | przeczytano: 720 razy
Sony na ISE 2015: rozwiązania audiowizualne, technologia 4K i projekcja laserowa

Na rozpoczynających się w Amsterdamie targach ISE 2015 firma Sony rozwija filozofię „Beyond Definition” i przedstawia najnowsze produkty oraz rozwiązania audiowizualne. Zwiedzający ekspozycję mogą między innymi zobaczyć, jak innowacyjne projektory laserowe i technologia 4K ułatwiają nawiązywanie kontaktu z publicznością oraz stają się źródłem niezapomnianych wrażeń, które motywują do dalszego działania.

10.02.2015 | przeczytano: 1675 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764