logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Groupm: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE

GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.

06.06.2023 | przeczytano: 666 razy
Groupm pierwsza w Polsce w raporcie Comvergence 2022

GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer 2022”. Podsumowuje on miniony rok pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajął EssenceMediacom, a trzecie – Wavemaker (obie agencje należą do GroupM).

06.04.2023 | przeczytano: 555 razy
Groupm wprowadza globalny framework dla dekarbonizacji mediów

Nowe metodologie pomiaru umożliwiają ocenę emisji dwutlenku węgla z reklam we wszystkich kanałach i na wszystkich rynkach, wspierając realizację przez WPP wiodących w branży zobowiązań net zero (zerowej emisji netto). Metodologia ma zostać udostępniona organom i organizacjom branżowym zaangażowanym w dekarbonizację mediów w dążeniu do ustandaryzowanego podejścia do mierzenia

21.07.2022 | przeczytano: 687 razy

GroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła dziś najnowsze kroki swojej transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności. W wyniku ruchów, które mają swoje źródło w uruchomieniu Choreograph, globalnej firmy WPP zajmującej się danymi i technologią, w kwietniu 2021 r., Essence łączy się z MediaCom a Mindshare z Neo tworząc w ten sposób nową, silną, wielokanałową platformę performance marketingową zatrudniającą 9000 pracowników, opartą na technologii AI.

04.05.2022 | przeczytano: 858 razy

GroupM i Mindshare zrealizowały pierwsze w Polsce komercyjne kampanie Addressable TV, w kanałach Grupy TVN.

20.04.2022 | przeczytano: 867 razy

GroupM zajęła pierwsze miejsce  na polskim rynku wśród grup mediowych, w rankingu COMvergence “Media Agency, Billings & Market Shares”, podsumowującym rok 2021 pod względem obrotów i udziałów rynkowych. Na drugim miejscu uplasowała się grupa Publicis, na trzecim Omnicom. Co więcej, należące do GroupM agencje: MediaCom, Wavemaker i Mindshare - zdominowały czołówkę rankingu agencyjnego, w którym zajęły odpowiednio 2, 3 i 4 miejsce.

28.03.2022 | przeczytano: 329 razy
Circle K decyduje się na globalną współpracę z Groupm

MediaCom będzie domem mediowym współpracującym z Circle K w Europie, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.

26.11.2020 | przeczytano: 514 razy

GroupM Germany oraz Meetrics, firma zajmująca się pomiarami i analizami efektywności kampanii reklamowych online, rozpoczęły wspólny projekt. Jego efektem jest unikalna w skali globalnej nowa na rynku usługa o nazwie AdRefresh – pomiar odświeżania reklam online. Usługa, równolegle z rynkiem niemieckim, jest też od teraz dostępna w Polsce.

03.11.2020 | przeczytano: 664 razy
Mspark Innovation Academy na czas pandemii dostępna na Facebooku

7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATION ACADEMY. Będą w nim mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani, którzy wejdą na fanpage [m]spark na Facebooku. Na czas pandemii program szkoleniowy dla mediowców i pasjonatów marketingu otwiera się dla szerszej publiczności.

06.05.2020 | przeczytano: 566 razy

GroupM rozwija system programatycznego zakupu mediów cyfrowych. CoPilot jest pierwszym narzędziem w ofercie grupy, które na taką skalę wykorzystuje uczenie maszynowe i algorytmy sztucznej inteligencji.

17.06.2019 | przeczytano: 270 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764