logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Everli: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

Osoby 60+ to grupa wiekowa, która w zdecydowanej większości jest za pan brat z nowymi technologiami i potrafi korzystać z dobrodziejstw jakie oferują, tak aby ułatwić swoje codzienne życie - komunikują się z bliskimi, sprawdzą wiadomości, interesujące ich treści, robią zakupy online. 14 listopada obchodzimy Ogólnopolski Dzień Seniora i z tej okazji warto przyjrzeć się temu, w jaki sposób możemy nauczyć swoich bliskich seniorów robić bezpiecznie zakupy w sieci lub zrobić to dla nich ułatwiając codzienne funkcjonowanie.

10.11.2022 | przeczytano: 259 razy
Value Media we współpracy z Labcon prowadzi kampanię dla Everli

Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w TV, radiu, OOH i digitalu. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada agencja mediowa Value Media. Agencja kreatywna Labcon zajęła się współpracą z influencerami oraz adaptacją formatów wybranych kreacji. Obie spółki należą do Group One.

21.09.2021 | przeczytano: 505 razy
Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited

Do grona klientów Communication Unlimited dołączyła platforma zakupowa zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych – Everli.pl (dawna nazwa Szopi.pl).

31.08.2020 | przeczytano: 1089 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764