logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Good One PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 52
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

08.10.2020 | przeczytano: 523 razy

Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.

22.09.2020 | przeczytano: 324 razy
Good One PR z Eweliną Puławską jako Account Directorem

We wrześniu br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach agencji Good One PR i objęła nowo utworzone stanowisko Account Directora. Wcześniej pełniła funkcję Senior Account Managera. Będzie zajmować się rozwojem agencji i jej reprezentacją na zewnątrz. W zakres jej obowiązków wchodzi doradztwo komunikacyjne i strategiczne, koordynacja prowadzonych przez firmę projektów, zarządzanie zespołem oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada również za kampanie pro bono, realizowane przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

17.09.2020 | przeczytano: 161 razy
Good One PR dla branży pirotechnicznej

W połowie lipca 2020 roku agencja Good One PR nawiązała współpracę z Fundacją Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej. Celem Fundacji jest edukowanie na temat odpowiedzialnego posługiwania się środkami pirotechnicznymi oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku branży. Wśród zadań agencji znajduje się opracowanie i realizacja strategii komunikacji, pozycjonowanie eksperckie oraz relacje z mediami.

19.08.2020 | przeczytano: 286 razy

W lipcu br. agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Manufakturą Czekolady Chocolate Story. To pierwsza i jedna z nielicznych firm w Polsce, która zajmuje się produkcją czekolady bean to bar, czyli od ziarna kakaowca po tabliczkę czekolady. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, uwzględniającej wszystkie marki należące do Manufaktury Czekolady Chocolate Story.

09.07.2020 | przeczytano: 272 razy
Wiarygodność to podstawa, czyli o plasowaniu eksperta w mediach

Ekspert dla mediów to nie tylko specjalista w konkretnej dziedzinie. To także osoba, która w zrozumiały dla odbiorców sposób, potrafi przekazać swoją wiedzę. Jak wygląda proces budowania wizerunku eksperta w mediach i na co zwrócić uwagę we współpracy na linii PR-owiec-dziennikarz w tym aspekcie?

25.06.2020 | przeczytano: 552 razy (komentarzy: 8)

Z początkiem maja agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Wenon, oferującą urządzenia dezynfekująco-oczyszczające, takie jak ozonatory czy lampy UVC. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe oraz kształtowanie wizerunku firmy.

22.06.2020 | przeczytano: 225 razy

Warszawska agencja Good One PR uruchomiła swój oddział we Wrocławiu. To kolejny krok w rozwoju firmy, która dzięki nowej lokalizacji będzie mogła być bliżej swoich obecnych i przyszłych klientów.

08.06.2020 | przeczytano: 319 razy

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z internetową szkołą języka angielskiego Novakid. Zespół agencji odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej Novakid na polskim rynku, obejmującej działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego.

14.05.2020 | przeczytano: 234 razy
Good One PR wypromuje usługi pocztowe Speedmail

Pod koniec kwietnia 2020 roku do grona klientów agencji Good One PR dołączył największy w Polsce niezależny operator pocztowy, firma Speedmail. Obowiązkiem agencji będzie opracowanie strategii komunikacyjnej nowego klienta oraz prowadzenie biura prasowego.

29.04.2020 | przeczytano: 341 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 52)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764