logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Goethe-Institut: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Złote Spinacze 2021 rozdane

Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

06.12.2021 | przeczytano: 1280 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 940 razy
Newonce.radio zmieniło nazwę na Neueinmal.radio

Jedna z internetowych stacji radiowych, newonce.radio, działa dziś pod szyldem neueinmal.radio, lecz nie jest to zmiana na stałe, a element współpracy z Goethe-Institut. Poza modyfikacją nazwy i logo, partnerstwo objęło także dedykowane wydanie audycji Bolesny Poranek, w której poruszano liczne tematy związane z Niemcami i ich językiem. To wszystko w ramach kolejnej odsłony kampanii edukacyjnej Język Twojej Pasji realizowanej m.in. przez Goethe-Institut i Ambasadę Niemiec.

19.11.2020 | przeczytano: 746 razy

Jak kryzys i koronawirus zmieniają stosunki między pracownikami i pracodawcami? Czy damy radę żyć bez relacji, które dawała nam praca, i jak budować je zdalnie? Co będzie z nieodpłatną lub słabo płatną pracą, na przykład w sektorze opieki? Tym i innym zagadnieniom związanym z przyszłością pracy poświęcony jest nowy, wspólny projekt "Gazety Wyborczej" i Goethe-Institut. Jego osią są debaty wideo, które będzie można oglądać na żywo na m.in. Wyborcza.pl oraz na stronie Instytutu - pierwsza odbędzie się już jutro, we wtorek 13 października br. pod hasłem "Solidarność czy jeszcze większe skłócenie?". Projekt "Praca, praca!" zainaugurowała publikacja eseju Marcina Napiórkowskiego "Potęga biurowej plotki" w weekendowym magazynie "Wolna Sobota" na cyfrowych i tradycyjnych łamach "Wyborczej".

13.10.2020 | przeczytano: 397 razy

Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże się już w czwartek, 2 lipca br. na portalu Gazeta.pl.

01.07.2020 | przeczytano: 702 razy
Bauhaus w sześciu zdaniach

Z Bauhausem stykamy się w życiu codziennym częściej niż nam się wydaje – nie tylko w znanym markecie budowlanym. Oto niektóre z legendarnych maksym ukutych w ramach działalności instytutu. Niektóre mają dziś charakter niemal przysłowiowy.

27.11.2019 | przeczytano: 1850 razy
Kobiety Bauhausu. Szukamy studentów płci żeńskiej – byle nie zbyt wielu!

Na temat kobiet w Bauhausie krąży wiele mitów. Theresia Enzensberger rozprawia się z jednym z nich – w kwestii równouprawnienia uczelni przyświecały wprawdzie postępowe hasła, lecz w tym geście inkluzji zabrakło jej niestety konsekwencji.

12.11.2019 | przeczytano: 3765 razy
100 lat Bauhausu i 8 faktów, które warto znać

Ascetyczny design, prostota i wydajność – o tym, jak Bauhaus miał zmieniać ludzkie życie.

04.11.2019 | przeczytano: 1996 razy
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut

Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019 roku.

23.03.2019 | przeczytano: 1234 razy
9. Plaster: Grafika użytkowa Islandii

Tegoroczna edycja festiwalu poświęcona jest grafice projektowej z Islandii i, co jest już tradycją „Plastra”, konfrontacji jej ze współczesnymi zjawiskami w polskie sztuce projektowej.

24.04.2018 | przeczytano: 1403 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764