Czy sklep stacjonarny może być równie atrakcyjny i nowoczesny, jak sklep internetowy? Nie tylko może, ale powinien. Z raportu „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”, jasno wynika, że digitalizacja sklepów jest nieunikniona. Tak odpowiedziało ponad 87% badanych, w przedziale wiekowym 18-65 lat. Stosowanie w sklepach stacjonarnych nowoczesnych rozwiązań, takich jak elektroniczne etykiety sklepowe, nie jest więc już nowinką technologiczną. Dla nowoczesnych firm z branży FMCG to standard, a nawet konieczność.
23.03.2021 | przeczytano: 1031 razyW świecie cyfrowym pojawia się coraz więcej nowości, które ułatwiają dotarcie do użytkowników Internetu w momentach, w których są „offline”. Przykładem mogą być nowoczesne narzędzia marketingu multimedialnego, takie jak system komunikacji wizualnej Digital Signage. Dedykowany szczególnie podmiotom zajmującym się kampaniami promocyjnymi, reklamą internetową, ale także firmom, które poszukują nowoczesnych rozwiązań pozwalających sprawnie dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Jak działa alternatywa dla klasycznych nośników reklamowych i jak wykorzystać jej możliwości?
05.03.2021 | przeczytano: 968 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |