logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Facebook: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4973
Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active

Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest kampanią marketingową w kanałach digitalowych. Ambasadorem marki został siatkarz Artur Szalpuk.

20.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 141 razy
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej

Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 154 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Vison Express wybrał  MullenLowe Warsaw

Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs na obsługę działań prowadzonych w social media (Facebook), Vision Express, lidera branży optycznej, którego sieć obejmuje ponad 250 profesjonalnych salonów.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 185 razy
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie

Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej superaplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 193 razy
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska

Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.

16.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 212 razy
Gigantyczna parówka, strzelająca konfetti, filmy na bilbordach. Tylko w Ameryce?

Amerykanie już to robią. Czy polskie miasta też mogą stać się galeriami sztuki? Olbrzymi hot dog stanął na jednej z najsłynniejszych ulic Nowego Jorku. Wprawia w osłupienie, jak każde tak zaskakujące dzieło sztuki. Sęk w tym, że to nie tylko dzieło sztuki. To także reklama. 

14.06.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 352 razy (komentarzy: 1)
Blix startuje z dużą kampanią internetową

Aplikacja BLIX wystartowała z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania będą skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. Głównym medium będzie YouTube, wspierany social mediami. Emitowana będzie specjalna seria spotów, przygotowanych w ramach platformy komunikacyjnej pt. „Promocje sprawdza się w BLIX”. Jej najważniejszym celem jest budowanie świadomości marki.

13.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 282 razy
Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO

Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób uwzględniających w swojej codziennej diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka1, aktywnych, uprawiających sport.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 344 razy
Najlepsze profile gwiazd sportu i pułapki cyfrowego świata

W ekskluzywnym wywiadzie dla Flashscore, Mario Leo, CEO Result Sports, wiodącej niemieckiej firmy zajmującej się analizą mediów społecznościowych w sporcie, podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat ich roli w świetle nadchodzących Mistrzostw Europy w Niemczech. Leo opowiada o swojej pracy z głównymi związkami piłkarskimi, wskazuje największe profile gwiazd tegorocznych mistrzostw w mediach społecznościowych i omawia potencjalne niebezpieczeństwa cyfrowego świata dla młodego pokolenia piłkarzy. 53-letni ekspert zapewnia dogłębne spojrzenie na to, jak media społecznościowe wpływają na sport, zapewniając unikalną perspektywę tydzień przed rozpoczęciem turnieju.

07.06.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 662 razy
Deepfakes a wybory do europarlamentu. Czy jesteśmy świadomi zagrożeń?

Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego to największe międzynarodowe głosowanie na świecie. Wydarzenie to stwarza przestrzeń do dyskusji o planach i celach w obrębie Wspólnoty. Równocześnie jednak stanowi doskonałą okazję dla cyberprzestępców. Nieustannie rozwijająca się technika tworzenia fałszywych treści wizualnych i dźwiękowych (deepfakes) ma potencjał, aby zaburzyć porządek wyborów. W związku z tym konieczne jest edukowanie społeczeństwa na temat tego zagrożenia.

07.06.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 310 razy
1 2 3
Strona 1/498 (artykułów: 4973)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764