logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Domar Development: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
kampania digital z wykorzystaniem Virtual Reality

Jak sprzedać wszystkie domy na etapie „dziury w ziemi” w ciągu 6 miesięcy od uruchomienia inwestycji? Z takim pytaniem zmierzyli się marketerzy z agencji digitalowej adCookie, którzy do promocji domów szeregowych wykorzystali najnowsze narzędzia marketingu online, łącząc je z technologią wirtualnej rzeczywistości.

24.01.2017 | przeczytano: 1322 razy

House of VR to pierwsza na polskim rynku agencja VR marketingowa. Jej twórcami są: Andrzej Jończyk, założyciel uznanego startupu VR Global, zajmującego wysoką pozycję wśród liderów na amerykańskim rynku,  Mateusz Sobieraj – CEO jednej z najlepszych zintegrowanych agencji w Polsce – adCookie, oraz Paweł Pałka, CEO agencji marketingowej Cubeidea, doświadczony marketing i sales manager.

03.11.2016 | przeczytano: 915 razy
Debiut agencji Adcookie w raporcie agencji marketingu zintegrowanego

Agencja AdCookie zadebiutowała świetnym wynikiem w tegorocznym raporcie agencji marketingu zintegrowanego, za którego przygotowanie odpowiada Media&Marketing Polska we współpracy z Millward Brown. AdCookie jest najmłodszą agencją, która została uwzględniona w badaniu - działa dopiero od 1,5 roku. Tytuł agencji roku przypadł Albedo Marketing, natomiast wyróżniona została agencja Plej.

27.07.2016 | przeczytano: 1499 razy
VR – nowy trend w reklamie?

Branżowe prognozy na 2016 rok zdecydowanie wskazywały nadejście trendu Virtual Reality (wirtualnej rzeczywistości). Przewidywane tendencje jednak nie zawsze się sprawdzają – zdarza się, że nadzieje roku, po paru miesiącach zamieniają się w największe porażki w branży. VR ma jednak duży potencjał, który już teraz wykorzystują zagraniczni marketerzy. Wirtualna rzeczywistość powoli podbija także polski rynek.

06.07.2016 | przeczytano: 1424 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764