logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Dailyfruits: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies

Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów. Jak to zrobić? Odpowiada najnowsza kampania Dell Technologies, w której firma zdradza, jak technologia i dobre nawyki mogą pomóc w byciu dla siebie lepszym szefem.

25.01.2022 | przeczytano: 1150 razy
Ekotrendy - małe wielkie zmiany

Kluczową tendencją we współczesnym biznesie jest zrównoważony rozwój, którego głównym celem jest uwzględnienie potrzeb przyszłych pokoleń. Jednym z ważnych działań są strategie uwzględniające ochronę środowiska, w tym również właściwe zarządzanie odpadami. Recykling czy zapobieganie tworzenia odpadów to kluczowe filary rozwoju przyszłego biznesu. Z okazji Dnia Opakowań, który przypada 15 września przeprowadzono badanie „Firma w trendzie zdrowia i zero waste” i zapytano co pracownicy sądzą o wprowadzaniu do firm ekologicznych rozwiązań.

14.09.2021 | przeczytano: 1078 razy
Nowe rozwiązania w Employer Branding powstają w odpowiedzi na skutki pandemii

Nigdy jeszcze odporność fizyczna i psychiczna pracowników nie miała tak dużego znaczenia dla efektywności biznesowej firm, jak obecnie w czasie trwającej pandemii. Pracodawcy zaczęli zauważać, że zdrowie i samopoczucie pracowników ma mocne przełożenie na prawidłowe funkcjonowanie organizacji w trudnym okresie. W efekcie na rynku pojawiają się nowe rozwiązania z obszaru Employer Branding, które mają pokazać pracownikom, że dba się o ich zdrowie i docenia zaangażowanie.

23.11.2020 | przeczytano: 1095 razy
Pandemia impulsem do tworzenia nowych rozwiązań w Employer Branding

Nigdy jeszcze odporność fizyczna i psychiczna pracowników nie miała tak dużego znaczenia dla efektywności biznesowej firm, jak obecnie w czasie trwającej pandemii. Pracodawcy zaczęli zauważać, że zdrowie i samopoczucie pracowników ma mocne przełożenie na prawidłowe funkcjonowanie organizacji w trudnym okresie. W efekcie na rynku pojawiają się nowe rozwiązania z obszaru Employer Branding, które mają pokazać pracownikom, że dba się o ich zdrowie i docenia zaangażowanie.

04.11.2020 | przeczytano: 1247 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764