logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Google: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2553

Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.

06.10.2022 | przeczytano: 31 razy
Poznań 2022

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Poznań 2022

Uchwałę intencyjną Poznań przyjął najpóźniej ze wszystkich miast G8 - w marcu 2017 r. Prace nad projektem trwały od początku 2017 r. Od maja 2019 r. można było zapoznać się z projektem uchwały. W lutym 2021 r. odbyło się pierwsze wyłożenie projektu, w październiku drugie. Projekt jest obecnie przekazywany do Rady Miasta i możliwe, że już w marcu 2022 r. odbędzie się głosowanie.

02.10.2022 | przeczytano: 204 razy
Monitor interaktywny Newline Elara

Monitory interaktywne to narzędzia, które konsekwentnie wpisują się w naszą biznesową, a właściwie cyfrową rzeczywistość. Ekrany dotykowe to najbardziej poszukiwane rozwiązania, pod warunkiem, że są intuicyjne, szybko działają i są bezpieczne. To chyba trzy podstawowe cechy, których powinniśmy wymagać od urządzeń z tej kategorii.

28.09.2022 | przeczytano: 186 razy

Badacze bezpieczeństwa odkryli 75 aplikacji w Google oraz 10 w Apple Store, które zawierały adware, czyli niechciane oprogramowanie służące do wyświetlania reklam. Łącznie zostały one pobrane na urządzenia mobilne aż 13 milionów razy.

27.09.2022 | przeczytano: 189 razy

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media w I półroczu 2022 r. wyniosły ponad 21 mln zł i są o 68% wyższe od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Skonsolidowana EBITDA Grupy w I półroczu br. wyniosła 2,6 mln zł.

26.09.2022 | przeczytano: 114 razy
Zwiększanie zasięgów w social mediach bez tworzenia treści

Nie od dziś wiadomo, że portale społecznościowe są świetnym narzędziem marketingowym do budowania świadomości marki. Coraz częściej firmy inwestują w social media i decydują się na współprace z influencerami, którzy wyznaczają trendy w wirtualnym świecie. Publikowane przez nich treści przynoszą zysk w postaci pożądanego obecnie zasięgu. Wielu marketerów zastanawia się jednak, czy ten sam content, opublikowany na różnych platformach, jest w stanie wygenerować nowe, unikatowe wyświetlenia.

26.09.2022 | przeczytano: 260 razy
Škoda rusza z podcastem „Wszystko, co ważne”

Dziesięciu podcasterów po drugiej stronie mikrofonu i dziesięć rozmów o wszystkim, co w życiu najistotniejsze. ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co ważne”, czyli podcastami, w które zaangażowała najpopularniejszych polskich twórców z tego obszaru. O swoich pasjach, marzeniach, inspiracjach i codziennych przyzwyczajeniach opowiedzą m.in. Joanna Okuniewska, Maciej Orłoś, Maciej Okraszewski, Justyna Mazur czy Karol Paciorek. Premiera pierwszego odcinka serii rozmów ma miejsce 21 września br. na kanałach YouTube, Spotify, Apple Podcast, Google Podcast marki ŠKODA Polska oraz innych platformach streamingowych.

26.09.2022 | przeczytano: 148 razy

To ostatni moment, by uzyskać dofinansowanie do 80% na szkolenia z e-marketingu DIMAQ. Trwa ostatni nabór wniosków w projekcie Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej. Wypełnij formularz do 30 września, a my bezpłatnie przeprowadzimy Cię przez formalności.

23.09.2022 | przeczytano: 121 razy

WhitePress przeprowadził badanie pt. „Jak zmienia się SEO”, w którym specjaliści wskazywali, że to właśnie sztuczna inteligencja będzie jednym z kluczowych elementów SEO w kolejnych kilku latach. Co więcej, ponad 60 proc. ankietowanych przyznało, że wykorzystuje AI do tworzenia treści. Podczas konferencji SEO & Content Camp prelegenci i uczestnicy rozmawiali także m.in. o tym, czy sztuczna inteligencja zdominuje branżę content marketingu i copywriterską oraz jakie kompetencje powinien posiadać copywriter AI.

21.09.2022 | przeczytano: 229 razy
Usługi subskrypcyjne tracą na zainteresowaniu

Rok 2022 zatrzymał dotychczasowy trend wzrostowy w segmencie usług subskrypcyjnych. 46 proc. respondentów tegorocznej edycji badania Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych” deklaruje, że z nich nie korzysta. Czy to tzw. wypadek przy pracy czy może jednak odwrócenie trendu?

21.09.2022 | przeczytano: 376 razy
1 2 3
Strona 1/256 (artykułów: 2553)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764