logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Grupa K2: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
K2 Create ze świąteczną kampanią dla UPC

Trwa świąteczna kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której Marcin Prokop oferuje nowość: świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”.

20.12.2021 | przeczytano: 270 razy

Agencja reklamowa K2 Create (Grupa K2) wystartowała z programem stażowym „Przyszli Dyrektorzy”, kierowanym do młodych i utalentowanych studentów.

10.12.2021 | przeczytano: 112 razy

Technologiczno-marketingowa Grupa K2 zawarła „Term Sheet” z pozostałymi udziałowcami spółki K2BOTS.AI, określając plan rozwoju PerfectBota – konwersacyjnej sztucznej inteligencji automatyzującej obsługę klienta w branży e-commerce – zakładający skalowanie produktu międzynarodowo w modelu Software as a Service (SaaS).

09.12.2021 | przeczytano: 224 razy
K2 Create wspiera kampanię społeczną na rzecz pomocy uchodźcom

Agencja K2 Create (Grupa K2) przygotowała kreację do kampanii „Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić”, wzywającej władze kraju do opanowania kryzysu humanitarnego na granicy wschodniej. W akcję zaangażowało się kilkanaście organizacji o różnym profilu działalności.

19.11.2021 | przeczytano: 247 razy

Magdalena Banasik obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).

04.11.2021 | przeczytano: 256 razy
Palące wyzwania branży e-commerce w czasach skoków zakupowych

Sklepy internetowe w Polsce w czasie lockdownów przeżyły prawdziwy szturm. Często nadwyrężył on ich możliwości technologiczne, powodując przestoje w działaniu. Czy są przygotowane na wzrosty ruchu kupujących, związane ze zbliżającym się okresem promocji specjalnych i świątecznych?

14.10.2021 | przeczytano: 352 razy
Największe wyzwania technologiczne i kompetencyjne branży e-commerce w 2021 roku

Gwałtowny wzrost zainteresowania produktami i usługami dostępnymi online, uwidocznił braki wielu e-sklepów w zakresie wykorzystywanych technologii. Na znaczeniu zyskały narzędzia martech, systemy ERP, rozwiązania chmurowe, Social Selling i chatboty. Wiele e-sklepów stanęło przed poważnym testem technologiczno-kompetencyjnym.

28.09.2021 | przeczytano: 253 razy
Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater – Marcin Prokop. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).

20.09.2021 | przeczytano: 224 razy
K2 Precise wzmacnia zespół New Business

K2 Precise (Grupa K2) rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.

18.08.2021 | przeczytano: 375 razy

Wprowadzenie Core Web Vitals do rankingów wyszukiwania stanowi dla wydawców istotną zmianę, a zapowiadana przez Google aktualizacja zain    icjowała liczne procesy optymalizacyjne w należących do nich serwisach. W wyniku przeprowadzonych ulepszeń aż 98 proc. podmiotów zarejestrowało bardzo dobre wyniki w czasie interakcji witryny (First Input Delay). Najsłabiej zaś zoptymalizowanymi czynnikami pozostają szybkość ładowania pierwszego bloku tekstowego lub graficznego (FCP) oraz stabilność wizualna serwisów (CLS).

17.08.2021 | przeczytano: 219 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764