logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

GRUPA 365 NET: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 49
Cechy nieatrakcyjnej strony internetowej

Strona internetowa ma na celu przyciągnięcie i zaangażowanie odbiorców, pomaga też budować konsumencką wierność marce. Co jednak zrobić, gdy dzieje się zupełnie na odwrót? Gdy nasza prezentacja w sieci odstrasza potencjalnych klientów? Sprawdź czy nie popełniasz jednego z najprostszych błędów.

28.09.2014 | przeczytano: 1167 razy
Zasady współpracy z blogerami

Już od dłuższego czasu głośno jest o opłacalności współpracy z blogerami. Przestaje się mówić o tym czy warto, ale w jaki sposób to robić. By współpraca na linii bloger (lider opinii) – marka przyniosła oczekiwane efekty, warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

28.09.2014 | przeczytano: 1528 razy
Zmian na Facebooku ciąg dalszy

„Zapisano” na Facebooku, to nie jedyna zmiana w najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym. Czy rzeczywiście nowe rozwiązania staną się drogowskazem w gąszczu rozmaitych treści?

01.09.2014 | przeczytano: 1032 razy
Prosument - zmora czy dobrodziejstwo?

Przeszukiwanie internetu pod kątem informacji o danym produkcie czy usłudze, dzielenie się opiniami na forach, wystawianie ocen i recenzji, znajomość własnych praw i obowiązków. Dzisiejszy świadomy konsument – prosument.  Co ta ewolucja oznacza dla marek?

28.08.2014 | przeczytano: 1214 razy
B2B – marketingowe wyzwanie

B2B jest obszarem relacji rynkowych, który od B2C różni się niemal wszystkim, od rodzaju klientów i ich zachowań nabywczych począwszy, przez cykle sprzedaży, charakter dóbr, sposoby ich finansowania oraz kanały dystrybucji. Prawdziwym wyzwaniem dla B2B jest jednak komunikacja marketingowa, sposoby promocji i dotarcia do potencjalnych klientów tego segmentu.

19.08.2014 | przeczytano: 1317 razy
PR zaczyna się wewnątrz

Komunikacja wewnętrzna w firmie pełni kluczową rolę nie tylko w odniesieniu do efektywności i spójności prowadzonych działań, realizowanych projektów. To także ona jest bowiem zalążkiem budowy wizerunku. Aktywne działania podejmowane na zewnątrz już dawno przestały być wystarczające.

13.08.2014 | przeczytano: 1375 razy
Pozwól się poznać twoim klientom

Zakładka „o nas” na firmowej stronie internetowej już dawno przestała być tylko dodatkiem, jednym z mniej ważnych komponentów. To właśnie między innymi dzięki umieszczonym tam informacjom pozwalamy się poznać, pokazujemy jaka jest „ludzka twarz” naszej firmy czy marki. Konsumenci bowiem lubią wiedzieć z kim mają do czynienia, chcą nas poznać, bo to wiarygodność jest fundamentem zaufania, które przełożyć może się na bezcenną lojalność.

12.08.2014 | przeczytano: 1416 razy
Czy farma fanów daje dobre owoce?

Każdy specjalista ds. marketingu internetowego spotkał się już ze zjawiskiem farmy fanów, które jest wszem i wobec dyskredytowane. Jednak czemu właściwie takie rozwiązania są nieetyczne i nieprofesjonalne? Co właściwie jest złego w "hodowli" fanów?

12.08.2014 | przeczytano: 1508 razy
Zaufaj mi – budowanie zaufania w sieci

Zaufanie, tak ważne na wielu płaszczyznach życia, również w e-biznesie odgrywa kluczową rolę. Innymi słowy, trzeba postarać się o to, żeby klienci nas nim obdarzyli. Jak jednak wiadomo, nie jest to łatwa sztuka. Co zatem zrobić aby zaskarbić sobie zaufanie klientów, jak postępować aby przekonać ich do siebie?

15.07.2014 | przeczytano: 1105 razy
Moc świeżości czyli co przyciąga internautów

Internauci lubią ciekawe strony z aktualną i absorbującą uwagę zawartością – banał? Niekoniecznie, zważywszy że świeże i atrakcyjne treści lubią także wyszukiwarki. Warto o tym pamiętać.

11.07.2014 | przeczytano: 964 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 49)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764