Rzeźba słynnego polskiego artysty Igora Mitoraja umiejscowiona przy wejściu do siedziby Polpharmy w Spectra Art Space przy ulicy Bobrowieckiej w Warszawie to elegancka i niesztampowa wizytówka, zarówno samego przedsiębiorstwa, jak i jego właścicieli. Pojawiła się tam z inicjatywy Jerzego Staraka, kolekcjonera i znawcy sztuki, będącego większościowym udziałowcem Polpharmy. Co więcej, w części wejściowej obiektu znajduje się przestrzeń galeryjna, tam też organizowane są czasowe wystawy sztuki współczesnej. To przykład doskonałego mariażu sztuki i biznesu, który zyskuje w Polsce coraz większą popularność. Firmy dostrzegają bowiem wartości dodane, jakie daje inwestowanie w dzieła sztuki i budowanie własnej kolekcji. Sztuka doceniana jest ponadto jako skuteczne narzędzie HR-owe i CSR-owe. To prestiż, który wysoko pozycjonuje przedsiębiorstwo, efektywnie wspierając proces budowania unikalnej marki firmy.
20.03.2019 | przeczytano: 500 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 1) |