logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Friends: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 188

Badania dowodzą, że mikroinfluencerzy mają średnio aż o 60% wyższy wskaźnik zaangażowania (engagement rate) pod postami komercyjnymi w porównaniu z topowymi twórcami internetowymi1. Dzięki temu, że są bardziej skuteczni w docieraniu do odbiorców i przyciąganiu ich uwagi, stają się wartościowymi partnerami dla marek, które nie tylko dążą do maksymalizacji interakcji, ale też chcą dotrzeć do osób realnie zainteresowanych ich produktami. Kim są prawdziwi mikroinfluencerzy i jakie prognozy na przyszłość przewidywane są w polskim biznesie?

17.12.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1218 razy
Wirtualni influencerzy? Rośnie rola AI w marketingu

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

11.12.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1505 razy
Przyjaciele każdego niejadka w kampanii Melissa Pasta Kids

Ruszyła nowa kampania digital 360 marki Melissa Pasta Kids znajdującej się w portfolio Melissa Primo Gusto. Komunikacja pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka” ma na celu zwrócenie uwagi rodziców na jakościowe żywienie swoich pociech. Dzięki makaronom w kształcie ulubionych postaci z bajek marka pragnie pomóc rodzicom i pokazać, że zdrowe jedzenie nie musi być nudne. Realizacją działań reklamowych zajęły się agencje sayHi.agency i Friends&Brands.

03.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 271 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marcin Jeziorski przejmuje stery w Lifetube

Lider w segmencie influencer marketingu i ekonomii twórców zmienia prezesa zarządu. Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z firmą. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.

27.11.2024 | Personalia | przeczytano: 433 razy

Influencer marketing to kanał komunikacji, który w ostatnich latach ewoluuje najszybciej i nieustannie dostosowuje się do zmieniających się trendów. Już w 2024 r. zakładano, że wydatki na kampanie z twórcami internetowymi zwiększą się aż o 14%. W nadchodzącym roku marketerzy zapowiadają dalszy wzrost budżetów poświęcanych na te działania. Jakie trendy towarzyszyły nam w 2024 r., a jakie pojawią się w nadchodzących miesiącach? Końcówka roku to dobry moment na wskazanie kluczowych kierunków rozwoju influencer marketingu oraz jego szans na wzrost znaczenia w komunikacyjnym mixie.

27.11.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1254 razy
Media społecznościowe zapchane treściami reklamowymi od influencerów

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

21.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 1956 razy (komentarzy: 35)
Marketing Master by SAR - pełna lista nominowanych!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nominacje do pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Wśród wyróżnionych firm znajdują się marki, które osiągnęły wysokie wyniki w najważniejszych konkursach marketingowych organizowanych przez SAR, a zatem poddane były licznym ocenom jurorskim i odznaczają się solidnymi osiągnięciami. To crème de la crème polskiego rynku marketingowego. Nagrody zostaną wręczone na Gali Innovation 2024 w Multikinie Złote Tarasy 27 listopada o godz. 19.00.

18.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 521 razy
Marka Palmers łamie ciążowe tabu

Wystartowała nowa kampania produktów marki Palmers, skierowanych do kobiet będących w ciąży. Komunikacja pod hasłem „Ciąża jest piękna” koncentruje się na mówieniu o tym ważnym dla kobiet okresie bez tabu, w sposób szczery i autentyczny. Realizacją działań z influencerami zajęła się agencja Friends&Brands.

06.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 360 razy

Marka Hochland nawiązała współpracę z marką Thermomix, mającą na celu zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego i sprawnego organizowania posiłków, przy jednoczesnym zachowaniu ich różnorodności oraz walorów smakowych. Od tej pory wszyscy posiadacze urządzeń Thermomix znajdą na platformie Cookidoo przepisy z wykorzystaniem produktów Hochland. Za realizację kampanii promującej współpracę marek odpowiadają sayHi.agency, Friends&Brands i Value Media.

25.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 440 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Małgorzata Socha w kampanii Olimp Collagen

Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs. Będzie wspierała markę w ramach szerokiej kampanii promocyjnej „Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza”. Za realizację komunikacji 360 odpowiada Friends&Brands oraz sayHi.agency.

03.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 701 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 188)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764