logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Google: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1774
Inpro buduje dla Ciebie – wyjątkowa kampania dewelopera

INPRO, deweloper z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku trójmiejskim, startuje z kampanią pod hasłem „Inpro buduje dla Ciebie”. Głównymi bohaterami będą pracownicy firmy, którzy każdego dnia angażują się w powstawanie nowych projektów.

13.09.2019 | przeczytano: 138 razy

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna z Polsce, startuje z szeroko dostępną ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska, czy Comarch.

13.09.2019 | przeczytano: 172 razy

Łódzki festiwal i łódzka agencja marketingowa łączą siły. Bluerank został Digital Partnerem Light Move Festival, którego dziewiąta edycja rozpocznie się już 27 września. Agencja zadba o reklamę LMF w Internecie i będzie odpowiedzialna m.in. za działania w obszarze SEO, social media i analityki.

11.09.2019 | przeczytano: 95 razy

RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, sponsoruje polską drużynę programistów rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji z Uniwersytetu Warszawskiego. Zespół RTB Warsaw MIMotaurs startuje w międzynarodowych wyścigach autonomicznych dronów, które odbywają się w Stanach Zjednoczonych. RTB Warsaw MIMotaurs to jeden z dziewięciu finalistów wyłonionych z 400 zespołów składających się ze specjalistów w dziedzinie technologii i inżynierii z całego świata. Zadaniem uczestników jest stworzenie modelu opartego na sztucznej inteligencji, który umożliwi sterowanie dronem biorącym udział w wyścigach.

10.09.2019 | przeczytano: 142 razy

Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.

10.09.2019 | przeczytano: 110 razy
Prywatność różnicowa dostępna dla wszystkich

Niezależnie od tego, czy jesteście właścicielami małej firmy, czy programistami, zdobycie przydatnych wniosków z analizowanych danych może pomóc Wam w polepszeniu jakości usług i uzyskaniu odpowiedzi na istotne pytania. Ale bez silnej ochrony prywatności ryzykujecie utratą zaufania klientów czy użytkowników.

06.09.2019 | przeczytano: 107 razy
Fundamenty odpowiedzialności Youtube (1) - Usuwanie szkodliwych treści

Na przestrzeni ostatnich lat podwoiliśmy wysiłki, aby spełnić oczekiwania użytkowników, co do naszej odpowiedzialności za treści publikowane na platformie, a jednocześnie zachować jej pełną otwartość. Nasza praca skupiła się wokół czterech głównych zasad.

06.09.2019 | przeczytano: 198 razy

Dynamiczny rynek e-commerce wymaga dużej elastyczności, a pojawiające się nowe zarówno potrzeby jak i problemy klientów wymagają szybkiej reakcji. W dzisiejszych czasach stworzenie dobrego produktu i pozostawienie go samemu sobie nie wystarcza do tego, by  dobrze się sprzedawał. Wraz z upływem czasu wymagania użytkowników wzrastają, dlatego istotnym elementem rozwoju serwisu takiego jak Plush jest ciągła analiza, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań.

06.09.2019 | przeczytano: 393 razy
Koncerny technologiczne pod lupą urzędów antymonopolowych

Rozwiązania antymonopolowe i działania rządów w tym kierunku na pewno będą się w najbliższym czasie nasilać – ocenia prezes Innovatiki Katarzyna Królak-Wyszyńska. Widać to już m.in. w Europie i Stanach Zjednoczonych. Jak podkreśla, działania cyfrowych monopolistów wywierają decydujący wpływ na rynek, przez co zagrażają innowacyjności i konsumentom, którzy nie mają kontroli nad tym, jak wykorzystywane są informacje o nich. To właśnie działania służące wzmocnieniu ochrony danych mogą zagrozić pozycji bigtechów.  

02.09.2019 | przeczytano: 107 razy

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z Google w związku z uruchomieniem własnej platformy OTT - Ekstraklasa.TV. Ligowa spółka wspólnie z polskim zespołem internetowego giganta prowadzi działania popularyzujące rozgrywki oraz treści wideo oferowane na całym świecie, w tym transmisje meczów live. W ramach działań w Polsce promowana jest też możliwość wykorzystania Asystenta Google do uzyskania informacji o terminach rozgrywek czy wynikach meczów.

29.08.2019 | przeczytano: 149 razy
1 2 3
Strona 1/178 (artykułów: 1774)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764