logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Genesys: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
K2Bots uruchamia Perfectbot do automatyzacji obsługi klienta w Retail & Ecommerce

PerfectBot od K2Bots pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online. Prawidłowo obsługuje 200 najczęstszych problemów klientów.

22.03.2021 | przeczytano: 654 razy
Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

- Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019 roku do 14.5 miliarda dolarów w 2024 roku, a średnioroczny wzrost wyniesie 13.3% - wynika z danych firmy badawczej MarketsandMarkets. Tak olbrzymie zapotrzebowanie na rozwiązania Customer Experience i Customer Engagement wynika przede wszystkim z tęsknoty klientów za spersonalizowanym doświadczeniem zakupowym – twierdzi Małgorzata Gawrysiak, General Manager w Genesys Polska, firmie będącej jednym z globalnych liderów rynku Customer Experience i Customer Engagement.

12.11.2020 | przeczytano: 1311 razy

Do zespołu agencji Schulz Brand Friendly dołączyły Justyna Paterek i Agnieszka Prostak, wzmacniając dział kreacji.

21.05.2010 | przeczytano: 1032 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764