logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Gemini Holding: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Gemini Holding powierzył kreację i PR agencji Valkea

Gemini Holding, zarządzający centrami handlowymi: Gemini Park Tarnów, Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tychy, postawił na współpracę z Valkea. Holding powierzył agencji wprowadzenie nowej linii kreatywnej w dwóch centrach oraz działania z zakresu PR-u korporacyjnego.

24.03.2024 | przeczytano: 306 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Gemini Park Tychy i Gemini Park Bielsko-Biała triumfują na gali rozdania PRCH Retail Awards

XIII edycja nagród PRCH Retail Awards okazała się szczęśliwa nie tylko dla organizatorów, którzy odnotowali rekordową liczbę zgłoszeń - aż 118, ale także dla Gemini Holding. Centra Gemini Park Tychy i Gemini Park Bielsko-Biała zgarnęły dla siebie aż dwie kluczowe nagrody.

01.12.2022 | przeczytano: 597 razy
Gemini Park Tarnów ma nowy mural. Namalowała go młoda artystka

„Panorama Siedmiogrodzka”, „Tajsa”, „Ptaki” czy „Dawno temu w przeszłości” – w Tarnowie przybywa ciekawych murali. Kolejny powstał przy schodach prowadzących do Gemini Park Tarnów. Centrum handlowe było jego inicjatorem i fundatorem.

31.08.2022 | przeczytano: 830 razy
Gemini Park Tarnów stawia na „curatorial strategy”

Role społeczne galerii poszerzają się. Coraz częściej to właśnie centra handlowe stają się inspiratorem życia artystycznego w regionach.  Dobrym przykładem jest Gemini Park Tarnów. Obiekt nie tylko promuje lokalną twórczość, ale od ponad dwóch lat w ramach strategii marketingowej realizuje także „curatorial strategy”, czyli strategię promocji artystów typową dla galerii… sztuki. Dzięki niej w centrum zrealizowano już 12 dużych inicjatyw artystycznych.

23.06.2022 | przeczytano: 564 razy
W Gemini Park Bielsko-Biała otwarto innowacyjne centrum nauki

Gemini Park Bielsko-Biała łączy siły z Akademią Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej. Efektem współpracy jest otwarty właśnie w galerii „Science Point. Minicentrum Nauki”. To pionierskie na polskim rynku retail przedsięwzięcie łączące edukację i zabawę.

12.05.2022 | przeczytano: 1475 razy
Tyska galeria wykorzystała dzieło znanego malarza do akcji buy&get

Gemini Park Tychy zorganizowało jedną z najciekawszych akcji buy&get w tym roku. Centrum handlowe tworząc upominki dla klientów robiących tam zakupy, sięgnęło po dotąd nieprezentowane publiczności dzieło Edwarda Dwurnika, wykonane na zlecenie Rafała Sonika. To nieprzypadkowo przedstawiało… Tychy.

24.11.2021 | przeczytano: 718 razy
Witryna sklepowa w Gemini Park Tychy zamieni się w scenę?

W sklepowych witrynach Gemini Park Tychy w każdym tygodniu pojawiać będą się tyscy artyści. Jest to pierwsze takie przedsięwzięcie na Śląsku i jednocześnie sposób na wsparcie lokalnej kultury angażujące m.in. aktorów, muzyków, plastyków.

28.01.2021 | przeczytano: 944 razy
Gemini Park Tychy z prestiżową nagrodą za silvermarketing

Gemini Park Tychy zdobyło nagrodę PRCH Retail Awards, przyznawaną przez Polską Radę Centrów Handlowych. Rynek docenił obiekt za projekt "Tydzień dla seniora", który pokazywał, że galeria handlowa to miejsce przyjazne i bezpieczne dla osób w starszym wieku.

06.11.2020 | przeczytano: 856 razy
Post-covidowy marketing w galerii Gemini Park

Koncert na dachu galerii transmitowany on-line, kino samochodowe z repertuarem ustalonym przez followersów czy wystawa realistycznych figur z uniwersum Marvela. Marketing centrów handlowych w erze post covid coraz mocniej stawia na nietypowe działania, w tym m.in. na slow events i rozwój contentu w social mediach.

02.09.2020 | przeczytano: 1132 razy
Gemini Park Tychy: Rośnie rola edutainmentu w budowaniu wizerunku galerii

Edutainment, czyli połączenie edukacji z rozrywką zajmuje coraz więcej miejsca w działaniach marketingowych centrów handlowych. Przykładem jest Gemini Park Tychy, gdzie blisko połowę dni w roku wypełnia tzw. mądra zabawa.

05.03.2020 | przeczytano: 1574 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764