logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Gazeta Wyborcza: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 668
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”

W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  

12.04.2024 | przeczytano: 232 razy
25 lat „Wysokich Obcasów”

Wysokie Obcasy świętują w kwietniu 25 urodziny. Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu, a w sobotę, 13 kwietnia br. ukaże się jubileuszowe wydanie z 25 najlepszymi okładkami. Z okazji urodzin przygotowano również specjalną ofertę subskrypcyjną serwisu Wysokieobcasy.pl oraz wszystkich serwisów Wyborcza.pl w atrakcyjnej cenie dla nowych użytkowniczek i użytkowników  

11.04.2024 | przeczytano: 315 razy (komentarzy: 8)
„Prosto z Polski” – piątkowy tygodnik Gazety Wyborczej

Od piątku, 5 kwietnia br. treści lokalne wracają do całego piątkowego nakładu „Gazety Wyborczej”. Najciekawsze treści lokalne ze wszystkich miast będą publikowane w nowym tygodniku „Prosto z Polski”, który będzie co tydzień trafiał do czytelników i czytelniczek „Wyborczej” w 10 regionalnych wydaniach.   

03.04.2024 | przeczytano: 216 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2024

Najnowszy ranking Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce ponownie otwiera TVN24. W lutym 2024 roku stacja była cytowana przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się niespełna 3,7 tys. razy. Podium zamyka Gazeta Wyborcza z liczbą prawie 3,6 tys. wzmianek. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero, który rozpoczął działalność z początkiem lutego i od razu uzyskał ponad 1,4 tys. cytowań.

01.04.2024 | przeczytano: 1116 razy (komentarzy: 19)
Startuje nowy magazyn - Ebilet Now

Serwis biletowy eBilet prezentuje swój najnowszy projekt - eBilet NOW. To lifestyle’owy magazyn online o szeroko pojętej rozrywce, kulturze i sporcie skierowany do fanów popkultury, kibiców oraz przedstawicieli branży wydarzeń live. 

14.03.2024 | przeczytano: 355 razy
Lokalne redakcje „Wyborczej” działają w nowej strukturze

Od marca br. lokalne zespoły redakcyjne “Wyborczej” działają w nowej strukturze organizacyjnej. Najmniejsze z nich korzystają ze wsparcia redakcyjnego i redaktorskiego zespołów z większych miast. Po zmianach redakcje “Wyborczej” w dalszym ciągu wydają aż 30 lokalnych serwisów.  

07.03.2024 | przeczytano: 400 razy

Od 1 marca br. "Gazeta Wyborcza" znów korzysta z materiałów tworzonych przez Polską Agencję Prasową. Zawarta umowa przewiduje dostęp do Codziennego Serwisu Informacyjnego, Codziennego Serwisu Fotograficznego, Codziennego Serwisu Wideo i Bazy Zdjęć Archiwalnych, z których dziennikarze “Wyborczej” ponownie będą mogli korzystać tworząc najbardziej opiniotwórczy tytuł prasowy i jedną z najsilniejszych marek medialnych w kraju.

05.03.2024 | przeczytano: 206 razy
Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów

“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się debata na temat wspierania pewności siebie dziewczynek na różnych etapach edukacji oraz konkurs. Akcję wspierają Mattel, YES, GAP oraz Volvo Firma Karlik.  

28.02.2024 | przeczytano: 428 razy
Gazeta Wyborcza zachęca do udziału w wyborach

Redakcja “Wyborczej” zaprasza czytelników i czytelniczki do wspólnego przyjrzenia się sprawom lokalnym z perspektywy tego, jak miasta i regiony Polski zmieniały się dzięki programom inicjowanym i finansowanym przez Unię Europejską. W ramach akcji “Głosuję na miasto, region, na Europę” zaprezentuje spojrzenie mieszkańców i mieszkanek wybranych miast i przedstawicieli samorządów, a także zaprosi do udziału w plebiscycie. Akcji towarzyszy kampania profrekwencyjna, zachęcająca do udziału w wyborach samorządowych i do Parlamentu Europejskiego. 

24.02.2024 | przeczytano: 357 razy
Zmiany w lokalnych redakcjach „Wyborczej”

Od 1 marca br. Michał Olszewski, dotychczasowy szef krakowskiej redakcji “Gazety Wyborczej”, będzie kierował działem zagranicznym tytułu. Kierownictwo nad redakcją w Krakowie obejmie Magdalena Mach, a zespołami w Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie pokieruje Jan Latała. 

21.02.2024 | przeczytano: 424 razy
1 2 3
Strona 1/67 (artykułów: 668)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764