Stworzyłeś świetny produkt. W teorii - idealnie wpasuje się w aktualny trend zdrowego stylu życia, fleksitarianizmu czy idei zero waste. Pozostało jedno - kampania reklamowa. Nie łatwo jednak przebić się z komunikatem przez szum medialny wokół, wyborów, świąt Wielkanocnych, czy jednoczesnych premier produktów konkurencji… W jaki sposób dotrzeć do odbiorców i zachęcić ich do spróbowania nowości? Podpowiadamy.
20.03.2020 | przeczytano: 746 razyWrocławska agencja Sfera PR, będąca częścią Sfera Group, specjalizuje się w kompleksowej obsłudze PR firm z branży FMCG, budowlanej i finansowej. Oprócz kompleksowego doradztwa w zakresie komunikacji, Sfera PR oferuje swoim klientom także rozwiązania służące poprawie efektywności sprzedaży. Pakiet usług Sfera Sprzedaży integruje działania firmy w obszarach PR i wsparcia sprzedaży.
24.10.2012 | przeczytano: 970 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |