logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5169
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej

Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym kontekście energicznego przedstawiciela pokolenia X, przełamując istniejący stereotyp tej grupy zawodowej. Konkurs Eurowizji przyniósł także rekordową obecność Bazylei w polskich mediach, co pokazuje potencjał promocyjny takich wydarzeń dla miasta-gospodarza. 

23.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 150 razy
Dlaczego cyfrowa suwerenność nie jest taka prosta? O problemach z platformami z USA

Pamiętacie jeszcze czasy, w których prodemokratyczne ruchy zwoływały się na platformach społecznościowych? Arabska Wiosna była opowiadana jako twitterowa rewolucja – oddolny, prodemokratyczny ruch, który z pomocą „nowych technologii” obalił złego dyktatora. 

Zaledwie dekadę później tamta opowieść o końcu autorytaryzmów i technologicznym upodmiotowieniu ruchów społecznych brzmi w najlepszym razie naiwnie. Czym są dziś dla demokracji komercyjne platformy społecznościowe (nie mylić z mediami)? Czy mądrzejsi o dekadę doświadczeń potrafimy się bronić przed algorytmiczną manipulacją? Po czyjej stronie w tej brutalnej grze o zasięgi i uwagę wyborców stoi państwo?

22.05.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 214 razy
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]

Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność kandydatów w wyborach prezydenckich przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów i Stowarzyszenie Demagog.

22.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 197 razy
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli

Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!

21.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 239 razy
Drobne marzenia w kampanii produktowej Kasy Stefczyka

12 maja wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Kasy Stefczyka. „Na drobne marzenia” to promocja Prostej Pożyczki, która jest kontynuacją kampanii Kredytu Hipotecznego odwołującej się do marzeń członków rodziny.

20.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 252 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa tożsamość marki CRIVIT

Marka CRIVIT prezentuje pierwszą międzynarodową kampanię omnichannel – FIND YOUR MOVE, która celebruje radość z ruchu na ekranach telewizorów, w mediach społecznościowych oraz sklepach Lidl w ponad 30 krajach. Odświeżona strona sklepu internetowego również zachęca klientów do ponownego odkrycia przyjemności płynącej z aktywności fizycznej. 

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 278 razy
 IMMxDemagog: Nawrocki pod ostrzałem. Rekordowy zasięg afery mieszkaniowej [05–11.05]

Afera mieszkaniowa Karola Nawrockiego całkowicie zdominowała przekaz medialny w tygodniu 5–11 maja. Kandydat popierany przez PiS osiągnął rekordowy zasięg – ponad 1,1 miliarda potencjalnych kontaktów – co przyciągnęło uwagę nie tylko dziennikarzy, ale i przeciwników politycznych. Kampania prezydencka coraz bardziej przypomina emocjonujący serial polityczny – z głośnymi zwrotami akcji, rosnącym napięciem i częstymi debatami kandydatów – który niebawem wejdzie w swój finałowy odcinek.

15.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 249 razy
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców

Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam z wizerunkami polityków. To dwukrotnie więcej niż w przypadku celebrytów (14 proc.) – wynika z raportu rocznego CSIRT KNF.

15.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 248 razy
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO

Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 253 razy
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej

Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację działań odpowiada Allegro Brand Experience Agency, która opracowała koncepcję kreatywną i koordynuje wszystkie elementy kampanii.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 256 razy
1 2 3
Strona 1/517 (artykułów: 5169)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764