logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Fortune Cookie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Maciej Swoboda wzmacnia agencję Funktional

Do agencji Funktional Maciej Swoboda przeszedł bezpośrednio z Cheil Poland. Obejmuje stanowisko Chief Revenue Officer, raportować będzie bezpośrednio do Huberta Pokrowieckiego, CEO agencji.

23.08.2022 | przeczytano: 857 razy

Działająca od ponad dwóch lat w Polsce czołowa międzynarodowa agencja interaktywna Fortune Cookie weszła w skład światowego lidera branży marketingowej – Grupy WPP. Fortune Cookie będzie teraz świadczyć swoje usługi pod marką Possible, będącej interaktywnym ramieniem WPP. Inwestycja ma na celu rozwinięcie kompetencji Possible na rynku brytyjskim oraz utrzymanie pozycji najszybciej rozwijającej się agencji w Europie Środkowo-Wschodniej.

05.09.2012 | przeczytano: 1057 razy

Trzy awanse w Imago Public Relations. Karolina Sufleta, Katarzyna Armatys-Wisniewska oraz Piotr Tabiś objęli stanowisko account manager.

13.04.2012 | przeczytano: 1022 razy

Już prawie jedna czwarta europejskich firm promuje się z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, a blisko 20 procent z nich posiada mobilną wersję swojej strony internetowej. Za trendem tym zaczynają podążać polskie firmy, które pragną wykorzystać fakt zwiększającej się rzeszy fanów aplikacji mobilnych w Polsce, która liczy obecnie ok. czterech milionów użytkowników, a na przestrzeni kolejnych trzech lat ma się podwoić. Polscy eksperci z międzynarodowej agencji interaktywnej Fortune Cookie przeanalizowali wyniki najnowszych badań i wskazują, jakie rozwiązania w dziedzinie promocji, prowadzone na bazie aplikacji mobilnych, mogą być najkorzystniejsze dla polskiego biznesu.

30.03.2012 | przeczytano: 749 razy

Negatywne nastawienie do firmy, rezygnacja użytkowników z zakupu produktów i opuszczenie witryny, a w efekcie decyzja o wyborze oferty konkurencji, to według ekspertów konsekwencje błędów popełnianych podczas projektowania serwisów internetowych. Eksperci ds. użyteczności stron www z międzynarodowej agencji interaktywnej Fortune Cookie opracowali listę 10 grzechów głównych popełnianych przy projektowaniu polskich witryn internetowych i wskazują, jakich błędów należy się wystrzegać.

10.01.2012 | przeczytano: 1647 razy (komentarzy: 1)

Związek Pracodawców Branży Internetowej w ostatnim czasie wzbogacił się o czterech nowych członków. Zostały nimi firmy: Domeny.pl, Fortune Cookie Poland, iPlacement oraz MTV Networks Polska.

27.10.2011 | przeczytano: 1059 razy

Ponad 500 tysięcy odsłon dziennie, wzrost liczby wizyt w serwisie o niemal 50 procent, a także podniesienie poziomu sprzedaży usług o blisko połowę to tylko niektóre efekty, jakie można uzyskać wykorzystując popularną na świecie aplikację EPiServer. Czołowy system zarządzania treścią serwisów internetowych, z którego na całym globie korzystają największe światowe marki, takie jak m.in. Adidas, Renault, Bauer czy Toshiba, niemal w ogóle nie jest jednak wykorzystywany w Polsce. Sytuację tę starają się zmienić specjaliści z polskiego oddziału międzynarodowej agencji Fortune Cookie, którzy na bazie EPiServer’a opracowali w ostatnim czasie witryny m.in. największej prywatnej linii lotniczej w Europie (NetJets Europe) czy najliczniejszej grupy siłowni i klubów fitness na świecie (FitnessFirst).

22.09.2011 | przeczytano: 2781 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764