logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

El Padre: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Jak marki kuszą festiwalowiczów

Festiwale muzyczne przeżywają w Polsce prawdziwy rozkwit. Organizatorzy zaskakują nowatorskimi rozwiązaniami i konkurują w ściąganiu największych gwiazd. Na największych polskich festiwalach jak Pol’and’Rock, Open’er Festival czy Orange Warsaw Festival poziom organizacji jest na światowym poziomie. Ale zaplecze to nie wszystko.

11.07.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1303 razy
Malwina Pająk w El Padre

Do zespołu El Padre, po zakończonym pomyślnie okresie próbnym, dołącza Malwina Pająk obejmując nowo utworzone stanowisko Communication Manager.

27.05.2024 | Personalia | przeczytano: 532 razy
Awanse w w El Padre

Dotychczasowe Junior Event Managerki, Dominika Pawłowska oraz Michalina Kołaczyńska, rozwijają kompetencje i poszerzają zakres obowiązków w agencji El Padre.

06.05.2024 | Personalia | przeczytano: 523 razy

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.

23.04.2024 | Konkursy | przeczytano: 977 razy
Raport: Wzrost inwestycji w event marketing i oczekiwania w kontekście ESG

Rok 2023 to zdecydowany powrót do offline’u w event marketingu, wzmocnienie jego pozycji w działaniach marketingowych oraz rok przygotowań do implementacji zasad ESG w organizacji spotkań. W perspektywie najbliższych trzech lat dwie trzecie klientów zlecających organizację eventów będzie oczekiwało od agencji eventowych podawania informacji o śladzie węglowym, a około trzy czwarte będzie w briefach uwzględniało kryteria związane z ESG. Klienci liczą, że agencje eventowe będą dla nich w tym obszarze doradcą. To wyniki badania, którego szczegóły prezentuje raport „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań”.

12.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 494 razy
El Padre dla Superbrands

W środę 21 września br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XVI edycji Superbrands. Agencja El Padre po raz kolejny odpowiadała za jej realizację.

27.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 715 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Awans w zespole Client Service w Os3

Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale Client Service w agencji oS3.  

23.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 824 razy
Feeders Agency z kampanią launchującą Alpro Psst!...To Nie Mlek*

Na rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro PSST!...TO NIE MLEK*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. TO NIE MLEK* jest napojem w 100% roślinnym (stworzonym na bazie owsianej z dodatkiem protein grochu), nie zawiera cukrów i jest bogate w wapń i witaminę D. W kampanii promującej TO NIE MLEK* występuje Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.

16.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 1132 razy
Awanse w El Padre

Piotr Dybowski awansował na stanowisko Senior Event Managera, a Mike Kiliński awansował na stanowisko Senior Creative.

21.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 1298 razy
Michał Lizner ponownie w El Padre

Po dziewięciu latach spędzonych w agencji Endorfina, Michał Lizner powraca do El Padre, gdzie w latach 2009-2013 rozpoczynał karierę zawodową. Na stanowisku Senior Event Managera, Michał będzie odpowiedzialny za realizację największych projektów eventowych dla kluczowych klientów El Padre.

11.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 632 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764