logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Grupa BRM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Bez oprawy muzycznej nie ma filmu, serialu i reklamy

Reklama bez dźwięku? Rzadko spotykane. Przerażająca scena filmowa bez muzyki? Mało wiarygodne. Muzyka bawi, wzrusza, buduje napięcie. Jest dopełnieniem obrazu w filmie, serialu, spocie reklamowym. Skąd się tam bierze? Jak ją dobrać, by wzbudzić odpowiednie emocje? Czy marka może budować swoją tożsamość poprzez muzykę? O tym rozmawiamy z Agnieszką Kulczycką, konsultantką muzyczną, założycielką i Prezeską Sirens - firmy, która dobiera muzykę do filmów, seriali, reklam i pracuje m.in. dla TVN, Polsat, Netflix, HBO.  

29.03.2022 | przeczytano: 784 razy
Awans w Grupie BRM

Marta Modzelewska, która dotychczas pracowała jako Specjalista ds. PR awansowała na stanowisko PR Managera. W Grupie BRM pracuje od  kwietnia 2014 roku. 

19.06.2015 | przeczytano: 761 razy
Czy nowa ordynacja podatkowa ułatwi życie przedsiębiorcom?

Nowa Ordynacja podatkowa, może znacznie uprosić prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Niedawno przedstawiono jej założenia kierunkowe, a w maju dokument ma być udostępniony do konsultacji społecznych. O najważniejsze zmiany, jakie mają szansę wejść w życie za kilkanaście miesięcy oraz o inne rozwiązania, dzięki którym bycie przedsiębiorcą może być o wiele prostsze, zapytaliśmy Adama Głosa, prezesa Tax Care. 

19.05.2015 | przeczytano: 931 razy
Dojrzały target dla marketera

Piękne 80-letnie modelki promujące najnowszą kolekcję Dolce&Gabana, czy urodzona w 1934 roku Helena Norowicz prezentująca ubrania marki BOHOBOCO – to przykłady kampanii reklamowych, które przełamują stereotypy i zwiastują nowy trend. Silver economy nadchodzi, seniorzy stają się jedną z ważniejszych grup docelowych wielu usług i produktów, a marketerzy zastanawiają się, jak do nich skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym. 

17.04.2015 | przeczytano: 721 razy
Nowa książka dla małego biznesu

Na rynku pojawiła się nowa publikacja dla przedsiębiorców pt.: „To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu”.  Książka – wydana przez One Press - składa się z dwunastu rozdziałów napisanych przez ludzi biznesu, praktyków i dziennikarzy. Tematyka dotyczy wielu aspektów prowadzenia firmy - od zakładania działalności gospodarczej, poprzez pozyskiwanie kapitału, inwestowanie nadwyżek finansowych, zarządzanie ludźmi, marketing, networking i sprzedaż. Książka jest już dostępna w księgarniach w całej Polsce. 

03.03.2015 | przeczytano: 853 razy
Mały biznes outsourcuje na dużą skalę

Polski rynek usług dla biznesu rozwija się coraz szybciej. Z raportu ABSL* wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat branża outsourcingowa urosła o blisko 50 proc. Już teraz działa u nas ponad 500 centrów outsourcingowych. Jakie usługi zlecamy na zewnątrz? Przede wszystkim IT, logistykę i księgowość. Outsourcing jest dobrym rozwiązaniem dla dużych graczy. A dla małych? Zapytaliśmy Adama Głosa, Prezesa firmy Tax Care, która świadczy usługi księgowe i właśnie poszerzyła je o rozwiązania prawne oraz medyczne. 

04.02.2015 | przeczytano: 863 razy

Grupa BRM będzie odpowiadać za kompleksowe przygotowanie magazynu wewnętrznego „Halo MAKRO” wydawanego przez MAKRO Cash & Carry dla pracowników firmy.

09.10.2014 | przeczytano: 857 razy
Outdoorowa kampania Fundacji Banku Ochrony Środowiska

Startuje ogólnopolska kampania billboardowa Fundacji BOś, która potrwa do 30 października. Nośniki z hasłem "Jestem Prosumentem" pojawią się w 16 miastach wojewódzkich. Billboardy zaprojektował znany grafik – Andrzej Pągowski. Za zakup mediów odpowiada Fundacja BOŚ, a działania PR prowadzi Grupa BRM

03.10.2014 | przeczytano: 773 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764