logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

FC Barcelona: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
FC Barcelona wprowadza nowy element do swojego brandingu

Kibice Blaugrany już niedługo będą regularnie widywać zupełnie nowy krój pisma, który został wprowadzony do komunikacji wizualnej hiszpańskiego zespołu. Nazywa się FC Barcelona Brush.

10.11.2022 | przeczytano: 439 razy
Cupra rusza z kampanią, której bohaterami są kibice i piłkarze FC Barcelony

Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA, sponsor drużyny FC Barcelona, rusza z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną  pieśń Un dia de partit, a także wybrani  zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen. Z okazji dzisiejszego meczu z drużyną Bayern Monachium stworzono także wersję w języku niemieckim, w której polski napastnik mówi, że jest fanem Barcy.  

26.10.2022 | przeczytano: 397 razy
Kampania promująca ofertę Magenta Dom od T-Mobile

Wspólne spędzanie wolnego czasu w domu, bez względu na porę dnia, może być pełne radości. I może jeszcze bardziej cieszyć wszystkich domowników, bo dzięki ofercie Magenta Dom od T-Mobile każdy znajdzie tutaj coś dla siebie: internet światłowodowy, nielimitowany Internet w smartfonie i telewizję. A już w czwartek, 18 sierpnia startujemy z nową kampanią promująca tę ofertę – w spotach będzie można zobaczyć, jakie emocje towarzyszą rodzinom podczas domowych aktywności, takich jak np. wspólne kibicowanie. 

19.08.2022 | przeczytano: 599 razy
Grupa Amica wyróżniona za sponsoringowy debiut roku

Projekt sponsoringowy dla hiszpańskiej marki Fagor z Grupy Amica zdobył drugie miejsce w kategorii Debiut sponsoringowy 2021 roku, w prestiżowym konkursie Sport Biznes Polska. Stowarzyszenie przyznaje nagrody markom, które w innowacyjny i odważny sposób łączą biznes ze sponsorowaniem drużyn i sportowców indywidualnych. Nagroda dla Grupy Amica to efekt rozpoczęcia współpracy marki Fagor z żeńskimi klubami piłkarskimi: Atletico Madryt i Olympique Lyon.

18.03.2022 | przeczytano: 641 razy
Memphis Depay globalnym ambasadorem marki Puma

Memphis Depay – reprezentant Holandii i zawodnik FC Barcelona, w ramach długoterminowej współpracy został globalnym ambasadorem marki PUMA. Napastnik klubu z Katalonii stał się jedną z nowych twarzy modelu ULTRA.

02.03.2022 | przeczytano: 407 razy
Grupa Amica wchodzi na stadion Olympique Lyon we Francji

Marka Fagor z Grupy Amica rozpoczyna współpracę sponsorską z żeńską drużyną piłki nożnej Olympique Lyon. Tym samym polski producent AGD został partnerem kolejnego po hiszpańskim Atletico Madryt utytułowanego klubu. Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy następne sezony, do końca czerwca 2024 roku. Dodatkowo Fagor Electrodomestico podjął 3-letnią współpracę indywidualną z jedną z najlepszych piłkarek na świecie – Norweżką Adą Hegerberg występującą właśnie we francuskim klubie.

07.07.2021 | przeczytano: 534 razy

1 marca dyrektor generalny hiszpańskiej spółki Electrodomesticos Iberia, należącej do Grupy Amica i operującej na półwyspie iberyjskim pod marką FAGOR, Vicente Sanchez podpisał umowę sponsorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich - Atletico Madryt. Oficjalnie więc Grupa Amica stała się partnerem żeńskiej drużyny piłki nożnej Atletico. Kontrakt będzie obowiązywać do końca sezonu 2023-2024.

05.03.2021 | przeczytano: 357 razy
Beko z kampanią lodówek z najnowszą technologią Harvest Fresh

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca reklamę TV, działania digitalowe i materiały POS. Kampania odbywa się pod hasłem „Technologia trzech kolorów HarvestFresh: inspirowana naturą, zasilana światłem”. Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic i 4all.

30.07.2020 | przeczytano: 1657 razy
Michał Pol dołączy do WP Sportowefakty

Od stycznia 2020 roku Michał Pol rozpoczyna współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Zostanie specjalnym korespondentem, co tydzień będzie przygotowywał dla użytkowników serwisu materiały wideo, pisał artykuły i komentarze.

25.11.2019 | przeczytano: 1544 razy
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik

Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców.

24.09.2018 | przeczytano: 928 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764