logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Emotivo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Employer Branding sięga po rozrywkę

Rynek pracownika i wymagający coraz większych nakładów finansowych oraz  kreatywności  proces rekrutacji powoduje, że rośnie znaczenie działań employer branding. Dla świadomych pracodawców ważną rolę zyskuje realizacja strategii opartej na kształtowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience. Działy HR odczuwają tę presję i szukają oryginalnych pomysłów na przeprowadzeniem z sukcesem wizerunkowego procesu rekrutacji oraz na realizację firmowych spotkań integracyjnych. W efekcie sięgają po inspiracje biznesowe nawet do branży rozrywki.

16.04.2018 | przeczytano: 742 razy
Prezentmarzeń w świątecznej kampanii przestrzega przed nietrafionym upominkami

Wystartowała świąteczna kampania marki Prezentmarzeń, specjalizującej się w dostarczaniu niestandardowych przeżyć związanych z aktywnymi formami spędzania czasu. Firma Emotivo stworzyła cykl krótkich, zabawnych spotów pokazujących jak praktyczne prezenty otrzymane pod choinkę mogą zepsuć święta.

14.12.2017 | przeczytano: 488 razy
Nowa kampania marki Prezentmarzeń

Pod hasłem „Wyłącz jesień” ruszyła kampania reklamowa marki Prezentmarzeń. Jej celem jest zaktywizowanie Polaków do podjęcia jesiennych wyzwań związanych z realizacją sportów ekstremalnych i niestandardowych rozrywek, w których specjalizuje się firma Emotivo, właściciel marki.

19.10.2017 | przeczytano: 804 razy
Marketingowo nabici w butelkę: Akcja serwisu Prezentmarzeń

Polacy uwielbiają sklepowe promocje w handlu tradycyjnym i w kanale e-commerce. Jak wynika z raportu agencji Open Research „Shoppers’Perspective 2017” z promocji cenowych korzysta aż ośmiu na dziesięciu Polaków, a 57% kupujących preferuje promocje z natychmiastową możliwością czerpania korzyści, jak na przykład bony na ponowne zakupy. Bazując na preferencjach zakupowych Polaków, serwis Prezentmarzeń przeprowadził 1 kwietnia  niestandardową, internetową akcję marketingową „100% zwrotu”.

04.04.2017 | przeczytano: 849 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764