logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4588

Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły najwyższy w swojej historii wynik oglądalności za listopad. Serwisy OTT przyciągnęły prawie 8 mln realnych użytkowników, m.in. dzięki premierze drugiego sezonu „Skazanej” oraz „Rodu smoka” i popularności czterech pierwszych części kultowej serii „Listy do M”.

09.12.2022 | przeczytano: 59 razy
Jak wypromować firmę na Instagramie?

Żyjemy w czasach zdominowanych przez media społecznościowe. Ciężko znaleźć kogoś, kto nie posiada konta na takich platformach jak Facebook czy Instagram. Mimo, iż głównym założeniem portali jest możliwość komunikacji i dzielenia się z bliskimi swoimi zdjęciami i przemyśleniami, to coraz więcej firm i osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze skłania się ku traktowaniu Instagrama jako potencjalnego źródła reklamy. Nie bez znaczenia jest fakt, że grono użytkowników Instagrama rośnie z dnia na dzień, a konta zakładane są najczęściej przez ludzi młodych, dla których internet jest centralnym miejscem do robienia zakupów.

09.12.2022 | przeczytano: 82 razy
Świąteczne czytanie w dobrej cenie - kampania subskrypcji Wyborcza.pl

W grudniu 2022 r. zespół "Wyborczej" zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której świąteczne czytanie w dobrej cenie poleca Barbara Kurdej-Szatan.

09.12.2022 | przeczytano: 56 razy
Remington: Bądź #Hairpositive

Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in. Kinga Wilczewska, znana jako @lysababaa oraz Agnieszka Niedziałek prowadzącą włosingowy profil @napieknewlosy.

07.12.2022 | przeczytano: 133 razy
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl

6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze więcej najlepszej rockowej muzyki, więcej filmów, więcej informacji i wydarzeń ze świata rocka.

07.12.2022 | przeczytano: 91 razy
Ballantine’s: „Święta? Tak to robię!!”

„Święta? Tak to robię!!” to hasło świątecznej kampanii reklamowej Ballantine’s. Ambasadorem akcji jest Piotr Rogucki, który wraz z marką po raz kolejny udowadnia, że święta warto celebrować po swojemu. W ramach działań zaplanowano m.in. konkurs konsumencki, a także kampanię z interaktywnym robotem mówiącym głosem Piotra. Celem działań jest promocja Ballantine’s 7 American Barrel.

07.12.2022 | przeczytano: 135 razy

Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja" - Nagrody Fundacji „Gazety Wyborczej".

06.12.2022 | przeczytano: 105 razy
„Polish Gamers Kids”

PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers KIDS” składa się z 7 rozdziałów i porusza takie aspekty, jak: reklamowy potencjał branży, analiza popularności pojęć – np. e-sport czy metawersum, kwestie finansowe, oglądanie innych graczy oraz informacje ogólne o profilu młodych fanów gier w Polsce.

06.12.2022 | przeczytano: 135 razy
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”

Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.

06.12.2022 | przeczytano: 144 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Co z wyskakującymi okienkami? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 2)

We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Jaki mamy problem ze śledzącą reklamą? O jakie zmiany walczymy? Odpowiadamy w drugiej części naszego materiału o sprawie przeciwko IAB Europe.

04.12.2022 | przeczytano: 286 razy
1 2 3
Strona 1/459 (artykułów: 4588)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764